Blog
Ma hoztam el az Alfát a szerelőmtől. Sikeresen megtalálta és megszűntette a nyikorgást ami a hátsó felfüggesztésből jött. Kicserélte a hátsó stabilizátor karokat és gumikat, valamint a kézifék sem fogott igazán rendesen így azt is kicseréltettem vele.
Stabilizátor kar (2db): 12540Ft
Stabilizátor gumi (2db): 908Ft
Kézifék bowden (2db): 6936Ft
Következő szervíznél az olajcserével egybekötve kicseréltetem az első stabilizátor karokat és gumikat, mert amióta megvettem az Alfát azóta kopognak :).
Váltó és difi olajak le engedve, Tutelával feltöltve
Elvitték motor nélkül, mivel egyben ment el és nem látom, ahogy megbontják, így nem bánt, darabjai majd tovább élnek egy testvérében :)
KUL-on kiderült, hogy folyik a hűtőm. Úgy döntöttem, hogy nem szórakozok bontott hűtővel, így cseréltük újra. Megint sokat tanultam, már nem csak utánanézek az autómnak ha leparkolok, hanem a visszaérkezésnél alá is nézek, hogy milyen tócsák vannak alatta. 😊
Végre sikerült szereznem egy gyári fejegységet és már a helyén. Az előzővel sem volt baj, de az autó vásárlásakor már tudtam, hogy amint lesz rá lehetőségem, lecserélem. A fejegységgel együtt vettem az alattalevő pohártartós részt is, mert az enyémben a kártyatartó rekeszt nem lehetett kinyitni. A cserénél kiderült, hogy a fogaskerék el volt törve és a problémát megoldották egy igényes csavarral 😊 Megint kicsit szebb lett az autóm 😊


80 km/h-nál rázott az autó, futómű át lett nézve, ott minden rendben, de az alsó motortató kuka, cserélve lett, továbbra is ráz...
















