Blog

>> Egyébvela // Alfa 145 1.4 boxer // 2008-04-14

20080.04.14

Baby147 pont ebben az időben hirdeti a sárkányt.
Meglát, megszeret. (az Alfát) :)

Elvileg holnap indul a projekt.

 
>> Szervizvela // Alfa 145 1.4 boxer // 2008-04-14

2008.04.04.

15:40. Teletankoltam. Hó eleje, fizetés stb.:)
16:10. Bevásárlóközpont, mélygarázs. A váltó úgy halálozott el, hogy még egy gyenge sóhajt sem hallottam. Természetesen a garázs kereszteződésében. Off kocsi hegyek. Off-os ideges májerek.

A lényeg. Így lábon állva (javításra várva) eladtam. :(

TELE A TANK !!!! :))

Legalább jó kezekbe került! :)




 

Nem kimondottan az autóhoz tartozik, de azért felraktam ide, hiszen ezáltal közvetve könnyebben fejlődik a sprinyó.
tehát muszáj volt beruházni egy kompiba, így egyszerűbb lesz az összeszerelés. 50 literes, 8bar-os a kicsike.
Zé cartárs jóvoltából beszerzésre került még:
1 szett légszerszám (festékszóró, alvázvédő, kifújó, tömlőfújó tömlőnyomás mérővel
1 levegős légulcs szett
1 levegős racsniskucs
1 légkalapács szett
...így hatékonyabban tudunk haladni majd.
Nem utolsó sorban ezzel le van tudva az alapozás, alvázvédelem kérdése is+ kasztnibontás, stb, stb.

>> Eseményystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2008-04-14

A tavalyi ugyanezen név alatt futó rendezvényhez képest gyengébb volt, de valamiért különleges is. Legalábbis számomra és a kisautóm számára. Ugyanis ez volt az első alkalom, hogy egy kiállításon az én autóm is a csarnokban, elkerített részen állt. :-)

>> Eseményystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2008-04-14

Sokat vártunk rá, hogy ismét tavasz legyen, újra összejöjjön a sok Alfa Romeo fanatikus a nagy tavaszi találkozón. És végre eljött. Teljesen bevoltam zsongva. :-)
Végülis nem volt rossz találkozó összességében, de kimagaslóan jó sem. Valahogy nem azt éreztem, mint az eddigi esztergomi talikon. Lehet, hogy az időjárás miatt (picit hűvös volt), vagy nem tudom miért, de valami megmagyarázhatatlan hiányzott nekem.

>> Tuning és extrazerge // Alfa 145 2.0 twin spark // 2008-04-14

kicsit hangosnak találtam a kidörgö rendszert,ezért legyártattam savállóból egy 60-as középdobot,ami kicsit visszavett a hangeröből!

 
>> Szervizzerge // Alfa 145 2.0 twin spark // 2008-04-14

a hátsó lengéscsillapítóim nullásak voltak!egy-két kanyarban kicsit rezgett a lécc,ezért ideje volt már cserélnem őket!!

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-04-14

Tegnap (0413) megkaptam az USA-ból rendelt amerikai tipusú Alfa Romeo rendszámot. De még csak az egyiket, mert a másodikat később rendeltem meg egy nappal és ezekszerint azt külön küldik.. Nem baj, a lényeg, hogy már az egyik nálam van. És a másik hír, hogy feladásra került az az első "grill szett" is Angliából. Mire kell -azaz olyan készültségű lesz az autó, hogy már csak az hiányzik- úgy számolom pont ideér az is. Úgyhogy ha semmi nem jön közbe -de nem akarom elkiabálni még- a jövő hét végén legkésőbb már újra alfázunk. Itt a jó idő, muszály:) A hűtőtakaró grill szettről a képek még Angliában készültek. A rendszámról már itthon:)

[Költségeim: a grill szett ára postával 4000Ft]

Ezzel a tétellel túlléptem azt az összeget, amennyibe az autó került eredetileg..

Újabb találkozó, újabb szép nap. Még nem voltam Esztergomban sosem, és lehet ez az egy nap is kevés volt. De legalább maradt jövőre is látnivaló. Merthogy jövőre is ott leszünk az biztos! Fantasztikus volt minden, egy percet sem unatkoztunk!

 
>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-04-14

A minap (0413) ismét Gödöllőn jártunk megnézni a verdát. Alakul. Lassan, de biztosan. Ami a múltkori állapothoz képest előrelépés, hogy már kétszer belekerült a motor. Azért kétszer, mert egyszer egy cső kimaradt mögüle, és az istenért nem lehetett hozzáférni. Ezért ki kellett venni megint a már helyén lévő motort. De mostmár -talán- véglegesen a helyén csücsül a sportos szív. Ezzel megint időt veszítettünk, de már nem bánom. Ha már a találkozóról lemaradtunk, mostmár legalább legyen 100%-os.
Elkészült még a mélynyomó kábelezésének előkészítése a motortérből (tápkábel), illetve a fejegységtől (kapcsolószál) a csomagtartóig. Viszont a (Connection) kábelszettben nem volt RCA, úgyhogy az ma kerül megvásárlásra.
A nyári kerekeket Zoli elvitte gumishoz, mert az egyik szövetszakadásosnak tűnik a belső oldalán, mert kívül egy kisebb pukli látszik (lásd lenti képek), és ha tényleg az, akkor eléggé veszélyes lenne úgy közlekedni vele. Egyszer elég volt megtörni a vasat, úgyhogy új görgőt is kap a masina. Falken Ziex ZE 512 91V 215/50 R17. Ha már ott vannak a alufelnik a gumisnál, azok is át lesznek nézve, majd a kerék centrírozva.
A tetőkárpit is a helyére került időközben. Még a napokban egy teljes belső kárpittisztítást is kap.
A lenti képeken a behelyezett motor, a szövetszakadásosnak tűnő gumi és az új Connection First FS2 450 RCA kábel (4,5m) látszik.