Blog

Meglett a 24.000 km

 
>> SzervizGiotti155 2.5V6 // Alfa 156 1.9Jtd // 2016-03-13

Eljött a nagy szervíz második része...
Cserélve lettek:

-Continental vezérlés szett 26860Ft
-Magneti Marelli vízpumpa 6487Ft
-DAYCO hosszbordás szett 17798Ft
-MIKODA Gt fhátsó féktárcsa BREMBO fékbetéttel 29999Ft
-DEPO oldalindex 3500Ft
-Féknyereg festék 2000Ft

209552km

 
>> Tuning és extraGiotti155 2.5V6 // Alfa 156 1.9Jtd // 2016-02-29

Kész lett a Toorák fényezése Bányai Sanyi jóvoltából,kaptak új gumikat is. Minerva F105 205/40R17 méretben.

 
>> SzervizGiotti155 2.5V6 // Alfa 156 1.9Jtd // 2016-02-25

A nagy szervíz után esedékes lett egy első-hátsó futómű állítás,mert olyan része nem volt az autónak,ami nem volt szétszedve :)

 
>> Tuning és extrahzollika159 // Alfa 159 1.9 jtdm // 2016-03-27

Hát ezt is megéltem fent vannak az új kerekek mellé a vadonatúj yokohama advan sport v105 235/35 r19 :)

 
>> Tuning és extrahzollika159 // Alfa 159 1.9 jtdm // 2016-03-27

Na végre!
bent van a megrendelt novitec rugó!Nem az a brutál ültetéés inkább az a jókiállású autó lett!

 
>> SzervizPeter88 // Alfa Giulietta 1.4 TB (120 LE) // 2016-03-27

Felkerültek a nyári gumik az autóra, Toyo Proxes T1 Sport 225/45 R17. Most vettem őket, kíváncsi vagyok hogyan teljesítenek. A téli Bridgestone-okkal elégedett vagyok, remélem ezek is jók lesznek.

 
>> SzervizJulesTS // Alfa 156 1.8 TS // 2016-03-27

Mindkét oldali kormánymű gumiharang ki volt szakadva. Jövő héten új gumi és futómű állítás lesz, ezért itt volt az ideje a gumiharang cserének is (akármilyen pontosan rakom is vissza a kormány összekötőket, azért egy futómű állítás kell utána). Szerencsére az axiál csuklók és a TRW kormánygömbfejek is jó állapotúak voltak, ezeket nem kellett cserélni (kényszer pihenő lett volna belőle, ha valamelyik csere érett...). A szerelés után már a telefontárcsák mentek vissza a csereérett nyári gumikkal, amit jövő héten cseréletetek le...

>> AutóápolásPZ147 // Alfa 147 1.6 TS // 2016-03-27

Tegnap visszaraktam a nyári cipellőket és felkerült az alfa romeo felirat is a piros nyergekre.
Ma pedig leápoltam a bőrt, turtle wax bőr tisztító és ápoló szert használtam, ráfért....
Aztán pedig lemostam kívülről a kis csajt, imádom.... 😀
A vaj bőr szépen mutatt a fekete kocsiba.

 

Az autó elejét szeretném már végre rendbe rakni, így a lökös felszerelése után az első munka a levegőszűrő és a ködlámpa veszélyes viszonya került rendezésre. A szívócsövet az egyik hegesztésnél elvágtam, majd egy picit más szögben hegesztettem vissza, így a ködlámpát nem nyomja a szűrő. Laci barátom jóvoltából megtisztult a rengeteg mocskot összegyűjtő filter. Be lett állítva a ködlámpa is, bár azzal még szórakoznom kell, mivel a gyári kábelozása nem bír el gyakran 1 trafót sem, így muszáj vagyok mindkét ködlámpát külön relére kötni. A rácsokat felragasztottam, bár az első motorháztető lezárásnál ki is hullottak. PUR ragasztót kellett volna használnom, ahogy a leírásban ajánlották. Ahogy össze lett rakva a kocsi, nagyon nem passzolt a pajzs megmaradt része. Semmihez nem illett az a króm "bajusz", úgyhogy ez is kapott pár réteg alapozót, majd fekete festéket. Szerintem nagyon morcos lett így, tetszik. Hátra van még a sárvédőívek belső újrafényezése és védelme, illetve a Ducati felnikkel is lesz valamilyen változás. A ködlámpák mellé is hamarosan kerül rács, majd oda is fogok gyártani egy rendes takaró elemet, ha lesz hozzá elég időm és kedvem.