Blog
Üzemanyag ellátási gondok adódtak, fel kellett újítani a nagynyomású szivattyút, az injektorok is átvizsgálásra kerültek, csak az egyiket kellett javítani. Nem akartam visszarakatni az amúgy már elég idős vezérlést, így ki lett cserélve a vez.mű szíj, görgő + vízpumpa. Kapott egy új nyomásszabályzó szelepet is. Az akksi sem mai gyerek volt már benne, dobtunk bele egy 100 ah Exide-ot. 358300 km.
Esedékessé vált az olajcsere az utolsó után egy évvel, 152531 km-nél. A szokásosokon kívül (olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő) kértem, a fékolajat is cseréltük, a gépkönyv szerint az is esedékessé vált. Az első futóművek felől is egyre erősebb nyszogó hang hallatszott, úgyhogy a jobb első, alső lengőkart is cseréltük.
Május 28-án cseréltettem váltóolajat az automatában, 147700 km-nél. A váltós szerint eléggé el volt használódva, úgyhogy úgy döntöttünk, a következő 20 ezer múlva legyen esedékes, 168 ezer körül.
A gyári hangszórók nagyon oda voltak. Vettem hozzá 4db Alpine ovál hangszórót. Hozzáteszem nem túl gyakori méret kell bele. A hangzás: ,,Nem túl jó, de nem is tragikus.” Gyárinál mindenesetre jobb lett.
+ belerült egy Panasonic fejegység, GTV beépítő kerettel.



Közeledik a tél így a hegesztés után hogy megvédjem a kasztnit kapott egy jó alvázvédelmet meg egy új kézifékkötelet.
És hogy lássak is kapott egy kiadós lámpa polírt is és mindenhova új xenon csöveket.
B oszloptól hátra kapott egy hivatalos sötétítést.






Utoljára kijáraskor eszleltem nemi olajveszteseget. Az olaj pirosas és hig volt igy a kormanyszervo körre gyanakodtunk. Jol sejtettük. A fém és a gumi cső csatlakozasanal lévő o gyűrű fáradt el, es lett cserelve.

Mivel az autot telibe fujattam es a belső falcokat is lefukattam mert fenyezom szerint igy lesz total újszerű (az ajto csukasoktol a küszöb belső fele illetve a felső reszen idővel megkopik a fenyezes ami nekem is meg volt) ha egyszer eladom tuti azt hiszi majd minden okostoni h a kocsi körbe volt törve es azert fujtuk a falcokat is... Pedig igy most tényleg gyönyörű lett... A memkartyan viszont serulnek a kepek vmiert es szeretnem ha legalább itt nyoma maradna a miertnek. A mocitetot es az egyik sarvetod csereltuk csak mert azok kilakatolasa mar nem lett volna gazdasagos...akárhol jart eddig a gép (nkh, eredetvizsga, futómű állítás) mindenki dicserte h ilyen rozsdamentes kasztni illetve alváz(az aljahoz meg nem nyultam mert az patika... A küszöbok es a sárvédő ivek is) nem sok 47 alatt van...









