Blog
Az Alfa Romeo Club szervezésében Óbudán volt ez a rendezvény megtartva, a Forex cég bázisán. Kifejezetten a hi-fi-ről szólt a buli, hivatalos szabályzat szerint, hozzáértő zsűrivel. Sajnos az én autómnál a technika ördöge közbeszólt, ugyanis itt derült ki, hogy a bal és jobb oldal fel vannak cserélve bekötésben. Így sajna kiestem a versenyből, de ettől még egy nagyon jó kis buli volt.
Öröm az ürömben, hogy a barátok, akik elkísértek engem a rendezvényre, a tombolán egy Dension mp3 lejátszót nyertek. És mivel nekik nem volt rá szükségük, így az én autómba lett beszerelve. :-)



Bár kialakítottam az ideiglenes kábelezését az AC pumpa közvetlen bekötésére, de a meglévő gyári (igaz nem stimmelő (lsd. előző rész)) csatlakozót is bekötve hagytam, hátha működtetni fogja így is a szivattyút.
Sajnos a bontás során egy -pontosabban 2 - nagyon fontos alkatrész eltűnt.. Nem volt olcsó mulatság pótolni! Gyújtásvezérlő modul !
Kékalfa 156 barátom segítségét kértem a fennálló kérdéses, a Motronictól az utastér felé futó kábelek miatt. Szerencsére ő jobban ért hozzá nálam, így együtt kibogarásztuk mire lehet nekem szükésegem. Adott a gyújtás, a fordulatszámmérő, viszont adódott még 1 vezeték, amely a 164nél a Motronicról a biztosítéktáblára ment. Nos nem tudtunk róla semmit, csak hogy nagy valószínüséggel táp, de hogy miért kapcsolt, meddig kapcsolt, és hozza vagy viszi-e a tápot, arról semmit. Úgyhogy megmaradt menekülö útvonalnak, ha nem indulna a kocsi, akkor ennek adok tápot..
Életem első esztergomi találkozója. Igazi tavasz volt, ragyogó napsütés, és hatalmas hangulat. A tájékozódási versenyen is részt vettünk. Élvezetes nap volt. :-)

Nos miután tudtam hogy mik lehetnek elektronikailag a további buktatók, ideje volt továbbhaladni. Először is ki kellett alakítani az akksi helyét hátul, majd kábelezni. Az ismerős Autóhifi bolttól intéztem jó vastag tápkábelt, az biztos fogja bírni..:) Elég méretes lett. Szépen elvezettem hátra a gyári kábelvezetőkben, ill elkészítettem a test oldalt is. Elöl kicsit izzadni kellett a forrasztással, nem lett túl szép, de a későbbiekben ide ki lesz alakítva egy "bika pont" mint pl. a BMWknél.
Hátul az akksinak lesz még egy jó kis konzolja, majd..
Ezután egyszercsak eljött az a nap hogy "na akkor pattintsuk bele.." :) Ekkor még nem tudtuk milyen egyszerű dolgunk lesz.. Szerelő barátom már csinált Q4 motor be- és kiszerelést, azt mondja ahhoz képest ez gyerekjáték. De tényleg, 1/2 óra alatt bent volt.:) Stimmeltek a már korábban kialakított motortartók, minden flottul ment, rögzítettünk mindent, egyszercsak előttem állt egy 155 egy 3.0 V6 24V motorral. Ez igen.. :)
Meleg volt. Égetett a nap. De a hangulat jó volt. :-)
Volt hi-fi verseny is. Ez abból állt, hogy kaptunk egy cd-t, és bárki beülhetett a kocsiba meghallgatni. Bár esélytelen volt a győzelmem, egy próbát azért megért, és kaptam pozitív elismeréseket. :-)
A gyorsuláson is indultam, a 8. helyre sikerült kerülnöm kategóriámban, és mindezt úgy, hogy semmi tuning nincs az autón. Szerintem azért nem rossz eredmény. :-)






Ma elment az Alfa Szegedre.Én meg itthon maradtam :-(
Meló miatt.Fényképező is itthon maradt.
Fő,hogy eljutott :-)
Az autó tökéletes állapotban van. A Magyar Autóklub Boldizsár utcai állomására vittem az autót vizsgára, mindent rendben találtak. A hátsó szélvédő fóliája miatt kicsit morogtak, nem ismerték még az új jogszabályt, miszerint ott lehet fólia. De utánanéztek, belátták, hogy igazam van, úgyhogy vizsga megadva. :-)
A poén viszont az, hogy elfelejtettem befizetni a kötelező biztosításomat, így el kelett rohannom elintézni. :-)
A műszaki vizsga közeledtével fel kellett készíteni az autót. Úgyhogy az első ajtókról a fóliát le kellett szedni. Csupasz lett szegénykém... :-(
Délután kihoztam a kocsit a garázsból és fura hangokat hallottam (csettegés-féle) a motortér felől!Egy picit berezeltem, hogy mi lehet a kocsival!De aztán jött fater, hogy ne szarjak be, lecseréljük az olajat aztán jó lesz!:)Hát igaza lett, még szerencse:) Fáradt volt az olaj!Lecseréltük az olajat, volt itthon még 1 kisebb kannával úgyhogy még csak pénzt se kellett most áldozni rá.Azóta meg szépen jár a járgány:)))
0
671
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Forma-1
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth