Blog
Piritunak hála lőttem ebayen egy új kulcsházat. Köszi innen is a linkért! Olaszországból három nap alatt meg is érkezett. Gyorsan át is pakoltam a cuccokat bele. Sajnos a régi kulcs emblémája teljesen elkopott, így az nem újrahasznosítható. A szerelés menete végtelenül egyszerű, minden adja magát. Semmi speciális dolog nem kell hozzá. Így most lett két vállalható kinézetű kulcsom az autóhoz, és pótalkatrészek hozzá, ha gond lenne.
Update:
Megérkeztek Olaszországból az emblémák is. Nem matrica, eredeti fémlapra készített.






Ott hagytam az autót pár napra a szerelőnél:
Be lett szerelve:
-KONI Sport lengécsillapító szett
-Eibach rugók
-1 pár TRW felső lengőkar
-1 pár TRW alsó lengőkar
-4db TRW kutyacsont
-váltóolaj lecserélve (Tutela)
-1 váltótartó bak+ szimering csere
- 2 első toronycsapágy
- na és persze a felújított bölcső
Brutál jó a futómű! Mint amit az aszfalthoz ragasztottak! :D
Km: 266.000







a Km megvolt, elballagtunk palotára olaj, szűrő, pár apróság igazítva.
Fűtőventilátor előtét ellenállás csere, egy bontottra.
Az eredeti kiegyenlítőtartályom már nagyon vállalhatatlan állapotban volt. A belsejében a 23 év alatt barna lerakódás képződött.
Most végre sikerült egy másikat szerezni, aminek a belsejét rozsdamaróval tisztára varázsoltam.



Tavasszal egy-két hónap múlva olajcsere így beszereztem a szokásos 5 literes Seléniát. Elugrottam az Elaforghoz vettem gyári olajszűrőt, egy pár első ablaktörlőt, csomagtér teleszkópot (rendszeresen le akart fejezni) illetve egy olaj leeresztő csavart tömítéssel.
Vettem új aksit,a régi már kuka volt. Kauffertől Jász akkut,75Ah 68 A indítóáram. És végre a gyárilag optimális 19 cm magasággal ,igy már a leszorítóheveder is jól ellátja feladatát.
Beszerelés után rá mértem a töltésre,alapjáraton 14,33 V. Teljesen jó.



Már régóta fogyogatott a hűtőfolyadékom ,ezért még ősszel meglátogattam Csörit,aki ki is derítette .hogy a műanyag szívósor a ludas. Megbeszéltük ,hogy hamarosan találkozunk ,úgyis esedékes a vezérlés csere is. Végül most a napokban került sor a nagyszervízre. Szívósor-,motorolaj-,váltóolaj csere történt.És az olajfolyások megszüntetése . Kapott a vákumszivattyú is új tömítést,és az olajbetöltő nyilás is új szimmeringet.Remélem most már tényleg jó lesz..A hosszbordás szíj feszítőjét is beszerelték ,amit még generátor cserekor vettem ,de végül én nem raktam be. Volt egy törött levegőcsövem is .amit még múltkori szervíznél törtek el Bpesten ,az is ki lett cserélve gyári újra.Ráadásként egy plusz dolog még,a szelephimbákat is kicserélte Attila ,mind a 16-ot ,mert már eléggé be voltak verődve . Érdekes,hogy ez az alkatrész kb 100e kmt bír,mert anno Zéék is cserélték már őket 196000 km-nél.
Kérésem volt még hogy a márciusi műszakira nézzék már át a kocsit. Nagy hibát nem talált Csöri,van egy repedt ködlámpám amit cserélni kell,de amúgy más nem.
Egy kerékcsapágynak kezd már hangja lenni ,azt majd tavasszal orvosoljuk.Ja és vennem kell új aksit ,mert a mostani a szerviz folyamán le is merült..
Az ötödik képen az előző szerelő gányolása látható,a csövet nem levették ,hanem elhajlították a felrögzítését ,majd a visszarakást kábelkötegelővel oldották meg..no comment.,
Innen is köszönöm a gyors és szakszerű munkát a Csörgő Szervíznek!😃
Km állás: 272440







Gondoltam a motortérbe is beviszem a candy bloody red színt, ám túl sok és szembetűnő felületet nem akartam így színezni. végülis a levegőcsöveket, az IC-t és a motortakaró egy részét fújtam le pirosra. Miután felkerült a lökös, igazából nem is lehetett észrevenni, hogy a cooler és csövek más színűek, a motortérben pedig pont annyi piros van, amennyire szükség van. :)



