Blog
A mai napon végre újra egy csodás álom vált valóra mert megint birtokolhatok egy szép 146-ost. Sok keresgélés után megtaláltam az igazit, Gyuri barátom 1,9 JTD-jét.
Love volt első látásra :-)
Szóval Kazes cimbivel ma útra keltünk és irány Debrecen....
Odafele költség hatékonyság miatt telekocsival (Oszkar) mentünk. Az út elég jó volt leszámítva azt hogy az autó elég kényelmetlen volt. Egy szuperB-vel mentünk le. Hátul nagyon meglepődve tapasztaltuk, hogy milyen nagy a lábtér, de kb ez minden ami jó volt benne mert ülni az pocsék.
Mikor meg érkeztünk gyorsan beültünk egy kis hambira mert nagyon megéheztünk és amúgy is várni kellett egy kicsit a vendéglátóra me nagyon el volt foglalva :-D
Miután mindenki meglett elindultunk Gyurihoz. Szépen dinamikusan mentünk és Gyuri még utoljára megmutatta egy "propelleresnek" milyen dinamika van a kocsiba :-D
Jött a papír munka, meg az elszámolás és a végét egy isteni kávéval fejeztük be. Közben nagyon kellemes beszélgetések is voltak. Végül el jött a búcsú ideje :-(
vegyes érzelmekkel jöttem el, hiszen egy remek ember remek autóját hoztam el. Sajnáltam mert tudom mit érez, de boldog voltam/vagyok mert teljesült az álmom.
Hazafelé minden rendben volt kellemes tempóban haladtunk és sokszor meg tapasztaltam, hogy micsoda erő van benne. 80-ról 120-ra úgy megy vissza váltás nélkül, hogy csak na.... :-D
Élmény volt vele ez az első 302 km. Remélem még nagyon nagyon sokáig élvezhetjük egymás társaságát.
Itthon aztán át esett a keresztelésen is, így a neve mától Bella.
Üdvöz légy itthon kedves Bella :-)
Amerikából szereztem egy doboz Armor all autóápolási készletet. (sampon, felnitisztító, gumiápoló,bőrápoló, üvegtisztító, kárpittisztíto, műszerfalápoló...)
Hát mit ne mondjak. Látszik hogy prèmium cucc. A fékport pl. úgy leviszi mintha csak sár lenne. A többi terméke szintén hozza az elvárásokat. Azthiszem maradok ennél a márkànál.








187000 km-nél kapott alsó-felső lengőkarokat, jobb hátsó kutyacsontot, vezérlésszettet, szíjat! Olaj, szűrők, klíma elötte cserélve illetve tisztítva, fékek szuper állapotban, kopogás megszünt végre:)! Ami vissza van az a külső esztétika, szépen lassan apránként, elsődleges a műszaki állapot volt!
A téli gurulók felett eljárt az idő, ideje volt újítani. Yokohama gumikra és Dezent felókra esett a választás. 338000 km.
A mai nap kapott az én kis drágam egy új akksit. Gondok voltak a reggeli hideg időben való induláskor. Folyton lemerült a nagy hidegekben. Remélem mostmár rendben fogja tenni a dolgát.
Sajnos ugy alakult, hogy el kellett adni a paripát, mivel a szívem vissza húzott a régi autómhoz. Hissza vágyott a 46-után. Igy hát engedtem neki és úgy határoztunk, hogy eladjuk a Nagyvadat és veszünk egy 46-ot.
Hosszas keresés és nézelődés után, na meg egy kis nyomás hatására meg győztem WarbiRunner barátunkat, hogy adja el nekem az övét. Bár eredetileg a TD-t szerettem volna, de végülis a JTD lett az amelyik eladóvá vált :-) így hamar meg is alkudtuk.
A 166 valóban egy különleges autó, mind külsőleg mind belsőleg. Csodás élmény vele autózni akár rövid akár hosszú távon. Maga a kényelem és a luxus. Nincs még egy ilyen autó mint a 166......
Lehet pont ez volt a baj, hogy túl tökéletes. Hiányzik belőle az amibe anno bele szerettem a 146-ba.
Nagyon rossz érzés volt látni, hogy el viszik és tudom már nem az enyém... Sokáig küzdöttem a könnyeimmel, de jó helye lesz tudom. Az egyik felem sír a másik nevet..... Vegyes érzelmeim vannak, de végre ujra egy csodás 46 tulaja lehetek holnaptól.
Köszönöm neked ezt a csodás, együtt töltött időszakot. Sosem feledem el és mindíg szép emlékeket fog idézni, ha rád gondolok.
Hiányozni fogsz Gina........
Kopogásra lettem figyelmes mostanában az első futómű felől...mint kiderült eltört az egyik rugó!Szerencsére a vége tört el igy lehetett vele közlekedni!Csere vadi új Kayaba rugókra és a stabpálcák is cserélve lettek!A kopogás eltűnt.....a futómű tökéletes,és kussol!

Néhány napot az Sw-vel töltöttem s azt vettem észre, hogy nincs fűtés, nem megy 50 fölé a vízhőfokmérő mutatója, pedig nincs egy éve, hogy cseréltettem a termosztátot
