Blog
Mindkét hátsó rugó felső gyűrűje eltörött. Baloldali alja 2. körben pozícióba téve hogy tányérra felfeküdjön.
Féltengely gumiharang csereérett.
Kipuff meghegesztve.



Alig vettem meg pár hete az autót, amikor egyszercsak borzalmas hangja kezdett lenni. Mondanom sem kell, hogy az örömöm nem volt felhőtlen, de szerencsére kiderült, hogy csak a katalizátor csatlakozója esett szét, ami viszonylag kis költséggel javítható. De ha már úgyis a kipufogósnál volt rákerült egy új hátsó dob és egy díszvég is, hogy örülhessek is valaminek. :) A dob nem gyári, de "gyári hangzású" és sokkal jobban el lehetett dugni a szem elől, mint az eredetit, ami főleg szétrozsdásodott állapotban nagyon odavonzotta a tekintetet.
Kompresszor csere megtörtént.(Thx Ell cartársnak).Gázfeltöltés is volt.Most már fújja a hideget.Jobb hátsó ablak emelő csere.
A mostaninak semmi baja, megy majd tartalékba. A hétvégi beszerzés eredménye 1 darab 33 1.8TD váltó és egydarab 1.7 váltó. Ezekből és még egyből lesz majd egy tuti hosszú váltó.

Ha már ilyen sok pénz megy el a mechanikai karbantartásra, legalább legyen szép is. Ez volt a gondolatmenet, amikor elgörgettem az autót a közeli kozmetikushoz. Műkörmöt nem kapott, viszont polírozást igen, és egy belső takarítást is. Motormosást inkább nem mertem bevállalni. :)
A dolog érdekessége, hogy a művelet közben megtalálták a kézifék mögötti kis bemélyedés gumibetétjét, amiről én azt sem tudtam, hogy ott kellett volna lennie. Továbbá találtak egy Kylie Minogue CD-t is dobozostul és egy pucércsajos öngyújtót. Nem árt alaposan átnézni az autót vétel után.
A végeredmény viszont szépen csillog.







Sajnos egy nem betervezett szervíz történt. Menet közben leesett nullába a kilométeróra mutatója, gondoltam tönkrement majd megcsináljuk. Kis idő múlva kigyulladt a töltésvisszajelző lámpácska. Na irány a szerelő. Rámértünk, töltés nulla. Generátor ki (2 óra alatt ki is jött) Megtaláltuk a probléma forrását. Szerencsére Szpiro első GTVjéből megmaradt a generátor és most azt operáltuk bele. Közben volt egy mikroszíj vezetőgörgő csere. Kipufogó sortömítés csere és persze megkapta a szép tiszta Seleniát.
tolatólámpa izzók cserélve 13db smd ledes izzóra.
beltér hátsó világítás is cserélve 6db smd ledes izzókra.
folyt köv.
vezérműszíj feszítőkkel cserélve(Gates) 183100Km-nél.
közben kiderült hogy a hosszbordás szíjat is cserélni kell mert már nagyon el volt gatyásodva,és hozzá a feszítőgörgő....
A felnik után a szépítés volt előtérben.Lássuk mi is történt.A hiányzó króm díszcsík újra a helyén Csabo22-nek köszönhetően még egyszer köszi.Megérkeztek az új emblémák (első-hátsó) Fangio-nak köszönhetően.Ezek felrakása még várat magára majd egy nagyobb projekt után lesznek feltéve addig maradnak a helyükön a csomagolásukban.Kapott Romeo új szelepsapkákat fém alfás sapkák jól meghúzva le ne vegyék. :D
A második bicskakulcsról hiányzott az alfa romeo logó így az is helyre lett téve.Illetve vettünk két alfa romeos kulcstartót Asszonynak világítós ledes az enyém pedig sörnyitós :D
Felniközepet nem találtam ilyen méretben ezért a fulltuningnál lett gyártatva 3d-s felniközép matrica ami szintén felkerült.Illetve még a tanksapkára került egy matrica illetve a csomagtartóra egy. Nagyjából ennyi történt első körben.Képek sorban.







Az autó 1 éves szülinapjára megleptem magunkat egy nagy kalanddal.
A szőregi mester is rámondta az áment, bár ha otthon járok egy hosszabb vizit esedékes lesz nála. :)
Végre szabadon engedhette kicsit a lovakat, 1200km autópályán Szeged - Heilbronn útvonalon. Csak úgy falta a pályát, ez az igazi élet neki.
130-tól is nagyon szépen húz, többször is bizonyította hogy felfelé is van még benne erő.
Szépen feküdt a kanyarokban is, félúton egy olasz Mito-ssal egymásra vigyorogtunk.
Szóval egy élmény volt a kis csődörrel az út, sok ilyet még nekünk. :)