Blog
Kerék cserével indult, mivel amik fent voltak kerekek azok mennek át a TDre, így ide is kellett téli, meg hát így passzol összképben az autóhoz mindegyik.
Mikor levettem a bal első kereket, láttam hogy a féltengely belső csuklójának harmónikája szét van szakadva.
Szerencsére múltkor vettem porvédőt, csak úgy itthonra hogy legyen ha kell, bilincsekkel.
Kivettem a féltengelyt és lecseréltem a pórvédőt, meg kapott bele grafitos zsírt.
Ezután jöhetett amiért neki is kezdtem, a Rugók kicserélése elől gyárira, mert ott még az ültetett rugók voltak, amit még én szereltem bele valamikor.
Miután meg lett még hátul lecseréltem a kerekeket, és készen is lett :)








Főtengely ékszíjtárcsának volt egy kis hangja.
A csúnya kopott jel helyére kapott szép új kínait :-)
Illetve nem működött a hűtő ventillátornak az egyes fokozata. Az előtét ellenállásnál teljesen el voltak oxidálódva a vezetékek. Egy kis csiszolás és már működik is. :-)


Mivel sok helyen hiányzott illetve törött volt a kábeleken a gégecső, ezért rendeltem hőálló 4,5 mm átmérőjűt. Kicseréltem a törötteket és pótoltam a hiányzókat. Valamint kicseréltem az egyik gyújtásnál illetve a negyedik képen lévő törött stekkereket. A stekkerek cseréjéhez nem kell még csak forrasztani sem. Az utolsó képen már egészen rend uralkodik.
Hasított gégecső beszerzési forrása: http://www.ripca.hu/
Stekker beszerési forrása: Aliexpress




12 év után elváltak útjaink. Kimerem jelenteni csak örömet okozott és egyik legjobb döntés volt az éltemben. Nagyon hozzám nőtt érzelmileg de nagyban megkönnyítette az elválást hogy talán jobb helyre nem is kerülhetett volna. Sok boldog kilométert!

Tavaly szeptemberben vásárolt új tartály megadta magát.
Ma vissza vittem az üzletbe, majd el bírálják.
Elviekben kapok majd újat.
Addig is vissza került a régi...
+ vettem fagyálló koncentrátumot 1 kg
Meg egy bilincset, 50-70mm. A régit nem lehetett meghúzni teljesen.
És egy másik szivar gyújtó...





4 új szelep, felrakás, centirozás.
Viszont a gumis megjelölte hogy melyiket tegyem hátra, mert az egyikre kicsit több súly kellett. Belső oldala a ludas.
Ezek közül az egyiket vittem görgőzni, de így hogy egyformák fényezés után , már nem tudom melyik volt az... Lehet rosszul javítottak, vagy egy másik is el viselte volna a javítást.
Vagy...a gumik mivel nem egy continental, lehet ott vérzik.
Már mindegy is, holnap felkerülnek. :)

Sikerült venni egy gyári új scudettot...emblémával!
Annyi új cuccom van már a nerohoz....ideje lenne felpimpelni végre :)

0
655
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- 159
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10