Blog
5 nappal a foglalózás után mehettünk átvenni a Rosso szépséget. Alaposabb külső mosást nem kapott, ahogy megígérte a kereskedő. Viszont szólt a kollégának, hogy hozzák a téli kerekeket, aminek nagyon megörültünk. Aztán kiderült, hogy nincsenek is hozzá. :( Végül meg egy jobb hírrel folytatta, nem csak olajcserét csináltak, hanem a gyertyákat és a vezérlést is lecserélték, aminek 81000km és 5év után nagyon örültünk. Nem szerettem volna ilyen nagyobb műveletet végezni rajta, amíg garanciális. Merthogy 1 évig az.

Szombatra lett megbeszélve a megtekintés. Már péntek este arra kanyarodtunk, hogy láthassuk még mielőtt túlságosan felkészítenék amire megyünk. Kívülről mindent rendben találtunk, leszámítva a matt feketére tüsszentett QV felniket. Amik már a fotókon sem igazán tetszettek.
Szombat reggel még nyitás előtt odaértünk, rétegvastagság mérővel körbemértem, minden a legnagyobb rendben. Gumik majdnem újak, első fékekben pár száz km lehetett, motorolaj is 2-3000km-es.
Így hát megegyeztünk, kicsit engedtek az árból is és még le is szervízelik, állt az alkuban.
Aztán induláskor villant be nekem, hogy van még a kereskedésben egy Giulia, ki kéne próbálni. :) Hát persze! Mondá a kereskedő.
180 lovas dízel volt, pár ezer km-el. Nem egy aszfaltszaggató, de kb. mindenre elég. Nagyon szépen kanyarodik. Ha kell csendes, de száguldozva van azért egy kis motorhang, hogy érezze az ember, nem egy S osztályban ül. Aztán kaptam is egy elég jó ajánlatot, hogy beszámítanák a 156-ot, de jelenleg még nem igazán élhető. :) Viszont így már tudom mi lehetne a méltó utód, mondjuk benzinesben.



Ment a tanakodás, keresgélés már hónapok óta. Szóba került minden autó, amiről egy csaj álmodhat. Egy fiat 500C-hez kerültünk a legközelebb, de a német fogtechnikus tulajjal nem sikerült megfelelő időpontot egyeztetnünk. Lehet nyár elején még nem szánta el teljesen magát az eladásra. :) Aztán augusztusban vittem a Selespeedet Tuningmanhoz vizsgáztatni és ő győzködött, hogy a Giulietta mennyire jó. Ezután rövid idő alatt meg is lett a kiszemelt.
Sajnos egy kigyorsításkor elment a turbo nyomásom vele az erő is. Szétszerelés után látszott hogy eltört a csigatengely. Sajnos nem tudták már megmenteni ezért vettem egy bontottat persze előtte felújítattam és úgy került bele. Ha már szét volt szedve a kocsi feltártam a klíma hibáját is. Ki volt lyukadva egy gumicsövem a kompresszornál + elég szar állapotban volt már a hűtő, de még nem eresztett kicseréltem azt is.
Bontott turbo: 60000 Ft
Felújítás: 85000 Ft
Turbo olajcső: 16000 Ft
Klímahűtő: 30950 Ft
Klímacső: 4500 Ft









Szervo szivattyú felújítása + új tartály az ismert hiba miatt :)
Felújítás: 32 000 Ft
Új szervo tartály: 12500 Ft
Új alsó szervo cső csináltatása: 10 000 Ft
Szervo olaj: 6250 Ft


Az autó lepapírozása után átesett a kötelező szervizen.
Pollenszűrő: 4525 Ft
Levegőszűrő: 7215 Ft
Olajszűrő: 2853 Ft
Vízpumpa: 19696
Váltóolaj: 10501 Ft
Vezérlés szett: 28510 Ft
Motorolaj: 12200 Ft
Gázolaj szűrő: 17500 Ft
Kuplung szett: 60000 Ft
Kettőstömegű: 116141 Ft
Kinyomó csapágy: 32040 Ft
Hosszbordasszíj megvezető görgő(2db): 12000 Ft
Munkadíj: 50000Ft
Km állás: 247826

Blow offMa végre Megérkezett a 2 hónapja rendelt lefújóm.
Beraktam, naggggyon fassszaaa! Tetszik!
Marklartól kaptam 5darab küszöböt, 2 simát, 2 Q4est, és egy anyagot, (Hüllő kftnél meghegesztették, potólták a bolhatartókat.)
1 fabetétet, (hőlégfújóval elég könnyen le lehet műteni a műszerfalról, de nem 2perc alatt. 4D karbont rendeltem hozzá)
2csomagtér kábelt. (az enyém több sebből vérzet, bár a zár részénél itt is forrasztani kellett.)
1pár légterelőt, bolhákat.








A múltkor beraktam a Pókkal kapott Blaupunkt rádiót. Feladatát ellátja.
Ma megérkezett az ebay-en rendelt rádiókeret. Bepróbáltam.
Elsőre tetszik. A feketesége kiemeli a rádió előlapján az X-et.
Lehet, hogy marad is fekete.
Gond csak annyi van, hogy a rádió nincs rögzítve a helyén.
A keret nem csak keret, mert akkor túl vékony lenne, hanem egy kis kiemelő keret is. (harmadik kép) A második perem miatt a rádió nem csúszik be teljesen a helyére, nem kattan be a keretbe. Cserébe így egy vonalban van a konzollal.
Ráadásul a rádió hátulján lévő műanyag pöcök (7 kép, sárga nyíl) nem ér bele a tartóba (7 kép kék nyíl), így nem rögzíti hátul sem.
Kell egy kis barkácsolás, készíteni kell egy spéci csavart, ami tartani fogja. (M12x40 csavar végébe kell egy M5 menet 7 mm mélyen)










