Blog

Zé komolyan csodákra képes, ezt eddig is tudtam, de most valahogy nem hittem benne...én tévedtem, elnézést érte.:)))
Ha már lent jártunk, javítva letttaposólemez is bal elöl, merthogy kicsit elhagyta magát...ezt leszámítva az alja egészen szép, de várhatóan kb 2 éven belül azért neki kell majd állni, ha napi használatban marad.
A sürgősre tervezett lakatoláson tehát túl is vagyunk.:)
Hasznos infó: a csík 33-as hossztartója hosszabb picivel, mint a kocka33/sud/sprint vonulaté. Ez kicsit megxivatott minket, de legalább már ezt is tudjuk.:)

Kiderült, hogy a hátsó futómű sem százas...nem variáltam, hátsó futóművet egyben cserélem, a restaurálás alatt álló darabét kapja meg, ideiglenesen.

Ha már itt tartottunk, akkor egy csomó minden cserélve lett, amit már egy ideje kellett volna:
Összesítve a cserélt alkatrészek (sajnos folyamatosan frissítve...):
- 2db lengőkar
- 1db hossztartó
- 2db lengéscsillapító
- 2db kormányösszekötő
- 2db féltengely kpl.
- 1db kerékagy
- 2db féktárcsa
- 2db fékbetét

>> Tuning és extraBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2008-04-18

Vettem egy Fejtámla huzatot szép alfa logóval (800HUF) :) Na és persze egy hétköznapokra is jó alfa logós szőnyeget (4.500HUF).

>> SzervizBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2008-04-18

Azthiszem nem kell bemutatni senkinek miről is van szó :) Volt tisztítás meg miegyéb, de a Gyári Bosch szerkezet működése nem volt kilégítő. Az új ára horibilis, van aki annyiért autót is vesz, konkrétan 100k körül van a pontosan bele illő verzió. (Autót azért nem akartam venni másikat) Szóval kipróbáltam egy utángyártott darabot és úgy néz ki ez bevált. Még sem kell egy autó árát kifizetni a BOSCH nak :) Nem utolsó sorban jobban is megy az autó.

 
>> SzervizFalatka // Alfa 166 2,4 JTD // 2008-04-18

Barátom Tipoatti klímája behalt, megkért vigyem el. Ha már ott voltam bemérettem a sajátom is. A vége egy kellemes klimakompresszor csere lett :( De egy friss darabbal pótolva lett. Jöhet a nyár, perzselő forróság :)

 
>> SzervizNeo // Alfa 145 ALFA 1.4 TS // 2008-04-17

Biztos ami tuti ledobattam róla a teljes szettet (Szíj , 2 görgö, vízpumpa ), mert nem mondták mikor volt utoljára cserélve. Mint kiderült nem lett volna kötelező, de ez így a jó. Gates szíjat kapott, és SKF görgöket, meg gyári vízpumpát és ékszíjat. Megérdemli. Vigyázok a kis kincsemre.

 
>> Szervizpe-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2008-04-17

Ma megtörtént az alsó lengőkar szilentek cseréje, bejött az amivel "hupikék" cartárs is megküzdött éspedig az alfához való ráesik a lengőkar csapjára így bravo-brava-marea szilentje lett jó!

 
>> Szerviztipoatti // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2008-04-17

A minap a klíma próbálgatása közben megrendülve azonosultam a ténnyel, hogy a rendszer működésre késztetése ellenére nem történik SEMMI. Szakszervízben történt kimérés után megállapítást nyert, hogy a rendszer tömített, gáz van benne - a hiba a kompresszornál keresendő... Mágnestárcsa és a hozzá kapcsolódó kuplungszerkezet cseréje meghozta az örömöt: gyakorlatilag fagyasztószekrénnyé képes avanzsálni a vas, ha azt akarom... :)Összemérhetetlenül jobb hatásfokú a légkondi a 166-ban, mint a 156-osokban.
Egy kisebb(???) pénzmagot azért természetesen ott kellet hagynom a szervízben, de még mindig jobban jártam, mint Falatka barátom. :( Részletek - ha megírja - az Ő blogjában...

>> Egyébtipoatti // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2008-04-17

Tiszteletünket tettük idén is Egomban, jó volt sok ismerőssel találkozni, váltani néhány keresetlen szót, nameg aztán a sok szép Alfa látványa... mindent összevetve a tavalyi valamiért jobban tetszett... na nem a hűvös idő okán, hanem apróságok miatt, mint pl. a zene.
Megállapíthattam azt is, hogy egész jó állapotban van a verdám, és Falatka barátomé is a felhozatalhoz képest.

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-04-17

INTERCOOLER

Csőátmérő (mm) 60,00
Hűtőfelület (mm) 550 x 230 x 65
Teljes méret (mm) 700 x 230 x 65

 
>> Tuning és extragriff // Alfa 147 2.0 TS 5 ajtós distinctive // 2008-04-17

Már írtam a fóliázásról. Most írok a műbizonylatról. Megkaptam! :-)