Blog
Sajnos az automata váltó visszajelző a műszerfalon villog és sípol indítás után, majd pár perc múlva eltűnik. (csak ha rükvercbe teszem) váltani vált szépen azzal nincs gond. álló helyzetben a váltó rudat jobban szemügyre véve azt tapasztaltam, hogy 1-es, 2-es fokozatba ha rakom és kicsit mozditom visszaáll üresbe. menetközbe eddig nem dobta még ki. Attól tartok kuka a váltóm. :\ Valami ötlet esetleg?
Elvittem lakatoshoz, mert kettévált a lemez a ponthegesztés mellett a jobbos váznyúlvány alján. Nem volt nagyon vészes, de jobban érzem magam így.
És még:
-első vonószem ellendarab beszereltetés a kereszttartóba, mostmár lehet vontatni a saját vonószemével...
-két gyári hungarocell csillapítópárna beszereltetés a kereszttartóba, mert az is hiányzott
Mindezek előtt 1 héttel olajcsere szűrővel, 5W40, plusz pollenszűrő (Km: 167.000).
58950 km-rel átvettük a kis géppet. Újra alfázás!
Kicsit lájtosabbra vettük a stílust, országúton megtett 50-60 km-es etapokkal és munkába járással (2x5km naponta) erre jutottunk:
Előző teletank óta megtett út: 1.008,4 km
Átlagsebesség: 62 km/ó
Tankolt üzemanyag: 52,42 liter
Kijelzőn olvasható átlag: 4,9 liter/100 km
Számolt fogyasztás: 5,2 liter/100 km
Nem rossz :-)
A 159-et 8x sikerült 6 liter alá vinni 5 év alatt. Ennyit jelent a könnyebb kaszni és a TCT?

Megváltunk egymástól!
Sok-sok élmény, néha mérgelődéssel. De ennek ellenére semmit se bántam meg!
194100km!
Szerdán hoztam el délután. Hát akkor menjünk gyors vásárolni. Szokás szerint farral pakoltam, eleje volt kifelé. Bemenet vásárolni és mire ki értem a kocsihoz meg volt nyomva a jobb eleje. Jól indul :( se baj tegnap este megrendeltem a lámpát, lökhárító javítva lesz, de lehet hogy új kell majd. Nagyon régóta vágytam már aljára, ez nem fogja el venni a kedvem :) minden hosszú kapcsolat nehezen indul. :) lámpa nem volt drága, viszont nem tudom h milyen további költség merül meg fel beépités közben. Lökös le aztán majd kiderül.
