Blog
18:05 - bejövő hívás: "Nálam van a rendszám."
"Megyek"
PHB-574
:-)
Nem tudom, ki hogy van vele, de eddig még mindig úgy vittem műszakira az autót, mintha csak a közértbe mentem volna vele. Teljesen hibátlan, bármikor kész a hatósági vizsgálatra. Mikor mondtam hogy majd vizsga után viszem 190-es szervizre (ami csak olaj/olajszűrő/légszűrő/pollenszűrő csere lesz) tiszta bolondnak néztek. Azt mondták az az általános, hogy előbb szerviz, és utána műszaki vizsga. Ezt mondjuk nem is értem... :)
Csak röviden, hengerfej 2-3 között átszakadt a tömités. Gyújtásmodul, gyertyák, féltengely csapágy, sok levegőcső, holtponti jeladó, stbstb. Jani helyrerázta, lehúzok, hajtókarcsapágyak, dugok lepucolva.
bejáratos, 10/40-el 1000km aztán megy bele a 10/60. Meglátjuk. Szépen jár, szépen megy, tetszik, szeretem.


Ráfért a fényszóróra a polír már, mert nagyon vakotásak voltak, főleg a bal oldali.
Rendeltem UV fóliát hozzá, amint megérkezik befóliázom, hogy tartósabb maradjon az eredmény.
Megtetszett a nappali menetfény, amit másoknál is láttam, úgyhogy vettem bele, nagyon jó!
A visszapillantó tükörtalpak kaptak egy kis carbon fóliát.






Eltelt megint egy év és bő 10 ezer km, úgyhogy megejtettünk egy olajcserét, a szokásos Selenia WR Diesel 5w40-el. Levegőszűrő és üzemanyagszűrő is cserélve lett.
Km állás: 237994 km



1. Kéziféket behúz
2. Ablakokat kicsit lehúz (vagy ajtókat kinyit)
3. Reteszeket a szélvédő tetején nyit.
4. Gyújtást ráad.
5. A vezetőülés mögötti gombokkal hátsó részt old, fedelet kinyit. (A belső gomb egy motoros zárást nyit, pár másodpercig nyomni kell. A külső csak egy mágnest nyit, elég egy pillanatra megnyomni.)
6. Gyújtást levesz, ezzel a hidraulika rendszerben megszűnik a nyomás.
7. Tető hátsó részét felemel.
8. Fedelet felhajt.
9. Tetőt a helyére behajt.
10. Fedelet visszahajt.
11. Gyújtást ráad.
12. Fedelet lenyomva tart, közben a küszöb felőli gomb alsó szélét nyomva a fedelet lezár.
Meglátogattuk az NKH-t - vagy hogy is hívjákot. Lajstromba vettek minket.
Hazafelé elértük az 57e km-t.
Az átadás óta 1.500 km-t tettünk meg. (A próbaúton még 22-t.)
Ja, megkötöttük a biztosítást is.
Hatalmas léptekkel haladunk a rendszám felé...

