Blog
274325 km-nél jött el az ideje a következő olaj-, üzemanyagszűrő- , olajszűrő- és pollenszűrő cseréje. A Bányai's Garage jóvoltából kaptam egy ózonos klímafertőtlenítést is.




- Komplett vezérlés cseréje ( Fogasszíj, feszítő, fogasszíj,Szíjtárcsa/vezetőgörgő, fogasszíj, Vízszivattyú) cseréje. (Cikkszám: KP15623XS)
- Hűtőfolyadék cseréje,
- Végdob rögzítő bilincs cseréje.






- 2db Magneti Marelli főfényszóró cseréje (LPL232, LPL231) 259732 km-nél
50% -os kedvezménnyel volt 122560 Ft










Már korábban terveztem, de akkor PHuBi másként döntött...
Az időjóslások ellenére ma megtettük. Délig még borús volt, esett is, de Fehérvártól már nyitottunk. Az Esztergomba ígért 75%-os valószínűségű eső meg szerencsére elmaradt, fagyizni kellett mert annyira meleg volt.
Szóval bekerültek az iGO-ba a pontok és elindultunk. Az eredeti menetrend szerint Egomban ettünk volna, de az idő miatt későn indultunk ott csak egy fagyi lett. Hazafelé Dobos Pub-ot látogattuk meg egy Pizza erejéig.
Az iGO visszaadta a hitemet a navigációkba. Nem visz el idétlen "rövidítő" utakra, nem próbáltatja ki velem a senki által nem járt utakat, tudomásul veszi hogy messzire gyorsan a főutakon lehet menni, nem a földút minőségű falusi 5 számjegyű utakon és nem bolondul meg ha nincs GPS vétel hanem szól. Ja, és keres nekem benzinkutat (vagy bármit) az útvonal mentén.
411 km 9 óra alatt - jó nap volt a mai :-)








Kb 30 ezer volt benne. Kezdett visítani és idegelt. Bírt volna még, ha a vastagságát nézzük, de ez a nyöszörgés kivégez. Bal oldali jobban kopott, onnan is jött a hang.
Valami kopog, koppan azon az oldalon ezt meg kell vizslatni.
294.042 km
25.740 Ft
13.0460-4971
Tavaly nyáron az alacsonyan jövő napsugárban észleltem, hogy a jobb hátsó ajtó valahogy nem az igazi. Még 2019 végén az egész autót felpolíroztam, utána még vissza kellett vinnem egy kisebb lemaradt javításra. Valószínűleg a mesterek ügyködtek az ajtón, amikor a köszöbvégen dolgoztak és teleködölték az ajtót is mint a C oszlopot és azt polírozták el. Jobban is meg lehet csinálni. Még fél óra kellett neki. Finom+hologram. Így már jó.Tavaszi precíz mosást is megkapta. Most nincs kátrány és bogármaszat sehol (még). Tényleg szép.
A javítás után a motorvédőt is letakarítottam. Az olajteknő, váltó is tiszta lett.
Megjavíttattam a főtengelyszimering okozta olajfolyást. Egyúttal kapott kuplungkinyomót is. Kuplung és lendkerék maradtak. Jobb első gömbcsukló cserés lett a menete miatt. Futóműkeret tetejét waxszal átkentem ahol már picit rozsdás volt. Jobban veszi az egyest és a curükkot, ez tetszik.
Olajcsere 265600km.