Blog
Egy gyors töltést beiktattam, úgy tűnik a hűtő csere érett, csak a szerelőnek nincs ideje. Addig bepálni nem szeretnék. Ha addig bírja, ameddig időpontom lesz, már megérte. Figyelnem kell arra, hogy árnyékban parkoljak mindig. :-) mekkora hülyeség.
Hűtő, olaj, hátsó fék, szabadonfutó cseréje következik
Eladtuk Dörmikét az egyik ismerősünk el. Nála gondos kezekben kerül az autó.
Beépítésre került egy wiechers első felső merevitö illetve cseréltem pár műanyag elemet a motortérben melyek elfáradtak az elmúlt 17 évben.




Az autó régóta állt és a rajta lévő gumik ki voltak repedezve, pár nap után leeresztettek. Kapott négy használt, de jó állapotú gumit, ami nem ereszt és a felújítás alatt jó lesz. Ha elkészül, akkor terveim szerint kap négy új, jóminőségű papucsot :)
Régóta céges autót használok, ami sajnos nem Alfa Romeo. Szerettem volna egy "játék" autót, amit nem napi használatra, hanem élmény autózásra tudok használni. Az Alfa 75 gyerekkorom egyik kedvence volt. Hosszú tipródás után úgy döntöttem, hogy egy 3.0 V6 motoros Alfa 75 lenne az ideális számomra. Találtam egy felújítandó példányt, ami a következő 1-2 évre biztosan ellát feladatokkal :)
Megtörtént a szokásos olaj és szűrőcsere. Selenia 20K-t kapott a kicsike :-)
Nagyon kevés km-t mentem vele, mert többnyire csak munkábajáráshoz használom, de a legutóbbi csere óta eltelt másfél év.
Cserélnünk kellett egy Lambdaszondát is, mert az utóbbi időben megnőtt a fogyasztásom, meg elkezdett rángatni a kocsi. A régi szonda széthúzása után valamelyest javult a helyzet, de nem maradhatott így. Bosch került bele.
Km állás:187.997km
Átírva. Magyar rendszámos.(SDF)
Lámpacsere persze nem jött össze elsőre így a jobb elsőt újra polirozni kell.
Tiger silenttel a küszöb spojlerek is feltéve.Jó anyag könnyű vele dolgozni és ragad is, hogy mennyire tartós majd egy tél és egy nyár után kiderül.


megvan az ismétlés, jövő héten műszaki, aztán jöhetne 5 gondtalan év.
Jobb oldali hátsó rugó eltörött
Párban cserélve.
178231km