Blog
Mult héten leesett a lakkréteg az alfajelről, biztos kaptam egy kavicsot :( Nah mondom ez egy újabb fasza kis beruházás lesz olyan 6 rugó környége a jel, nem vagyok szarrágó de sokknak tűník...az a baj ha lejön a lakk akkor kezd kifakulni a grafika. Ma ráértem és szép napos idő volt ezért vettem egy szintelen rally lakkot és lefújtam az első emblémát. Három réteget fújtam rá szép lett és kemény 1400ft-ba került. Az utolsó képen az eredmény..
felkerült az újabb fajta hátsó lökös is!már egy pár hónapja a garázsban foglalta a helyet,végül rászántam magam és egy haver segítségével feltettem! azért,faragni való bőven lesz még mind két lökhárítón!egy chippelés meg oldotta a motor problémákat!
Találkozón ismerkedés,beszélgetés a nagy vadakkal.
Bazilika kupolából a kilátás gyönyörű!
Sok szép autót láttunk.
Sok K-pack is készütek. ;-)
Debütáltam! Sajnos a zuhany az eső formájában is megérkezett, de szerencsére a helyszínen már nem esett. Csak a szél ne lett volna ott.
Apróbb hiányosságok ellenére a rendezvény jó volt. A 33-akat keresni kellett, de nem ez nem okozott nagy gondot. Sajnos (szerencsére) a legtöbb cartárs szebb verdával vonult fel, de így felújítás után, kasztnizás közben, újrafényezés hiányában örültem a részvételnek is :)
Sajnos elkerült az autó szerelőhöz, ugyanis nagyhirtelen megadta magát a kuplungom.
Az egész azzal kezdődött, hogy mikor kinyomtam a kuolongot egyszer csak egy nagy koppanást halottam és hirtelen úgy "beesett" a pedál. Ennek ellenére működött tövább minden ahogy kell! Másnap már arra lettem figyelmes, hogy furcsa hangot hallatott mikor kinyomtam, majd menetközbe nehezen tudtam 2-ből 3-ba tenni. Rá 1 napra már szinte egyáltalán nem ment a dolog. Álló helyzetbe viszont lehetett váltani. Viszont ha sebességbe ráindítottál akkor kinyomott kuplungal is elindult az autó!!
Már rá fér egy kuplung szett csere, így közel a 200 000 km-hez. (nem tudom, hogy cseréltek-e már benne!) Hát röviden ennyi! Elvileg 2 nap múlva kész lesz.
Az időjárás nagyon szélsőséges volt! Ahol sütött a Nap és a szél sem fújt, meg lehetett veszni a melegtől, de ahol árnyék volt, és a levegő is mozgott, ott zimankós télinek tűnt. Ennek ellenére jól éreztük magunkat, a társaság mindig jó! Grandó és Kriszta, Andriska és családja, Fighter és felesége, Alfa156hupikék és családja -akikkel másodszor fordult elő Amorés rendezvényen, hogy egymás mellé rendelt parkoláskor a Sors :) -, ImO, RB,- a Selespeedesek, Erika, valamint Niki volt kisebb-rövidebb ideig a társaságunk. (Valakit biztosan kihagytam, de majd átolvasom újra ablogot és kiegészítem ;) ) Idén nem volt Integrale, csak Maserati szakasz. Volt aegy szép AR 2600 oldtimer, olasz rendszámos, kék bőr belsővel, szívsesen hazavittem volna! Ettünk méretes sült kolbászt, vettünk vásárfiát (matricákat), aztán 3 óra körül hazaindultunk, kedvesemmel.
Jó poén volt a jégből faragott MiTo ! :))
Köszönjük a szervezést! Jövőre ugyanitt!
Ezen is túl vagyunk! :-)
Szerintem ez volt eddig a legjobb! De ez csak természetes, hiszen jó ismerősökkel találkoztunk ismét! ;-)
Azt az egy dolgot nem értettem, hogy miért van az, hogy 3/4 óráig kellett araszolni a Dessewffy utcában, annak ellenére, hogy idén már nem volt jegy értékesítés / pénzváltás ...
Volt sok Alfás zászló, és egy külön kis lengyel szekció, akik az Alfaholicy.pl nevű közösséget képviselték. Láttam még holland, szlovák és román rendszámot is.
Érdekes volt az a lengyel 156-os, aminek az orrát 159-esítették
(folyt. köv.)
Köszönhető az amore-nak, már sikerült is szereznem Speedline felniket eredeti alfás kupakkal! Minden hálám Grande Bandinak.
Ez volt az első Esztergomi talim! Nagyon jól éreztem magam, köszönhetően a Nyugati bandának! Sok ismerőssel találkoztam akikkel évközben csak itt a fórumokban tudok beszélgetni. Jövőre veletek ugyanitt!