Blog
Már a megvételkor elhatároztam, hogy nem maradhat a gyári színű fék, TI-sítem.
Némi utánajárás (Shadin, leopop3) után a Motip RAL 3003 + Motip Clear Varnish Glossy + GT-féle matricák lett a nyerő. Nagy nehezen nekiálltam és megcsináltam 3 nap alatt. A 2. flakon festék gyári hibás volt, nem lehetett felrázni, persze hétvége volt így elhúzódott hétfőre, amikor ki tudtam cserélni. Sok molyolással lemaszkoltam, szerintem egész jól sikerült. A helyén festettem, szétszedni nem akartam. Ahhoz nem volt elég bátorságom, meg célszerszámom...
6 réteg festék aztán matrica majd 3 réteg lakk.
A 2. flakon festékből kevés kellett, a lakkból egy flakon is bőven elég.











Sajnos a Selénia Quadrofogliót is szereti a TBI, legalábbis kellett utántölteni kb. 5000km után. Így kénytelen voltam venni egy 2 literest.
A futómű helyretétele után visszamentem a CarNet-hez műszaki vizsgára. 45 per után jött az ügyfeles csaj, hogy minden oké, az autó rendben van de kisorsolt az NKH, megállították a folyamatot, jönnek ellenőrizni, 10-15perc. Na ebből bő egy óra lett. Az autó hibátlan, műszaki vizsga pipa. Tanulság: még egyszer nem várom meg, hanem otthagyom.
Lebeszéltem Csörivel a lengőkar szilent, illetve a vízhűtő cserét. Ez utóbbi szivárgott, ezt már az előző nyári olajcserekor mondta Attila. Az autó alatt csak 1-1 csepp jelent meg időnként, a tartályból nem volt számottevő a hiány. Mindenesetre ha a futómű miatt úgyis szervízbe mentem, hát beütemeztük a vízhűtő cserét is. A fagyálló ment vissza mert csak egy éves volt, illetve olajcsere se kellett most a kevés km miatt. Ezenkívül a jobb hátsó féket szedte szét és rakta össze mert szorult kicsit.
Futómű beállítással zárult a nap.




A CarNet Riegler Győr-höz vittem műszaki vizsgára. Az átvizsgáláskor kiderült, hogy a jobb első alsó lengőkar hátsó (nagy) szilentje csereérett.
Megkapta a kormányra is az új logót, kilincsek alá raktam lekarmolás ellen védő fóliát, egy teljes hosszában villogó oldalindexet, és végezetül egy 64Gb-os Alfa logóval ellátott pendriveot.




- tankolások száma: 116 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 65.603 km
- életkor: 675 nap
- össz. menetidő: 960,61 óra (40,03 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 4.937,58 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,44 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 29,88 Ft/km
- átlagos napi futás: 97,19 km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,93 %

