Blog

>> Szervizdr_rock // Alfa 166 2,4 JTD // 2016-05-27

ma bekerült a fakormány váltógombbal együtt, valamint kicseréltem a felső motortartó bakot.

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 159 2.4 JTDm Q-Tronic TI SW // 2016-05-28

Kapott a gép egy flexibilis első lökös toldatot.

 
>> SzervizSzT // Alfa 156 Jts // 2016-05-26

Olajcsere közben kiderült hogy folyik a hűtővíz , nincs a klimának hűtése és nem kapcsol a ventilátor ..
Kapott : új hűtő , új termosztát , klímacső lyukas volt , be lett hegesztve , klíma feltöltve , ventilátor előtétellenállás cserélve ..
Minden működik normálisan .
Km : 156.500

 
>> SzervizSzT // Alfa 156 Jts // 2016-04-07

Motor olaj , váltó olaj , szűrők cseréje
Km : 155.000

 
>> EseménySzT // Alfa 156 Jts // 2016-03-03

Fizetés- papirozás - itthon van !
Km : 152.000

 
>> Tuning és extraNorbert156 // Alfa 156 2.4 JTD // 2016-05-28

Majdnem 2 hónapnyi várakozás után megérkeztek az oldalindexek. A csere megvolt 2 perc alatt (ebben benne volt a portörlés is az index mögött :D ). Már csak vmi frankó első és hátsó lámpa kéne :)

 
>> Tuning és extraBéci Ɨ|ѯ // Alfa 156 6C 2500 // 2016-05-28

Jövő héten érkezik...

 
>> SzervizRizzo // Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 // 2016-05-27

214759km
Műszaki vizsga.22000ft.
A jobb alsó lengőkar (birth 21000ft)
Hátsó kipufogódob(bontott 8000ft) csere.

 
>> SzervizOrosz // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2016-05-28

A múlt héten több dolog is történt alifval, lássuk is, hogy mik: le lett cserélve a két első kerékcsapágy,így végre hallani fogom a zenét akkor is ha kanyarodok. Zé által ki lett cserélve a jobb féltengely csillag,és csodák csodájára eltűnt a kormányrángatás másodikban kigyorsításnál. Továbbá le lett cserélve a hátsó lökhárító is. Na de miért is? Úgy másfél hónapja történt, hogy egy kereszteződésbe szabálytalanul kanyarodó Passat elkaszált oldalról, majd megállás nélkül elhajtott. Keresnem kellett hát egy hátsó lököst, ami nem volt egyszerű, de egy hónap alatt meglett. Az első amit kaptam nem volt teljes,ezért az vissza kellett küldenem. Amikor a másikért mentem, akkor viszont egy egész kincseskamra tárult a szemem elé. Faceliftes alkatrészek mindenütt...és láss csodát ott lapult az egyik dobozban egy fekete számlapos óracsoport, amire már azóta vadászok amióta hozzám került alfi. El is hoztam a lököst és az óracsoportot is. A lökös meg lett műanyagozva,le lett fújva(ezúttal a radarszemek is színt kaptak!) és immáron gyönyörű a popója alfinak. Az óracsoportnál kicsit gondolkodnom kellett, hogy hogy lehetne a kilóméterórát megoldani, amikor is ügyetlenségem vezetett a megoldáshoz, nevezetesen, hogy amikor épp kiejtettem a kezemből a sebességmérőt, kiesett a számlapos/mutatós része. Így jöttem hát rá, hogy hogyan lehet átrakni ezt a kis egységet egyik testből a másikba, ezzel megoldva ezt a kérdést is.
Coming soon:Jövő héten remélhetőleg bekerül egy turbónyomás mérő a kocsiba, mivel megemeltük a nyomást 1,88-ra, de 1,95ig még lehet húzni rajta, így már szükség van annak figyelésére is, nehogy felrobbantsam a kis szerencsétlent. Aztán valamikor június közepe-vége fele bekerül a nagyobb cooler is, majd szeptember-október fele megkapja az új lengéscsillapítókat is. Végül ha minden jól megy, akkor a legnagyobb projekt is megvalósul: a teljes fényezés. De meglátjuk hogy alakul az év!

>> EgyébtheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2016-05-27

Nem nagy szám, tudom, minek is írok róla blogot. De én nagyon örültem neki,hogy találtam egy hibátlan csere darabot, és végre 2év után lecserélhettem azt a kopott, törött muanyagot. (kézifék gomb)

Jaa, meg a donor kocsiból átugrottak a hátsó ajtóba a hangszórók, mert ami volt az enyémbe az egyrészt első ajtóba való (nem koax volt) és mikor kivettem fény derült arra, hogy az egyiknek a membránja ,már teljesen szétszakadt.

Szóval kapott két tökéletes gyárit. Nem nagy szám, de "ontja" a magasat. Annyira nem érdekel igazából ,sose ülök hátul, csak az nyugtat,hogy nem kókányolva van :)