Blog
Végre az utolsó darab is eredeti ill. hibátlan a kocsin Drobertonak köszönhetően, aki meglepett egy ollórugóval a csomagtér zár takaróhoz, ami most más gyári állapotban pompázik a maga Progression szintjén :-D




Az utóbbi időben sikerült kapnom egy-két rondább kátyút és úgy éreztem nem az igazi az autó ezért elvittem futóműállításra. Megcsinálták, most megint jó. :)
Elvittem az autót szervizbe a reggeli dadogás durrogás miatt.A szerelő talált egy repedt trafót(talán a szigetelés folyhat belőle?) bontott megrendelve,remélem megoldja a problémám.Hogy ne legyen ilyen egyszerű a jobboldali gyertyák olajban úsztak,szelepfedél tömítést is cserélnem kell.Van egy szabadon lógó zöld kábelem(képen karikázva) ha valaki tudná hova megy leírhatná:D ja és egy alkatrész(ez is karikázva) ami nem tudom mi de a szerelő azt mondta le volt húzva a csatlakozója érdekelne hogy mi lehet az.


Mediterránon Dömpi kolléga említette, hogy lehetséges, így bele is ültette a bogarat a fülembe. Tibcsi166 cartárs segített a művelet elvégzésében. Percek alatt lement a frissítés, a rendszer sokkal gyorsabb, na meg szebb is!
Grazie :)
A motorháztetőn található V alak immár olyan ezüst színben tündököl, mint a kocsin egy két apróság. A közepét egy nagy "kígyó" díszíti, amelyet külön köszönök Gáspár Tamásnak.

Majd 9 év, és 111 043 km után (igen jól írtam) történt meg, hogy rászántam magam a fékek cseréjére. Érdekes, hogy még legalább 10 ezret elment volna, látván kiszedve a betéteket, na de sebaj.
Előre fúrt-mart Sportmaxx tárcsa került, Ferrodo Racing betétekkel,
Hátra TRW tárcsa, TRW betéttel.
A műveletet Olman Zsolték végezték, és miközben vártam szerencsém volt egy Zagato műhöz is :)



73400km-es óraállásnál vizsgáztunk egyet minden gond nélkül