Blog
2015.04.25.Ma kiszedtem es kitisztitottam az EGR ès a map szenzor .Egyebkent nem voltak koszosak annyira!De ez csak az utan derûlt ki miutan kiszdtem....ès ha mar kint volt hat megpucoltam !





Kicsit sèrtönek talàltam hogy egy ilyen szèp autonak a belsejeben olyan csùnya müanyagok legyenek amilyenek az ajton vannak. Ezert ùgy böntötem hogy karbon fòliaval bevonom. Szerintem jobb lett !

2016.02.13. Sajnos a kuplungom (ahogy azt sejteni is lehetett) elkopott! Ki cserèltettem mindent ! A kettöstömegü tökèletes volt! Csak Valaeo alkatrèszek mentek bele ,tàrcsa,szerkezet,kinyomòcsapàgy,alsò ès felsö munkahenger,ill az összes szimering!




Mivel sajnos a küszöbök az èn szegèny Alfimon is agyon nyomkoddtak a szerelő"urak "ezert a küszöbõket kicsereltettem es az egesz aljàt alvazvèdöztettem.Golyalabak kiszedve kitisztotva, es alatta is alvazvedözve!
2015.11.




Zender LeMans 16"
Van rajta javítani való ès mèg fel kell gumizni de vèrgreeee meg van.
Limited 500 gyàri felnije volt ès ezzel àlmodtam meg az autóm. Teljes a zender szett :)


Tervbe volt már véve a bőrgarnitúra leápolása, csak eddig nem jutottam el a megvalósításig!
A héten rendeltem az Autoglym-től egy bőrtisztítót és egy bőrápolót!Szerintem nagyon jó cucc mind a kettő, nagyon szép lett a bőr és még a fogása is sokkal kellemesebb!!!
A következő ápolás nyàron...
Elmaradt esemenyek röviden. Km àllás 76200.
- km állas 71 ezer km: komplett multiair einheit cserélve( 75 % kulanz). Komplett Vezérlés csere,vákumpumpa cserélve.
-Kötelezö szervizek és Olaj cserék 10 ezer km ként Csörinél megtörténtek .
Tovabbi szigetelés,padlòlemez beburkolva. Bekerult még egy külön erösítö a mélyladànak (RAINBOW DREAM1). Mostmár a két hatsò hangszorò is erösitöröl megy. :)


Régen volt az autó nagy szervizen, pár dolog kijött rajta, volt mit csinálni. Először is olajcsere történt, természetesen szűrővel. Eddig Selénia volt benne, de rábeszéltek, hogy próbáljak ki másik olajat. Sok jót hallottam róla, remélem nekem is beválik, így Motul X-Clean 5W40 olaj került a helyére. Az utóbbi időben kb 1 literrel felment a fogyasztás, ennek az okát is meg kellett keresni. Főleg termosztátra gyanakodtam, mert meg sem közelítette a 90 fokot a hűtővíz. Még a gyári volt benne, kapott új Behr termosztátot. A légszűrő csövénél is volt némi probléma, illetve a katalizátor és turbo találkozásánál is kifújt a rendszer, ezek is rendbe lettek téve, valamint új légszűrő is került az autóba. Cserélve lett még 2 db hosszbordás szíj és a főtengely szíjtárcsa, mert iszonyatosan csörömpölt már. Az izzítógyertya visszajelzője évek óta villogott, és nem segített rajta az sem, amikor ki lettek cserélve a gyertyák. Kábel probléma volt, ez is rendben van most már. A műtét Zé. műhelyében lett végrehajtva. Nagyjából ennyi történt, viszont jövő hónapban folytatás következik, mert a klímakompresszornak is csúnya hangja van, és úgy tűnik, hogy engem is utolér a kettőstömegű lendkerék cseréje. Eddig megúsztam, de tudtam, hogy lassan várható.
Valamint ma elvitték az airride maradék részeit. A 4 gátló volt már csak nálam, egy másik 156 SW-be fog kerülni. Jó áron jutottam az egész szetthez és sikerült is eladni úgy, hogy szinte nullszaldósan szálltam ki belőle. Bár nem egyben ment el, hanem megbontva, lényeg, hogy kipróbáltam, és elmondhatom, hogy Magyarországon az első levegős 156-os az enyém volt. :-)
