Blog

>> EgyébDexi // Alfa 159 SW 2.4 JTD // 2016-12-03

2016 szeptembere óta van meg a keselyű. Azóta fekete emblémákat kapott kívül-belül. A termosztátot cserélni kellett, illetve kapott új ködlámpákat (az egyik be volt repedve, mindkettő matt volt már), novemberben ment műszakira. A következő cserés dolog a hejzetjelző ledesítés lesz, tervezem a kormányt cserélni (ti), vagy újrabőröztetni, a pajzsot FK-sal helyettesíteni, angel eyes-t beéppíttetni. Jelenleg a fejegység frissítésével küzdök. :D Nagyon meg vagyok elégedve a kocsival, minden extra remekül működik benne, egy szavam sem lehet, szuper utazó autó. Erős, gyors és kényelmes.

 
>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2016-12-03

Jött egy üzenet a műszerfalon, miszerint valamelyik izzító gyertya megadta magát. Kimérés után az egynek volt megemelkedve az ellenállása 15Ohm-ra, ezt kivéve látom, hogy Beru, az-az ott még nem cseréltem mióta meg van az autó. Kapott a helyére NGK-t.
Most már minden rendben :)

>> Tuning és extraV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2017-03-19

Gyári gumi szőnyeg (2 db első)

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2017-02-20

Bontott jobb első ajtóra ablak megvezető gumi
Szélvédő fújó rács
Kézifék szoknya
FL ablaktörlők
Új elakadás jelző háromszög 1.300,-
Új 10 cm átmérőjű kipufogó vég 5.980,-

>> Tuning és extraV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2015-03-12

Hátsó spoiler 7.000,- + posta
Pótféklámpa 4.000,- + posta
Vonóhorog 9.000,-
4 egyedi láb szőnyeg (névre szólós) 10.000,-
Pioneer lejátszó 17.000,-
1 pár ovál hangszóró a kalaptartóba 2x350 Watt közép mély (MAC Audio) 12.000,-
Mélyláda 300 Watt 10.000,-
Erősítő 2x150 Watt 3.000,-
RCA kábel 4.000,-

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2015-03-04

2013-ban kellett szélvédőt cserélni mivel meg volt repedve a két felső sarka, így vettem. 2015. Március 4. Szélvédő csere ismét, mikor szereltem össze a levél rács alatt lehetett valami kosz vagy kisebb kavics és vissza pattintáskor megrepedt a szélvédő. Mind a két szélvédő felül sötétített csíkos volt . Darabja beszereléssel 22.500,-

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2016-12-02

Felkerültek a téli kerekek. A tavaly nagyon megkedvelt Michelin Alpin 5-ös gumik eddig 5085 kilométert futottak, szóval szinte újak.

Az idei első szezonjukban a nyári Vredestein gumik 12.124 kilométert futottak.

 

Volt pár dolog ami zavart az autón, nyilván a márkaszervizek csak leszervizelik az autót, de apróságokkal nem foglalkoznak.

- a zárhídról a baloldalt le volt ütve a festék (vagy az alapozásával volt valami). Törésre utaló nyomot egyelőre továbbra sem találtunk. Nem tudom hogy egy 5 éves autón ez hogy és miért... Amit házi szinten meg lehet tenni az állagmegóvásért, azt megtettem, később majd alaposabban is foglalkozok vele.

-olajfolyást találtam a felső turbócső csatlakozásnál. Alapos tisztítás és O gyűrű csere.

- a baloldali xenon már rózsaszín volt mikor hazahoztam. Még egy hetet bírt, csere.

- a szélvédőn lévő, már javított(?) kavicsfelverődés is csak az első fagyokig bírta. A szélvédőjavítóhoz már nem jutottunk el, felrepedt. Jövőhéten ablak csere.

Az eredetileg utólagos xenon trafónak nézett dobozkáról is kiderült hogy mi. Nem remap van az autón, hanem egy Nerpel féle tuningbox van felcsatlakoztatva az injektorokra. A hozzáértők szerint (és szerintem is) ez különösebb gondot nem okozhat, ez egy injektornyitási időkkel operáló nem gagyi kategóriás box. Így benne is hagyom.
Aztán később meglátjuk. Ha igazán megszeretem a gépet, akkor írok neki is egy egyedi és megismételhetetlen remapot :-) Viszont ez nálam kb egy éves munka, szóval majd.. egyszer.

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2016-11-25

A szokásos jövök-megyek helyett egy hosszú hétvégét vendégeskedett az Alfa Várpalotán. A menü egy adag olajból és egy kazal szűrőből (olaj, levegő, pollen) állt.

Csöri, a soros szervizen túl, az elhalt távirányítókba is életet lehelt.

Kilométeróra állása: 166 295

>> EseményCoyote // Alfa 146 1,9 JTD // 2016-12-02

A mai napon végre újra egy csodás álom vált valóra mert megint birtokolhatok egy szép 146-ost. Sok keresgélés után megtaláltam az igazit, Gyuri barátom 1,9 JTD-jét.
Love volt első látásra :-)
Szóval Kazes cimbivel ma útra keltünk és irány Debrecen....
Odafele költség hatékonyság miatt telekocsival (Oszkar) mentünk. Az út elég jó volt leszámítva azt hogy az autó elég kényelmetlen volt. Egy szuperB-vel mentünk le. Hátul nagyon meglepődve tapasztaltuk, hogy milyen nagy a lábtér, de kb ez minden ami jó volt benne mert ülni az pocsék.
Mikor meg érkeztünk gyorsan beültünk egy kis hambira mert nagyon megéheztünk és amúgy is várni kellett egy kicsit a vendéglátóra me nagyon el volt foglalva :-D
Miután mindenki meglett elindultunk Gyurihoz. Szépen dinamikusan mentünk és Gyuri még utoljára megmutatta egy "propelleresnek" milyen dinamika van a kocsiba :-D
Jött a papír munka, meg az elszámolás és a végét egy isteni kávéval fejeztük be. Közben nagyon kellemes beszélgetések is voltak. Végül el jött a búcsú ideje :-(
vegyes érzelmekkel jöttem el, hiszen egy remek ember remek autóját hoztam el. Sajnáltam mert tudom mit érez, de boldog voltam/vagyok mert teljesült az álmom.
Hazafelé minden rendben volt kellemes tempóban haladtunk és sokszor meg tapasztaltam, hogy micsoda erő van benne. 80-ról 120-ra úgy megy vissza váltás nélkül, hogy csak na.... :-D
Élmény volt vele ez az első 302 km. Remélem még nagyon nagyon sokáig élvezhetjük egymás társaságát.
Itthon aztán át esett a keresztelésen is, így a neve mától Bella.

Üdvöz légy itthon kedves Bella :-)