Blog
@174.000km
- 4db Bosch Duraterm izzítógyertya+beszerelés
- Első szélvédőcsere javíthatatlan kavicskár miatt
Vásárláskori km állás: 148740
Mai km állás: 154193
Együtt töltött idő eddig: 5453 km
Imádom az autót! Egyszerűen fantasztikus érzés vezetni! Igaz, hogy ez csak az alapmotor (1.4 T-JET 120 LE), de a cuore sportivo ebben is benne van :) Főleg D-állásban!
Fogyasztás abszolút lábfüggő :) Én sportosan, de nem ész nélkül vezetek, és így 7,5-7.7 között eszik, amivel elégedett vagyok. Nagyrészt Shell V-Power Nitro+ kerül bele. Tudott már 6,1-et is fogyasztani nem kevés önmegtartóztatással (kíváncsi voltam), de nem sűrűn fogok így menni :) Pályán szerintem egy kicsit sokat forog (140-nél 3000 fölött) ezért ott van, hogy megeszik 8-at is. De szerintem ez sem sok. Főleg hogy az élmény mindenért kárpótol! :)

Sikeresen hazaértünk Gödöllőről, de utána picit be durcizott a Tütüke (dadogott, rángatott a kocsi, és motor hibát jelzett) . Szerencsére gyorsan orvosoltuk a hibát, ami egy lyukas levegőcső volt.




yani blogja alapján ma eltávolítottam a középkonzolt, hogy megnézzem rendelkezik-e a járgány Blue&Me előkészítéssel. Sajnos nem :(
Viszont meglepően könnyen boldogultam a szétszedéssel és az összerakással is, kb. 15 percembe került.
A rádiókiszedő villa 1 310 Ft volt, a hegesztőpálca 25 Ft-ot emésztett fel.
Km óra állása a mai nappal: 133 905.








Beépültek végre a műszerek,nyomócső ujabb darabja vált fémmé,megy bal első kerékcsapágy is cserére került.thx Jata


Sziasztok!
Rég jelentkeztem, sajnos sok volt a meló, iskola stb.
Azóta a 159-es kapott:
- 4 új Infinity nyári gumit ("17)
- új első féktárcsákat, fékbetéteket
- a lökhárítók és a bal oldal újrafényezésre került, az apróbb sérülések végett
- új jobb első felső lengőkar
- a rádióantenna vételén javítottunk, fejcsere stb.
- kerékösszetartás, futóműbeállítás
- ill. az EGR szenzor hibát jelzett ki, így ideiglenesen kiírásra került