Blog

>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2016-07-25

Exide Premium EA 770, 77AH - 760A lett a kiválasztott, egyrészt az adatai miatt, másrészt mert ez volt raktáron itt Győrben a Béli és Béli Kft-nél.
Az előd ZAP Silver 4 évet élt.

>> Eseménysparco // Alfa 156 1.9 JTD // 2016-07-22

Elvitték! :(
Sajnálom azért! Nagyon jó autó volt. Jött, ment, tette a dolgát. Sose hagyott cserben senkit.
18 éves, 410.000 Km-l... Remélem még azért sokáig róhatja az utakat.

 
>> Egyébcsoki159 // Alfa 159 1.9 JTDm 16V SW 150LE // 2016-07-25

A sors furcsa fintora...
2013.07.20.
30.születésnapi ajándékom a magam részéről a 159.
2016.07.25.
Mintha a fél karomat vágnák le, de muszáj volt megtennem.
A vas eladva.

 
>> Tuning és extratheBanyai // Alfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-07-25

Meguntam a semmire nem valo es nem rendesen erintkezo szivargyujtos toltoket, ezert uj megoldasra adtam a fejem.

Rendeltem egy dupla USB aljzatot. A legobb idot a szerelesbol a szivargyujto kiszerelese okozta, ezt roncsolas nelkul nem is sikerult eszkozolnom. Nem faj miatta a fejem, semmire nem valo...

A hatso csatlakozo teljesen megfelel ehhez az aljzathoz , annyi a kulonbseg, hogy nem jo helyen vannak a csatlakozoba a saruk, de szerencsemre szerelhetoek.
Atraktam masik helyre, es tokeletesen mukodik. Semmi kabelt nem kellett elvagni!

Ugy nez ki, mintha gyari lenne, semmi faragast nem igenyelt, es ami a legfontosabb, remekul mukodik.
Folyamatos GPS hasznalat mellett ratolt a telefonra. Ezt mas szivargyujtos eszkozzel soha nem tapasztaltam, merult kozbe a telefon allandoan, eppen , hogy csak lassitottak a folyamatot.
De ez perfect!

A hamuzot ki is vettem, soha nem lesz ragyujtva az autoba. A helyere egy voltmerot szeretnek.

 
>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 16V Turbo Q4 // 2016-07-25

kéder gumik cserélve és az ütött kopott müanyagok cserélve

 
>> Tuning és extratheBanyai // Alfa GT 1.9 JTDm 16V // 2016-07-25

Átalakíttattam egy mester emberrel a kormányom,és ha már azt csinálták, elküldtem a váltógombom is.

159 Ti design mintájára készült, nem kértem olyan markánsra az átalakítást. Piros cérna, és perforált bőr volt a kérésem az oldalára. A váltógomb is perforált bőr lett.
Profi munka, gyönyörű mindkettő.
A régi kormányomnak se volt baja, nem feslett, nem szakadt, nem azért lett átbőrözve.
Hanem ,mert nekem így tetszik!

 
>> SzervizBenz // Alfa 166 2,0 Twin Spark // 2016-07-25

Munkából hazafelé észleltem hogy a vízhőfok picit túlment a 90 fokon . és csak ment ment felfelé gyorsan félreálltam megnéztem mi a helyzet. A kiegyenlítő tartály tetején a visszafolyó ágnál el van törve a cső, maga a műanyag, és már csak a tarály alján volt egy picike víz . még jó hogy melege volt a motornak.
Volt nálam egy fél liter desztilált víz beleöntöttem és haza cammogtam vele.
Gyorsan elkezdtem bújni a netet tartály után keresgélve de sajnos sehol nem találtam új tartályt. Így kénytelen voltam a bontott felé kukucskálni . Sikerült is találni egyet és meg is rendeltem Marektól . Köszi innen is .
Amíg megjött ideiglenesen megpróbáltam megragasztani és kitámasztani . sikerrel is jártam de hát olyan lett amiylen :D Pár napig jó lesz :)
Miután megjött alaposan kimostam és be is szereltem . Most minden OK :)

Km: 254.241

 
>> SzervizBenz // Alfa 166 2,0 Twin Spark // 2016-07-25

A lámpa csere után jöhet a másik szintén gyári kiegészítő ami a xenonlámpa velejárója a lámpa kapcsoló. A halogénnel szerelt kocsiknál van egy lámpa magasság állító ami a xenonlámpánál nincs. mivel magától szintez. ( ez lesz a következő projekt )
Alfacityn volt megbeszélve a találkozó és sikeresen át is vettem a lámpa kapcsolót amit még ott be is szereltem :)
minden jól működik . Még egy lépés a legalizálás felé .

Km: 254.100

 

Olaj(szűrő)csere
Pollenszűrő csere
Fojtószelep tisztítás (ingadozott az alapjárat, 2 napig jó volt, aztán visszatért a hiba. LMM jó, alapjárati motorjeladó jó, lambdaszonda jó. Ingadozik továbbra is, meg néha rángat. Így marad egy darabig.)
A hűtő légtelenítő szelepe eresztett, ott folyt el állandóan a hűtővíz, ki lett cserélve. Az olajleeresztő csavar meg lett fúrva, kicserélve egy nagyobb csavarra, ott is folyt az olaj, ahogy a szelepfedél tömítésnél is. Az is cserélve lett. Most szépen tartja a vizet és az olajat is.
Feltöltettem a klímát AC16 előtt, egy gramm gáz nem volt benne, mondjuk nem is nagyon használtam. Az utolsó töltéskor 3 napig tartotta a gázt, ellentétben a mostani töltéssel.


km: 252.000

 
>> Egyébmisike76 // Alfa 146 1.9 jtd // 2016-07-25

Mivel nem kelt el az autó, kapott egy külső festést és megmarad még pár évig.