Blog
Néhány héttel ezelőtt, egy aggasztó probléma ütötte fel a fejét: valahol beázik a kocsi. Eső után, a bal első ülés előtti részen, mindig egy nagy tócsa lett. Sajnos a vízelvezetők múltkori tisztítása nem vezetett sikerre, bár valószínű, hogy azokra is ráfért a pucolás.
Az ajtóhangszórók hátsó része (mivel sajnos azok is vizesek voltak eső után) egy - remélhetőleg hosszú távon vízálló - védőburkolatot kaptak, de a problémát ez sem szűntette meg. Eső után, mindig szedhettem fel a szőnyeget és szárítgathattam, a nyár elején felújított padlólemezt.
Ma délután, a forum.alfa145.com weboldalon találtam, egy ezzel a hibával foglalkozó topicot. Az egyik felhasználó leírása szerint, a géptető szélvédő előtti sarkaiban is vannak vízelvezetők. Ha ezek eldugulnak a belehulló falavelektől és egyéb szennyeződésektől, akkor a víz a bal és jobb első ülés előtti padlólemezre folyik le.
Lementem és megnéztem a sajátomat is. Látszólag tiszta volt, de azért elmentem a mosóba. A magasnyomású mosó meglepően sok, nem odavaló dolgot hozott ki, a látszólag tiszta sarkokból. Remélem, hogy ezzel végleg sikerült megszűntetnem a beázást, de teljesen nyugodt a következő, eső utáni szemrevételezésnél leszek.


Októberben nem voltam nagyobb utazáson, Michelin Mester csak Budapest romos útjain tette a dolgát.
A fogyasztás a városi araszoláshoz képest, viszonylag "barátinak" mondható.
Guminyomás: 2.2 bar
Profilmélység: 8 mm
Fogyasztás: 9.73 L/100 Km

Ez is fel lett újítva! :) Kicsit macerás volt kiszedni, kicsit macerás volt a szilenteket kiaplikálni, de meg lett! Köszönöm Benz cartársnak a kedvezményes alkatrész árakat, ill. a a lámpa fénynél történő szerelést. :)




Mielőtt elindulnánk Alfa hazájába, és mivel koppra lett felújítva a hátsó futómű, no meg persze a méregdrága gurulók miatt, átnézték és beállították a futóművet.

Írtam korábban, hogy az első teleszkóp vacakol, kattog terhelésnél. Na most megnézték, nem a telóval van baj, hanem a kormány csapágyat kell utánhúzni. Na ez is megtörtént. Az oladkasztni elemek kicsit lógtak, a fülek nem akadtak be teljesen, most ezt is orvosoltuk. Ismét problémamentes a gép, már csak le kéne mosni :)
Itt a tél. ideje csicsikálni-

Főfékhenger csere. Sorra kerültem én is, az összes K5-K10 es 600, 750 és 1000 gixxert visszahívták mert a régiek folyadék adagolása nem volt megfelelő.



Monoron legyártatuk a másik oladli bowdent beszerelve kézifék ON
Eljött az idő hogy a másik féltengely is javitásra szorult hát kicseréltem. de sokminden mást is padlószőnyeget feketére alsó müanyagokat feketére első ülés végre könyöklős lett és a bal oldali kilincs is jó. már csak a Matricákat kéne felragasztanom.
10.24. reggel 10 órára beszéltem meg a szerelővel a találkozót vezérlés csere ügyben. 09:15-kor indulnék,de... Nem indul!? Hívom a szerelőt jöjjön baj van,megjön próbálgatás gépre rá semmi.Teker az aksi,de semmi. Ok akkor el kell húzni. Később vissza jön kis hideg indító indul Hurrá! Irány a műhely kiderült az üzemanyag nyomás szabályzó szelep adta meg magát csere -jó -HURRÁ. Vezérlés csere komplett(szíj,görgök,vízpumpa),hossz bordás szíj csere(269872 km óra állás). Jövő héten olaj csere aztán minden OK.