Blog
Ma átvettem végre a rég megrendelt matricáimat. A gyártásban ahhoz a céghez fordultam, akikhez tavaly, mivel az itt ajánlott cég válaszra sem méltatta kérésemet. Üröm az örömben, hogy NEM olyan, amilyet kértem, pedig hosszas levelezést folytattam egy felelős személlyel. A matricák árajánlatát 2012. február 1-én kértem, ehhez képest ma, azaz 2012. május 17-én vettem át őket. Legnagyobb problémám azzal van, hogy kb. 2 hónapja arról egyeztem meg Oláh Péter úrral, hogy a mérete 100 x 87 mm lesz, ehelyett az első e-mailben szereplő 150 x 130 mm-s méretet gyártották le, ami akkora, hogy a 156 oldalindexe felé alig fér el, így nem tudom, hogy egyáltalán felkerülnek-e az autóra. Nagyon sajnálom, hogy csalódnom kellett ebben a "rengeteg munkával ellátott" budapesti cégben, úgy gondolom, hogy többet nem kérek a segítségükből, ami a matricákat illeti. Akikről szó van a következő oldalon érhetők el: www.matricamania.hu vagy www.autodekor.hu Sajnos ajánlani személyes tapasztalatok miatt nem tudom senkinek.
Felpróbáltam az autóra a matricát.... szerintem nem fogja díszíteni, nagy kár.



Van pár alkatrész amit "nagy igyekezetébe előző tulaj" kihagyott
Vagy inkább jobb állapotút és szebbet találtam és most pótolom őket.
-légzsákvezérlő
-ablaktörlőszerkezet (csak ugy van a pincébe tartaléknak)
-ködlámpák közötti és melletti rácsok (eltört)
-aksi burkolólap (hiányzott)
-hátsó elektromos gombok és azok melletti gumi takaró
-hátsó ajtó kilökő gomb
-lökhárítón vonószem takaró
-váltógomb
-műszerfalon a cső burkolatok (töröttek)
-kuplung pedál gumija kopott
Kis kozmetikai dolgok, de nézzen úgy ki mint a gyári, a kerékagyat letisztítottam a rozsdától és a féknyereggel lekentem hőálló ezüsttel. Plusz kerékőrök!



Ma felragasztottam az Alfacity matricát a hátsó üvegre -köszönöm Halesz- és kicseréltem a csomagtartó világítás szofita izzóit a neten rendelt magasfényű Ledesre. Köszönet a linkért és a bíztatásért:Tibcsi166-nak. A ledek darabja 290Ft volt postaköltséggel együtt. Fényereje pedig többszöröse a szofitának, áramfelvétele viszont töredéke. Minden 59 gazdinak ajánlom, mert a praktikumon kívül védi a mikrokapcsolót ami működteti a raktér világítást. Sajnos nagyon határra van méretezve, már nekem is tönkre ment és barkácsolás nélkül nem cserélhető csak a csomi zárral együtt horror pénzért.






Valszeg egy Garrett K24/26-os feltöltőt legózunk össze. Mivel ez nagyobb, mint a gyári turbó, az egész leömlőt újra kell csinálni. A gyári leömlő áramlástanilag nagyon rossz. A kipufogógáz kijön a hengerből, és szétnéz, hogy most neki merre kéne mennie...:) Szóval osztunk szorzunk, és egy jól átgondolt leömlőt faragunk, amitől azt várjuk, hogy sokkal alacsonyabb fordulatról és sokkal intenzívebben érjük el a maximális töltőnyomást.




Ervinék cserélték a fullos szettet. Mindkét szíjat, feszítőgörgőket, vízpumpát. Sajna az egyik gyertya a kivételkor eltört, így azt is kellett cserélni. A vezérlés 3 foggal el volt állítva. A fogyasztásom remélhetőleg csökkenni fog.:) 15 ezer volt a szerelés, és 50 az alkatrész.
Óra állása: 250012 Km
Ervinék cserélték a fullos szettet. Mindkét szíjat, feszítőgörgőket, vízpumpát. Sajna az egyik gyertya a kivételkor eltört, így azt is kellett cserélni. A vezérlés 3 foggal el volt állítva. A fogyasztásom remélhetőleg csökkenni fog.:) 15 ezer volt a szerelés, és 50 az alkatrész.
Óra állása: 250012 Km
Teljes vezérléscsere + vízpumpa szűrők és minden olaj, folyadék cseréje.Ajándékba kaptuk köszönet az Apósomnak.
Hétvégén végre megérkezett a kevrál kuplung tárcsám!(Ismét köszi R DIESEL kft).Az online segitségért külön köszönet GERY 83-nak!



Eddig bírta a gyári gáz, mondhatni kiszolgált mert 6 éves volt. Nyomáspróba, majd töltés, és akár egy fagyasztóládában:-)
Gyengén hűtött így nyomáspróbázták majd 58g-ot engedtek le és 550g-al feltöltötték és most hibátlan!