Blog
Sajnos az autó darabokban van :(
Nagyon szeretném összerakni már. Sajnos erős karosszériaproblémával küszködöm, az oxidáció a váznyúlványokig hatolt. ezért a cserénél döntöttem. Elcsomagoltam mindent, lecsupaszítottam.
Mindössze 2 órát tévedtem. És bezúzták a donort, mi tökéletesen illett volna.
Ez az eset annyira rosszul érintett, mintha egy hozzátartozót vesztettem volna el.
De a mai üzemanyag árak mellett valóban szükségessé válik összetennem, szeretett Piroskám.
úgy gondoltam csinosabb lesz ha átformálom az elejét, sikeresen összejött. 70 munkaóra lett 4ünknek :)




Ma du. tervezett spontanaitásból ugyan megműtöttem kicsit közelebbről behatóan Piroska jobb szemét.
Az üvegbúra elvált a lámpatesttől, úgyhogy a fém foncsor tükröző felületét kezdték már meg a betévedő amortizációs víz, por és ezek kombinációi.
Ki és szétszerelés után a lámpatestet és a foncsort jól átzuhanyoztam, megtisztítottam, majd a lámpatest és az üveg illesztésénél szilikon tömítő ragasztót alkalmazva zártam.
Bár ezen az oldalon vannak sérülés nyomok a karosszérián és a fényszórón is, úgyhogy előbb-utóbb (remélhetőleg előbb) úgy is fényszóró csere lesz belőle.
Fényszórók, indexek, izzók, vezetékek visszaépítve, kontaktolva, fényszóró magasság beállítva!
=)

itt a tavasz, jó idő és a változás szele.
így aztán az én kis kedvencemnek új felniket ajándékoztam, ráadásul 17 colosakat. igaz sokáig vaciláltam hogy nem lesznek eredetiek, de mivel a forma nagyon tetszett, igy bevállaltam.
a felniket átfestettem, új gumikat raktam fel rá és már csak a futóműgeometria hiányzik.
nekem nagyon bejön.








Olaj és szűrők cserélve. 138000 km
Hamarosan cserélni kell a kuplungmunkahengert és egy hátsó kerékcsapágyat.
elfogyott pár deci hűtővíz, úgyhogy pótoltam egy kis paraflu és desztvíz keverékével, így most már van egy kis tartalék legalább itthon.
elsö (felső) lengőkarok cseréje, kerékcsapágyak cseréje, Féltengely anyákat valami vadállat húzta meg... Lángvágóval lehetett rábeszélni a lelazulásra..
Csöpögött a szervo olajom, egy gumicsövet kellett cseréltetnem benne. Az olaj cserélve lett benne. Meglett a váltóolaj cseréje is, Tutela olajjal.
Ha már új a felni legyen Alfa-s szelepsapka rajta :)
Na és gondoltam kipróbálom én is EGR nélkül így lefalaztam alu lemezzel (saját gyártmány) elsőre azt mondom ,hogy még nyomatékosabb lett alacsony fordulatszám tartományban. Még a hangja is finomabb lett úgy érzem...szóval egyelőre marad így:)




Azért történtek dolgok az elmúlt évben.
Első lengőkarok, féltengely gumiharangok,
Óracsoport csere
Olajcsere.Liqui Moly GT1 10W60 Mann szűrővel km állás: 126.500 /2014.03.22/
Teljes alvázvédelem 2013 tavaszán
Vezérlés csere 2013 nyár 120.000
Carbon fólia a géptetőn füst fólia a lámpán 2013 tavasz