Blog
Sikerült szereznem egy Gta hátsó szárnyat fel is került a kocsira de sajnos beleért a hátsó ablaktörlő sikerült egy Stilo ablaktörlőt rátenni ez kisebb 2 centivel formára meg megegyezik a gyárival .

Generátor palást egyik csavarja kilazult, előrecsúszott, rotort megakasztotta, ékszíj elszakadt, víz felforrt... Motor úgy néz ki túlélte.
Generátor nem tölt, én úgy látom. + elvittem korábbi önindítót ami melegen meg sem nyekkent.
Hétfőre készülnek el autóvillamossági szerelőnél.



Vasárnap sikerült bejárnom a boxutcába, két Impergom lengőkar jav. készlet + Impergom kenőzsír + jav. ktg. = 15195 Ft.
Múlt hét csütörtökön felkerült az első oldalsó szélvédőkre ismét a fólia, ill. az első szélvédőre is lett egy csík. Természetesen Lumar.
Hiányzott már...
Régóta kínlódtam az ablakemelőmmel. A ragasztó már nem segített, ezért egy üzenet Phon-nak, és már küldte is a komplett cuccot. Mivel már carbonoztam a fél kocsit, ezért át kellett cserélnem a kapcsolókat. De sikerült és ez a lényeg.


Beszerelésre került a kalaptartóba a cucc! Egyenlőre csak sorba lett kötve, mivel az erősítővel nem tudom "hajtatni", pedig jó,haver kocsijába szuperál. Azért így is szól rendesen. :)



Úgy döntöttünk, hogy "ha már a lúd kövér, akkor legyen mocsok-kövér! ;)
Mivel váltó és olajzási problémák miatt úgyis szét kellett csontra szedni a motort, szerelő barátommal "Gróf Gabó" úrral osztottunk szoroztunk, és arra jutottunk, hogy csináljuk meg a motort úgy, hogy lehessen vele előzni is. :)
Az egész tuningot dokumentálom, és fényképekkel, videókkal örökítjük meg. Nem kevés pénz, és nem kevés idő, valamint munka lesz (van) benne. A tervekről annyit, hogy a motorból kb. 300 lóerőt szeretnénk kicsalni. Gyárilag 201-210 lóerő.
A tuning alapvető elemei és változtatásai a gyárihoz képest a következők:
-- Blokk újra csapágyazása, + új gyűrűk.
-- gyárinál 1/4-szer nagyobb injektorok.
-- gyári turbó helyett egy K24/26 -os Garrett (ezen még variálunk:) ).
-- minimum 1.5 bár töltőnyomás
-- egyedi leömlők
-- egyedi kipufogó rendszer
-- nagynyomású benzin pumpa
-- megnövelt üzemanyagnyomás
-- megnövelt méretű intercooler hűtő,
-- megnövelt méretű olajhűtő
-- kevlár kuplung
-- teljesen felújított hosszabb 5. fokozatú váltó
A tuningot fényképekkel és leírásokkal dokumentálom folyamatosan!





Szóval vizsga. Pipa, megvan. Mondjuk ehhez ki kellett cserélni a jobb első tornyot, mert eltört, újra rögzítve lett a kipuffogó és feltöltődött az olaj szintje is. Jövő héten mehetek a "Hivatalba", mert kék környezetvédelmi matricát kaptam a piros helyett. Azért örülök neki. :-D A vizsgalapon feltüntetett elöl található színeltérés ellenére az autó működőképes, így ennek kijavítása bőven ráér. A küszöbök cseréje előbbre való, de az sem égető. Na egyenlőre ennyi.
Többször produkálta az autó, hogy ha bemelegedett nem indult újra, szerviz fordulatszám jeladó cserélve most tökéletes. Gondoltam ha már szerelik akkor olaj csere is meg legyen így 180125 km-nél olaj (mobil) olaj szűrő (MANN) pollenszűrő (corteco) sajnos meg szakadt az olaj leeresztőnek a menete így vágni kellet rá új menetet. Újra fent a nyári gumi.