Blog
Elvittem futómű átvizsgálásra ültetés után, akkor mondták ,hogy a jobb első lengéscsillapító nem jó, és a jobb felső lengőkar.
Vettem egy felső lengőkart, és két új gátlót, vagyis 4-et, ezzel volt némi herce-hurca, bele sem kezdek . :D
Felső lengőkar, TRW : 190.000 km
Első lengéscsillapítók, Bilstein : 191.100km
Ismét aktuálissá vált az időszakos szerviz.1500km-el sikerült átlépni a 10ezres periódust.
Szokás szerint Mann szűrők és Mobil1 olaj került felhasználásra.
Km állás:251.200km

Eljött az első olajcsere ideje. Mióta megvettem, nem volt rendes szerelőnél (leszámítva a gumist meg egy xenon izzó cserét), ezért már én is kíváncsi voltam, hogy mit látnak, ha belenéznek. Csörihez vittem, aki egy óra alatt lecserélte a motorolajat, az olajszűrőt, üzemanyag-, pollen- és levegőszűrőt.
A szíjakra ránézve, azt mondta, hogy azok is cserések lesznek, a következő olajcserénél megejtjük ezeket is (vezérműszíj, hosszbordás szíj stb.).
Egyébként az autó rendben van :)
Korábbi postom megoldasara megelegeltem a hangot, kicsereltem elso-hatso fekbetet, fektarcsakat. Gyonyoru ezust autohoz gyonyoru uj fektarcsa dukal, igy is tortent. Delphi kerult fel mindenbol. Szerencsere a szervizem hatalmas szponzori kedvezmennyel segit rajtam mindig, igy kedvezo arakat kaptam. :)

SKF vezérlés készlet 62.000
Vízpumpa (SKF) 15.200
Hosszbordásszíj (SKF) 7.600
Fagyálló 2.000
Olajszűrő 1.540
Szelepfedél tömítés 5.200
22.500 Ft munkadíj
12.000 Ft célszerszám bérlés
Km óra állás: 162.400km





Július 13-án Balatonfüredet elverte a vihar és a jégeső. Sajnos Alfot is... A tetőn és a géptetőn 10-15 jég okozta sérülés keletkezett, a hátsó lökhárító fekete részét pedig teljesen szétkarcolta. Diónyi - és nagyobb - jég esett, sajnos nem lehetett kivédeni :(











