Blog
Váltócsere óta és igazából nem tudom, mitől még, a fogyasztás a 8-8,5 l/100 km-ről felment olyan 9,3 l/100 km értékre. Ez durván sok... Nem tudok mit csinálni vele. Hisztis öreg vas.
Csillog-villog a vas. Mi így készülünk a Selénia Rallyra. :)
Közel 2 órás alapos tisztítást követően jelenleg mind a négy felni csillog, ahogy kell. Alkalmazott eszköz+szer a két szép kezemen kívül: savmentes keréktisztító és hiperszuper Wheel Brush/felnitisztító kefe mindkettő az Autoglym-től. Csak ajánlani tudom.

Olaj, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő és pollenszűrő csere elvégezve.
km: 155.354
Bal első kerékagycsapágy cseréje
Csapágy SKF (VKBA6582 71753815) 103.900Ft
114.500km-nél a jobbos csapágy cserélve
118.100km-nél a balos csapágy cserélve (jó magyar utak)


Első 330-as féktárcsa (Brembo) 21.300Ft/db
Első fékbetét garnitúra(LPR) 9.900Ft
(ennyit bírt a gyári tárcsa+betét)
118.100km

Kicseréltem a középkonzoli (benzin,idő,víz) órák izzóit 6db-ot Poló ; cartárs bejegyzései alapján(köszönet érte innen is) .
A klíma hőfok állító gombom izzója is halott ,ki is bontottam de az izzóig nem jutottam el
:( , az még egy következő menet lesz.........



Kitekert kormánnyal elinduláskor illetve Y-onozáskor, főleg ha szintkülönbség is van, koppanást hallok a (valszeg az első) futóműtől. Mivel nemsokára műszaki következik, elvittem egy szervízbe, ahol van "rázópad" futómű ellenőrzésre. Jól megrángatták , nézegették, de nem találták meg az okot, mindenesetre azt mondták, ez így műszaki kompatibilis. Szóval egyelőre valószínűleg marad így. Aztán majd ha legközelebb Csöri felé járok, megnézetem vele is.
05.09. szerda
Ma is szereltem egy kicsit:
-Fixre szereltem a QV spoylereket
-pótoltam itt ott még csavarokat, patenteket
-kicseréltem a hátsó emblémát.


A beesett pedállal nem volt kedvem tovább bohóckodni, megrendeltem az újat. Persze ez sem olyan egyszerű: rossz munkahengert adtak, ami csak a műhelyben derült ki. A unix-ot felhívtam, sajnálják, ezt írja a gép felső munkahengernek.... No comment. Irány vissza, adjanak vmi mást. Az ATE helyett SIMCO(???wtf) volt az ajánlatuk, amit nem vittem el. Gyors telefonálás után Gyuszkó cimborám kelt a segítségemre, délután 2-re hozatott nekem sachs-ot. Kiszerelés után megdöbbentő volt a gyári (állítólag sachs) és az utángyártott közti különbség.Lehet hogy az évek során rájöttek sachs-ék, műanyagból lego-t kell csinálni nem munkahengert?
