Blog
Tegnap elvittem a fényezőhöz az autót, hisz már évek óta ott volt az a csúnya parkolási sérülés amit az előző tulaj szerzett a sárvédőíven
fényezés 15000HUF
festék 4000HUF
A dpf már lassan rááll a 10km/1%ra. Azaz 10 kmenként tömődik 1%ot, ez szerintem nem rossz... Az utolsó regen óra megtett 550 km is 55%ra tömítette a jószágot.

Egy álmom teljesült ezzel, hogy megkaparintottam egy ilyen gépet. Amit tudni róla biztosra hogy 2005.4 havi, 195000km van benne, full TI, napfénytetős, xenonos, 2.4 20v. Ez így elég ritka úgy vélem. Új kettőstömegű, kuplung, lengéscsillapítók, izzítógyertyák. Fényezesen 1 kisebb karc van, a többi polírral kijön. Rendszeresen szervizelt, német papíros. Meglepetésemre csúszott 2 napot a papírozas. Így 1én vehettem át, pont szülinapomon.
Megtörtént az első szervíz. Első lépésbe egy motoröblítőt töltöttem az olajhoz. 10 perc járatás, olaj+ szűrő le. Hengst szűrő fel, mannol motorolaj+motoröblítő. Újabb 10 perc, olaj le, szűrő csere Mann filter fel, Motul 5w40 x-clean a vegleges olaja. Többi szűrő is Mann filter, kapott új szervo-fék olajat. Motul váltó olaj csak 2 hét múlva jön meg, így az várat magára. Map szenzor takarítva. Kapott új exide premium akkut plusz egy lámpa polírozast is. Kiváló lett :) Megvan az első fogyasztási adat is. Csereérett szűrőkkel, ellustulva 7.3 literre jött ki. Omw maxxmotion diesel-t kap csak. 70%város 30%pálya. Meglássuk mit produkál szervízelés után.
Végre megkapta a rendes forgalmi rendszámot, az ideiglenes most járna le. Mostantól Isaszeg és környékén aki látja a PRH-544-et ne féljen inteni :D
Kapott az autó új hátsó keresztlengőkarokat, vízpumpát, termosztátot, ékszíj készletet, új szervócsöveket és akksit.
Rendszámozása kb.350000Ft volt+Alkatrészek 155000Ft volt munkadíjjal együtt


Még sosem vacilláltam ennyit egy vásárláson mint most. (kb 6 hónap) kell ez nekem vagy sem!?
Így hogy már az autóban van és működik kicsit megnyugodtam.
7" Android multimedia fejegység.
amit tud:
- OS Android 7.1 system
- CPU Rockchip 3188 Cortex A9 Quad core
- RAM DDR3 2GB
- Flansh 16GB
- Radio FM/AM
- GPS SIRF III
- BT 4.0
- 1024x600 kapacitiv 5 pontos kijelző
- 4G
- Wifi
- Első és Hátsó tolató kamera
- Menetrögzítő kamera
- 2 Beépített fejtámla monitor támogatás
- 5.1 hang kimenet
stb.
Mivel a gyári Mp3 fej nagyobb mint ez a fejegység így egy ismerős CNC-s készített hozzá egy beépítő keretet amit a középkonzollal egybe karbonozok, hogy csak a kijelző legyen látható az utólagos beépítő keret nem.


A hét kérdése: Mi a helyzet a műanyag fogaskerékkel?
A szétszedés adja magát, néhány pontra kell csak figyelni:
- A bowdeneket jó lenne ugyanebben a helyzetben visszarakni. Ehhez lemértem a rögzítő anya és a bowden vége közti távolságot. Felül 11 mm, alul 10 mm volt pontosan. Összerakáskor is ezt a méretet állítottam be.
- A bowdeneket mozgató kart célszerű összejelölni a tengellyel.
- A fedél levételekor vigyázni kell a kieső darabokra. Két lemezrugó és egy fekete műanyag hullhat ki. Az ötödik képen balra fent vannak a tengely golyó alakú végén.
- A fém forgórészt és a hardy tárcsát szintén összejelöltem, hogy a pozíció később visszaállítható legyen.
- A fehér fogaskereket is össze kéne jelölni a házzal. Ezt én elmulasztottam és az előző jelhez tájoltam, nem is sikerült pont 180 fokkal elfordítva visszarakni.
A fogaskeréken egyértelmű repedések láthatók, átmérője 66 mm.
Mivel összerakáskor nem sikerült pontosan pozicionálni, így akkuról kicsit járatni kellett, hogy az ütközőt fel tudjam szerelni. Célszerű 1 mm-es távolságra beállítani, hogy könnyen visszamenjen a helyére.
Tetőnyitáspróba később, ha nem lesz ilyen hideg.












Itt is el jött az idő a cserére. Itt nincs spoiler, de a spoileres gázrugót kapta meg hogy szépen felemelje a csomagtartót nagyobb erőfeszítés nélkül ;-)
