Blog
Az első lökhárítón felpattogott a fényezés, nem szerettem volna megválni a régi autómtól így, ezért leszereltem azt, párom pedig elvitte fényező műhelybe, ahol gyári értékre fényeztettük mind a fényezett, mind a matt részeket. Szebb et, mint amikor kigurult a gyártósorról!
Képek sorrendben 1. homokfújás próba 2. Fényezés utáni makró fotó 3. fényezett lökös 4. retro feeling gyanánt elvittük moziba
Most vigye el valaki, ameddig ilyen szép! ELADÓ!!! :)




Végre megtörtént a vezérlés szett+vez.mód csere Tzoli fórumtársnál történt a műtét,végre egészséges hangja lett a kis twinsparknak :)
Km.óra állás:206000
Kedves CarTársak!
Végre eljutottam arra a pontra hogy kicsit szépítgessem a 156-osomat. Sok munka van benne és bele is fáradtam de úgy gondolom nincs más olyan márka aminek ennyire jól állna ez :) ( Na jó nyilván nem a Ferrarira gondoltam ez alatt ) :)
Első pár képe tisztaság aztán maszkolás és fújás Ma reggel pedig felni csere
A festéknek pedig a Plastic Dip-et használtam. :)
Ui: A nagy rohanásban elfelejtettem megemlíteni azt hogy azért jó tanulni az öregektől sokat tudnak ( Fater festeget éppen a képen ) :))
Kellemes autó tisztogatás és cruzing-olást mindenkinek ! ;)









Kicsit korán kerültek fel a téli gurulók de mivel nincs napi használatban a gép ezért megejtettem a cserét ebben a késő nyári időben. A nyári Novitec+Pirelli páros eladósorba került ez is az oka a korai cserének. Bekerültek a gumiszőnyegek is azonban az ablakmosót még kispriccelem a fagy beállta előtt!



A mai napon volt az eljegyzésem Petrányi Lajossal, nagyon jól sikerült. Egy szűk családi vacsora keretében zajlott az egész, Zeffer András zenélt nekünk. Meglepetésként még egy szív alakú tortát is kaptam a vőlegényemtől.
Mindenkinek kívánok ilyen csodálatos napot, mint amilyen az enyém volt tegnap! :)











Tempomat -
Beszereltem..... Tökéletesen üzemel, teszi a dolgát.
Welcome on board! :)
Nagyjából 98.500 km-el megérkezett.
Első utam a szombathelyi Fiat-ba vezetett szinte, egy átvizsgálásra, és ellenőrzésre (km óra főleg)
Megnézték, átnézték, leellenőrizték. Gyári diagnosztika alapján a km valós, a tárolt autótörténet alapján 2009-ben volt benne 30.000 km. Törve nem volt, minden elemnél a gyári festékvastagságnak megfelelő számot adta, egyedül a motorháztető volt újrafényezve, de ezt már vásárláskor is közölték velem. Elmondásuk alapján kavicsfelverődések miatt fújták újra.
Van pár dolog amit cserélni, javítani kell rajta, de használt így belefér. (váltószoknya, kormány "Y" dekoron megkopott a festék, váltógomb karcos)
Indítom reggel az autót, egyenetlenül jár...
Hello, tegnap még jó voltál!!
Nézegetem, hát egy pipánál áthúz.
Gyors rendel, csere, már nem szikrázik.
Természetesen mind cserélve...
Történt, hogy két hétig távol voltam az Alfától. Két hét pedig bőven elég arra, hogy egy amúgy sem valami acélos akkumulátor megnyekkenjen. Hát megnyekkent.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy egy szomszéd az off autóján mókolt valamit, vagyis meg tudtam kérdezni, hogy van-e bikakábele. Odagurult az offal az Alfa mellé, összekötötte az akksikat - és nem történt semmi. Egy nyomorult visszajelző se gyulladt ki a műszerfalon. Az egyszeri szomszéd ilyenkor tárná szét a kezét és biztosítana a sajnálatáról, de nem az én szomszédom! Kikapta a saját akksiját az offból, és beletette az olaszba. Pöcc röff. Nem, itt sem köszönt el. Miután visszatettük az akksiját az ő gépébe, elvitt új akksiért, hazahozott vele, még az Alfába is betette. Ilyen szomszédok teremnek erre. :)
74 amperórás Exide-ra esett a választásom. Nem is baj, hogy még a tél előtt túlestünk ezen.
Ja hogy a tanulság? Az is van: Soha, de soha ne hagyd égve a belső világítást. Főleg rossz akksival. Főleg két hétig. Ennyi.
2
501
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- 164-166
- Alfa történelem, híres ...
- Ugyanaz kicsiben
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8