Blog
Nem is olyan rég utolért egy tipus hiba. El kezdte megadni magát az ajtó kárpit. Előszőr az én oldalamnál vettem észre aztán jobban szemügyre véve mindenhol el kezdte, de a jobb hátsó adta meg magát a legjobban. Elvittem hát a kárpitos barátomhoz aki azt mondta hipp hopp meg lesz vele :-)
Ki is választottuk a megfelelőt. Remélem hamar rendbe jön, mert így elég csufika a drága kincsem :-(
A második képen van az új anyag, az a kis háromszög :-)


...és felkerültek végre a frissen rendberakott és fényezett küszöbjeim. Ismételten köszönet érte a sógoromnak ;) :)

A hétvégén megtörtént a szűrők és az olaj cseréje. Most Motul olaj került bele próbaképpen. -Go. Sofima -olaj Mahle-levegő Champion-pollen Sofima aktív szűrő került most bele. Felkerültek GT cartárs által gyártott matricák is. Innen is köszönöm!!
Km:225137












262000Km állásnál kettőstömegű és kuplung cserélve. A kinyomócsapágy már eléggé zörgött. Most minden szuperül működik. :) Bárdis kedvezménnyel nem fájt annyira.
Az utolsó olajcsere óta 8000 km ment bele. Selenia olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő, légszűrő. Új pollenszűrő ház fedél .
Klímatisztítás.
Feszítőcsapágy, meg az egyik görgő már szólt egy ideje, így azok is kicserélődtek.
Intercooler kimenő részén szétment valami műaynag, szökik a levegő.
Lökhárítót javíttatni kellett mert alul meg volt repedve.
Ma sikeresen beszereztem egy méretpontos gyári pattentekkel ellátott szövetszőnyeg szettet az Alfához :).
A https://autoszonyeg.com/ oldalon rendeltem meg, kb 2 hét volt amíg legyártották, de megérte kivárni, mert pontosan illeszkedik a padlóra, és a pattentek is jó helyen vannak.
Kapott piros szegést és egy gumi koptatót a vezető oldalra.
2017.05.19. 179900Km. Cserélve lett a teljes kuplung,kinyomócsapágy,kuplungszerkezet,tárcsa,és kéttömegű lendkerék,főtengelyszimering,valamint a jobb oldali belső féltengely gumiharang!





Az előző fém intercooler csövezés nem igazán nyert, mert a fém cső nem volt peremezve és nagyon sokszor szétlőte a cooler után. Ez már kezdett nagyon idegesítő lenni, ezért újra építettem az egészet. Import tuningról rendeltem meg az alapanyagokat ismét. 2db 20 cm-es 57mm átmérőjű alumínium peremezett csövet, és 3db 45fokos 57mm-es kék színű szilikon csövet. TurboWorks minden. Bilincsem volt itthon hozzá.



Végre volt időm a tavaly lefestett féknyergeket újra lefesteni, csak most sárga színűre, hogy jobban passzoljon a felnikupakhoz. Foliatec két komponensű festéket használtam, nagyon jó kis cucc.






0
571
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Virtuális Romeo
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki