Blog
Eljött a nagy szervíz második része...
Cserélve lettek:
-Continental vezérlés szett 26860Ft
-Magneti Marelli vízpumpa 6487Ft
-DAYCO hosszbordás szett 17798Ft
-MIKODA Gt fhátsó féktárcsa BREMBO fékbetéttel 29999Ft
-DEPO oldalindex 3500Ft
-Féknyereg festék 2000Ft
209552km








Kész lett a Toorák fényezése Bányai Sanyi jóvoltából,kaptak új gumikat is. Minerva F105 205/40R17 méretben.



A nagy szervíz után esedékes lett egy első-hátsó futómű állítás,mert olyan része nem volt az autónak,ami nem volt szétszedve :)

Hát ezt is megéltem fent vannak az új kerekek mellé a vadonatúj yokohama advan sport v105 235/35 r19 :)

Na végre!
bent van a megrendelt novitec rugó!Nem az a brutál ültetéés inkább az a jókiállású autó lett!
Felkerültek a nyári gumik az autóra, Toyo Proxes T1 Sport 225/45 R17. Most vettem őket, kíváncsi vagyok hogyan teljesítenek. A téli Bridgestone-okkal elégedett vagyok, remélem ezek is jók lesznek.
Mindkét oldali kormánymű gumiharang ki volt szakadva. Jövő héten új gumi és futómű állítás lesz, ezért itt volt az ideje a gumiharang cserének is (akármilyen pontosan rakom is vissza a kormány összekötőket, azért egy futómű állítás kell utána). Szerencsére az axiál csuklók és a TRW kormánygömbfejek is jó állapotúak voltak, ezeket nem kellett cserélni (kényszer pihenő lett volna belőle, ha valamelyik csere érett...). A szerelés után már a telefontárcsák mentek vissza a csereérett nyári gumikkal, amit jövő héten cseréletetek le...







Tegnap visszaraktam a nyári cipellőket és felkerült az alfa romeo felirat is a piros nyergekre.
Ma pedig leápoltam a bőrt, turtle wax bőr tisztító és ápoló szert használtam, ráfért....
Aztán pedig lemostam kívülről a kis csajt, imádom.... 😀
A vaj bőr szépen mutatt a fekete kocsiba.







Az autó elejét szeretném már végre rendbe rakni, így a lökös felszerelése után az első munka a levegőszűrő és a ködlámpa veszélyes viszonya került rendezésre. A szívócsövet az egyik hegesztésnél elvágtam, majd egy picit más szögben hegesztettem vissza, így a ködlámpát nem nyomja a szűrő. Laci barátom jóvoltából megtisztult a rengeteg mocskot összegyűjtő filter. Be lett állítva a ködlámpa is, bár azzal még szórakoznom kell, mivel a gyári kábelozása nem bír el gyakran 1 trafót sem, így muszáj vagyok mindkét ködlámpát külön relére kötni. A rácsokat felragasztottam, bár az első motorháztető lezárásnál ki is hullottak. PUR ragasztót kellett volna használnom, ahogy a leírásban ajánlották. Ahogy össze lett rakva a kocsi, nagyon nem passzolt a pajzs megmaradt része. Semmihez nem illett az a króm "bajusz", úgyhogy ez is kapott pár réteg alapozót, majd fekete festéket. Szerintem nagyon morcos lett így, tetszik. Hátra van még a sárvédőívek belső újrafényezése és védelme, illetve a Ducati felnikkel is lesz valamilyen változás. A ködlámpák mellé is hamarosan kerül rács, majd oda is fogok gyártani egy rendes takaró elemet, ha lesz hozzá elég időm és kedvem.