Blog

>> SzervizZsoltikj ૐ // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2016-05-02

Szombati utamon hazafele Mezőtúron azt vettem észre, hogy egyre nehezebb a kormány, havernál megállva rá is néztem a szervoolaj tartályra, hát habzott az alján a cucc (egy hete ellenőriztem a szintet) na irány a legközelebbi benzinkút szombat délután, vételeztem egy liter mol-os szervóolajat feltöltöttem és irány haza, mire hazaértem újra nehéz a kormány tekerése, pff gondoltam elfosta magát a kormánymű, lélekben neki is készültem a vasárnapi kormányműcserének de vennem kellett még egy liter olajat mert fél liter oda lett, és 1,3 kell a műszaki adatok szerint. Vasárnap reggel bal első kerék le mivel ott volt a folt alatta, kormány jobbra ki, balra ki nézem kormányműnél semmi olajfolyás, ellenben a váltóról csepeg rendesen. Na akkor bontás, akksi ki aksitartóról minden le aksitartó ki. nézem a csöveket a visszafolyó ág csöve adta meg magát. Piroska maradt az udvarban ma megvettem az új csövet és ha már a visszafolyó ág 2 méteres csövet cseréltem akkor a szivattyúba menő 40 cm-est is lecseréltem. Úrja tökéletes.

 
>> Tuning és extraZsoltikj ૐ // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2016-04-23

Decemberben eladtam az FK rugószettet, de csak visszahúzta a szivem a mélyeben ülés :) igy mivel sikerült találni véletlenül Eibach első rugópárt (nézegettem az adok-veszeket és Szatyi épp árult egyet) a hátsó Eibach párhoz ami még a 146-ból megmaradt.
Így hát ezen a szép napsütéses tavaszi napon újra lecsüccsentünk 4 cm-et.

Eibach szett eladva, így normál magasságon fut ismét (tervben van egy új lengéscsillapítós komplett ültetőszett vásárlása)

 
>> EgyébBlacky // Alfa GT 1.8TS // 2016-05-02

fotózunk

 
>> EgyébBlacky // Alfa Spider / GTV 1.8 TS // 2016-05-02

fényképezünk

 
>> EgyébBlacky // Alfa Spider / GTV 1.8 TS // 2016-05-02

Mai napon fényképezkedtünk Piroskával

 
>> Tuning és extramreni // Alfa 166 2.4 20v jtd // 2016-05-02

Meguntam,hogy a felső coolercső 2-3 havonta elpukkan valahol, igy alternativ megoldásként 3rétegű szövet erősitésű szilikon cső és egy patentiv mellett döntöttem,a bilincseket is túlméreteztem picit,biztos ami biztos alapon :D

 
>> SzervizRizzo // Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 // 2016-04-16

212761 km
Légszűrő,gázolajszűrő,pollenszűrő csere.

 
>> AutóápolásZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2016-04-22

Pollenszűrő csere és klímatisztító .

Km 205600

 
>> AutóápolásZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2016-04-16

Visszakerültek a nyári kerekek.


Km.: 205200

 
>> EgyébAtesz159 // Alfa 159 SW 2.0 Jtdm // 2016-05-02

Szinte napra pontosan 3 hónapja hoztam el az autót az előző gondos gazdájától. Ami miatt eddig nem irtam,az az,hogy nem volt miről irnom. Ill. illett volna irnom,hiszen minden percét élveztem annak az időnek,amit a kocsiban tölthettem.Élveztem,ahogy felé közeledve megláttam a formáját és tudatosult bennem,hogy az enyém. És be kell valljam,az is jóleső érzéssel töltött el,hogy észrevettem,mások is megnézik. Vicces volt tapasztalni,hogy milyen érzelmeket vált ki a többi közlekedőből az utakon. Autópályán haladva rendszeresen találkoztam olyanokkal,akik nehezen viselték,hogy egy Alfa halad el mellettük. Bár lehet,hogy csak menet közben akartak benne gyönyörködni.
A 3 hónap altt kb. 3000 km-ert tettunk meg,75 %-ban autópályán (igazi utazóautó), a computer szerinti fogyasztás 6.9 l,nem forszirozott tempóban,de azért szinte mindig a megengedett sebesség felett haladva. Költségem a tankolásokon és a gumik téliről nyárira való átszerelésén kivűl nem volt.Műszaki probléma nem adodott,remélem ez nem is változik majd,hálával gondolok vissza az előző tulajokra. Bár tudom,hogy ez rövid időtáv még,de abszolút bevált!Nagyon jól átgondolt autonak tartom (megjegyzem,hogy a műszaki dolgokhoz kevésbé értek). Örülök,hogy váltottam,még úgy is hogy tényleg jó autóból (Volvo S40 2.0 D) ültem át. Igyekszem jó gazdája lenni,ahogy az előző tulajnak (Yani) is meigértem.
Vettem még egy bézs színű gumiszőnyeg garniturát és csomagtértálcát,védendő a világos kárpitokat.(Homasita áruház 10000-10000 Ft).
Hát nagyjából ennyi,készülünk az első 159 VTT-énkre!