Blog

>> EseményÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2012-05-11

Váltócsere óta és igazából nem tudom, mitől még, a fogyasztás a 8-8,5 l/100 km-ről felment olyan 9,3 l/100 km értékre. Ez durván sok... Nem tudok mit csinálni vele. Hisztis öreg vas.

>> AutóápolásAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2012-05-11

Csillog-villog a vas. Mi így készülünk a Selénia Rallyra. :)

 
>> AutóápolásNiki // Alfa 147 1.6 T.Spark Progression; 120LE // 2012-05-10

Közel 2 órás alapos tisztítást követően jelenleg mind a négy felni csillog, ahogy kell. Alkalmazott eszköz+szer a két szép kezemen kívül: savmentes keréktisztító és hiperszuper Wheel Brush/felnitisztító kefe mindkettő az Autoglym-től. Csak ajánlani tudom.

>> SzervizFerko // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-05-10

Olaj, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő és pollenszűrő csere elvégezve.

km: 155.354

 

Bal első kerékagycsapágy cseréje
Csapágy SKF (VKBA6582 71753815) 103.900Ft

114.500km-nél a jobbos csapágy cserélve
118.100km-nél a balos csapágy cserélve (jó magyar utak)

 

Első 330-as féktárcsa (Brembo) 21.300Ft/db
Első fékbetét garnitúra(LPR) 9.900Ft
(ennyit bírt a gyári tárcsa+betét)
118.100km

 

Kicseréltem a középkonzoli (benzin,idő,víz) órák izzóit 6db-ot Poló ; cartárs bejegyzései alapján(köszönet érte innen is) .
A klíma hőfok állító gombom izzója is halott ,ki is bontottam de az izzóig nem jutottam el
:( , az még egy következő menet lesz.........

>> SzervizLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2012-05-09

Kitekert kormánnyal elinduláskor illetve Y-onozáskor, főleg ha szintkülönbség is van, koppanást hallok a (valszeg az első) futóműtől. Mivel nemsokára műszaki következik, elvittem egy szervízbe, ahol van "rázópad" futómű ellenőrzésre. Jól megrángatták , nézegették, de nem találták meg az okot, mindenesetre azt mondták, ez így műszaki kompatibilis. Szóval egyelőre valószínűleg marad így. Aztán majd ha legközelebb Csöri felé járok, megnézetem vele is.

>> SzervizMarklar155 // Alfa 155 2,0 16V Sport // 2012-05-10

05.09. szerda
Ma is szereltem egy kicsit:
-Fixre szereltem a QV spoylereket
-pótoltam itt ott még csavarokat, patenteket
-kicseréltem a hátsó emblémát.

 
>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2012-05-09

A beesett pedállal nem volt kedvem tovább bohóckodni, megrendeltem az újat. Persze ez sem olyan egyszerű: rossz munkahengert adtak, ami csak a műhelyben derült ki. A unix-ot felhívtam, sajnálják, ezt írja a gép felső munkahengernek.... No comment. Irány vissza, adjanak vmi mást. Az ATE helyett SIMCO(???wtf) volt az ajánlatuk, amit nem vittem el. Gyors telefonálás után Gyuszkó cimborám kelt a segítségemre, délután 2-re hozatott nekem sachs-ot. Kiszerelés után megdöbbentő volt a gyári (állítólag sachs) és az utángyártott közti különbség.Lehet hogy az évek során rájöttek sachs-ék, műanyagból lego-t kell csinálni nem munkahengert?