Blog
2 stabrúd szilent csere
2 felső lengőkar csere
fékolaj csere
flexibilis cső csere a rendszerben
21252km
10,13L/100km
Sok sok pénz.
Mivel a nyár elején belehúztam a karbantartásokba, ezért év végéig egész jól bírta. :)))
Ott maradt abba, hogy:
-elvittem futóműveshez, ott közölték, hogy nagyon repedezett vagy 2-3 gumiharangom. Meg azt is, hogy jobban járok, ha lengőkar csere után állítják be...
Így ismét gumiharang csere, s
-2db új lengőkar is, utána a futómű állítás.
-kicsit elkezdett hangoskodni a kipuff is, így a fél év folyamán lett középső dobom...
-mindezt megelőzte a lambda szonda cseréje, mert egyik napról a másikra +2-3l el nagyobb lett a fogyasztásom
-év végére azért össze jött még 10000km -nyi út, meg még 1 olaj csere is lett.
-elkezdtem a szépítgetést is, mert egy 2,0 16V Super műszerfalát/ belsejét raktam át, hogy stimmeljen a már meglévő MOMO fakormányomhoz is :)
-a tetőkárpit cserét már majdnem el is felejtettem :)
-a 14" os téli kerekek elboltolása után lett télre is 15" szettem. Ráadásul Zender! :)
Így már télen sem csúnya a verda. :)))
Viszont a megtett km-ek tükrében a második fél évem elég "nyugis" volt. :)
Majd el felejtettem, hogy minden évben (előző autóimon is), átszoktam nézni az alját.
Drót kefe/korong, rozsda maró, rücsit nem sajnálva akadályoztam meg a gyorsabb burjánzást is...
Láttam rajta előre haladott rozsdákat is, de úgy ítéltem meg (-$$$), hogy jövőre hagyom a nagy pénzek elköltését.
Az év folyamán egy volt osztály társam, aki autós újságíró lett. Megörökítette az újságjába ezt a már szebb, mint egy éve autót is... :)












Állat, ha egy autó "ültetve" van. Még jobb, hogy emiatt eszi a gumiharangokat is.
-még egy féltengelygumi harang
-némi gumi alkatrész a motorhoz (karte gáz gumi cső)
-elkezdett dőlni a víz. Cserés lett a vízpumpa is.
-ha már új vízpumpa, akkor új fagyálló
-persze megadta magát a fűtés csap. (friss fagyálló a szőnyegen (király!)
meg a csapot kicserélni is királyság. Elsőre nem is lett jó. Így volt káromkodás is :)
-a sok vízfolyás nem kímélte a hengerfejet ezért az olaj cserét egybe kötöttem egy henger fej felújítással is. Ez vonzotta az idei 3. fagyállózást is.
-gyertyákat, szűrőket is kapott. Vettem sport betétszűrőt is.
-imádom, ha a szerviz látogatás után adja meg magát valami. Mint pl a kuplung alsó munkahenger. Persze ezt is cserélni kellett. Meg fékfolyadékot is, ha már így össze jött. :)
-a negyed év végére még intéztem egy futómű állítást. Így nyugodt voltam augusztusra :)




Az első negyed év viszonylag nyugis volt. Télen, hidegben még nekem sincs kedvem szerelgetni, ha nem kell... :)
Persze pár dolog így is előjött:
-J.e féltengelyen gumiharang
-B.e kerékagy csapágy
Volt egy kis kocc ezért lett egy jobb állapotú lökös, azt is kellett fényezni, felrakni...
Meg Krisz "rábeszélt" a hátsóra is. :)
-közben szereztem faceliftes maszkot. Az is felkerült.








A közel egy éves tapasztalatom alapján. Ezeket az autókat szeretni kell, s gondozni rendszeresen. De még így is bosszanthatnak. De a full megálláshoz még nem vezetett semmi... Nálam azért az elmaradt karbantartásokból adódó hibák miatt is volt mit reszelni. Így volt mit bepótolnom...
De a sok apró nyűgöt kárpótolta, hogy jó ránézni, jó beleülni ebbe az autóba...
Ezt is elvittem Large-ékhoz megkukkantásra, és a titkok feltárására. Nos, titok az nincs, a hibakódok száma motor, váltó, stb. tekintetében: 0, azaz zéró. :) Így hát kellemetlen meglepetésben nem volt részem, dicséretben a vasat illetően annál inkább. Sose' legyen rosszabb!
Megkapta a verda tőlem a "szokásos" RIMET" remetallizáló adalékot.
ui.: talán eddig leírt soraimból nem nehéz észrevenni, hogy annyira nem várom a vevőt... :) Nem lehet nem megszeretni a V6 hangját, és az automatával krúzingolást. A fogyasztás viszont valóban nem az erőssége, de hát valamit valamiért az örök közhely szerint.
Azért: ELADÓ!
Sajna kuplungos lett a gép hála a novitec boxnak.Mint kiderült nem is box hiba volt hanem az 1.9 90le kuplungja volt benne.Már gyárilag nagyon ki volt hegyezve így nem birta már a boxot.
Kuplung+szerkezet csere(gyári szett) és a box kivéve.Még pont belefért garanciába.A box persze le lett tagadva hogy benne volt.
km 19615
2 db féltengely csere nem az én hibámból hanem széria hiba így ment garanciába.
km 13217