Blog
Megejtettük azt amit minden használt autónál kötelező...
Cserélve lettek:
-komplett vezérlés szett
-vízpumpa
-hosszbordásszíj
-hosszbordás feszítője
-hosszbordás vezető görgő
-üzemanyagszűrő
-levegőszűrő
-pollenszűrő
Ezeken kívül kapott egy új kormány kapcsolót. A régin nem működött a SET gomb.
+ megigazították a motorháztetőt, mert kicsit felállt az orra :)
Kicsit megcsusztam az időszakos szervizzel,15ezres lett a megszokott 10ezresbol 😊
-olaj(mobil1 0w-40)
-összes szűrő
-tolatolampa kapcsoló javítva
-coolercso problem orvosolva
-EGR kitakaritva
-teletankolva(64l Mol EvoNeo Diesel-t ) 😊
Km állás:213520km


MOL TEMPO DIESEL
47 L
előző tankolástól futott km: n/a
átlagfogyasztás: n/a
költség: 20 000 Ft
pontjóváírás: -
kedvezményes költség: -
nem tudok számolni, mert nem tankoltam teli
Néhány napja, furcsa tócsa jelent meg az autó alatt. Miután felfedeztem, mindig átálltam egy száraz helyre, reméltem csak valaki más foltjára sikerült ráállnom, de nem így volt. A helye is meglepő volt, mert a vezetőülés alatt keletkezett mindig, ahol semmilyen cső nem fut. Az állaga csúszós volt, de nem egyértelműen tűnt olajnak. Néztem a folyadékszinteket, de sehonnan, semmi nem hiányzott. Eső sem esett mostanában, ezért beázásra sem gyanakodtam.
Aztán ma este, vacsora közben jött a megvilágosodás:
Ma délutánra is lett alattam egy folt, a "szokásos helyen", aminek a közelében egy vízelvezető nyílás is van. Tegnap nem esett, viszont elég sokat használtam az ablakmosót (és az előző napokban is).
Felszedtem a szőnyeget és vízes volt alatta, jobban megnézve ablakmosó folyadék. Tehát valahogy a padlólemezre került a víz, onnan pedig szépen kicsordogált az alsó vízelvezető nyíláson. Bingó! Eldugult, a szélvédőrács alatti összefolyó. Ide torkollanak a tetőablak vízcsövei is.
Leszedtem a rácsot. Elmentem a legközelebbi kézi mosóba, ahol a nagynyomású mosóval átmostam. Először megállt benne a víz, majd nemsokára jó hangosan zubogott ki a kocsi alján. Utána természetesen, a padlólemezt is szárazra töröltem. A padlólemez és a szőnyeg között, egy víztaszító réteggel bevont hangszigetelő anyag van, így a szőnyegem nem ázott át.
Utoljára még nyáron, AlfaCity előtt pucoltam ki ezt a vízelvezetőt, ezért nem is gondoltam, hogy ez lehet a baj okozója. Ezentúl, minimum 2 havonta érdemes lesz átpucolni.

Még augusztusban vettem egy MPPS kábelt, lementettem a programot és elküldtem Manky-nak felülvizsgálatra. Azt mondta alapvetően kulturált cucc, egyedül az injektor nyitási időket nem tudta ellenőrizni a gyári verzió hiányában. Pár napja írta hogy megvan a gyári program, és valóban módosított a srác rajta. No ezt visszaállította a gyári értékekre. Fel is töltöttem és úgy néz ki eltűnt a füst, legalábbis ami az üzemmelegen, padlós indulást illeti, mert csak azt tudtam hirtelen tesztelni.
És ami fontos, úgy néz ki a lovak is megvannak.
Szóval eddig tetszik, majd KUL-on meglátjuk mit tud :)
Ma megtörtént a 2 éves szerviz.
4.5l Selenia wr diesel 5w30
Gyári olaj levegő és pollenszűrő csere
Km:12152
Megérkezett a kis csomagom melynek tartalma:
Mahle termosztát: 12.331 Ft
Paraflu UP: 9.600 Ft / 4 liter
Delphi féktárcsa: 15.361 Ft/2 db
LPR fékbetét szett: 5.063 Ft
Alakul az Autó :)

Ma megtörtént a 2. vezérléscsere az autón, 196 070Km. Cserélve lettek:
-hosszbordás szíj CONTITECH (CONTITECH volt a régi)
-görgök INA (SKF+DAYCO voltak a régiek)
-spanoló INA (INA volt a régi)
-alternátor szabadonfutója INA (INA volt a régi)
-fogasszíj CONTITECH (DAYCO volt a régi)
-görgő INA (SKF volt a régi)
-spanoló INA
-vízpumpa INA (HEPU volt a régi)

2014.09. Belekerült a mustársárga bőrbelső és a bőrkormány is. A hátsó ablakok Skyfol műbizonylatos fóliával sötétítve. A 17-es gyári felni újrafényezve. Szépül. A tempomat és az ülésfűtés vár még bekötésre.