Blog
Sikeres műszaki vizsga. Minden rendben.
Km.: 229300
D.Z.Tuning által 150847 km-nél vezérlés + vízpumpa csere
4db izzítógyertya csere is megtörtént ,de utána is jelezte az izzitó hibát így a relét is cseréltettem 151300 km- nél (2017.04.01.)
Ködlámpa izzó csere

Pár hónapja észrevettem, hogy nem úgy megy az autó mint kellene. Egy hete a város közepén úgy gondolta, hogy neki nem kell a turbó. Szívó üzemmódban közlekedtem tovább.
Tegnap orvosolva lett a probléma, ami egy kirepedt cooler cső volt.
Most úgy megy, hogy félek benne :D
Igaz,nem most vettem az autót, de most kezdem a blog írását.
Vásárláskori km:143451
Megejtettük a kötelező szervizt:olaj,olajszűrő,gázolajszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő.
Minden gyári! A szevíz szettet az Elaforg-tól rendeltem.
Kipróbálás céljából rendeltem még Petronas Durance termékekből bőr tisztító ápolót,+ felni tisztítót,műszerfal tisztítót.
Vezetőoldali ülés rendbe rakva.
Az ülő és az oldaltartó külső részén is kikopott, kiszakadt kéder és elhasználodott szivacsok, szövetek cserèje donorból.
Kormány váltógomb átbőrözés pipa.



Elvittem a kicsikét, mert volt kettő érdekes jelzése. Egy alkalommal zárás után beriasztott, és két alkalommal légzsák hibát jelzett, de ez pár másodpercen belül elmúlt...
Régebben észrevettem, hogy az ablaktörlő kettő szakaszos fázis törlése megegyezik, valamint amikor a hátsó ablakot mosom, egy kicsi vizet/ablakmosót nyomott az első ablakra.
Hibakód kiolvasáskor semmit nem találtak. A szerviz szerint áramingadozás okozhatta ezeket a téves jelzéseket.
Ablaktörlő kapcsoló és szivattyú motor megrendelve, rá egy hétre csere. Akkor derült ki, hogy az ablaktörlő kapcsolónak nem volt baja, mert az újjal is azt csinálja, és egy másik új Giuliettán is úgy működök, mint az enyémen. Sebaj! Kaptam újat:))!
A szélvédő is ugyanúgy kap egy kicsi mosófolyadékot, mint csere előtt... Úgy tűnik, hogy amiket hibának véltem, azok nem hibák. Ilyen a működése. Az ablaktörlő kapcsán a szerviz feltevése igaz lehet, mert menet közben intenzívebben töröl és a kettő állás eltér egymástól.
Egy szó a vége. Nem volt vele gond, de a szerelők sem tudták megmondani, hogy mi is az igazság (szakmai ártalom a precizitás;))
VISSZAVONOM az előző bejegyzésben írtakat a budaörsi szervizről!! Nagyon korrektek voltak!! Le a kalappal!!!! Köszönöm!
Most jelenleg 5000 Km van az autóban, mindene jó!
Időközben történtek események, most rögzítem. Egy délután nem indult az autó, megadta magát az akksi, TZolinak volt jó áron egy hibátlan, megkapta azt. 312 320 km állásnál megtörtént egy teljes vezérléscsere, szimeringekig bezárólag, vízpumpával, vezérlésmódosítóval együtt. Szép csöndes lett a kisautó, most már nyugodtan lehet menni bármerre. Szét lett szedve mind a két oldalon hátul a függönylégzsákok csatlakozója, ez a hiba eltűnt, remélhetőleg így is marad. Duda nincs, a kormányban minden rendben, tovább kell nyomozni. Váltógomb ideiglenesen a párom 156-jából a műanyag lett, az eredeti megy újrabőrözésre. Minél hamarabb kell egy olaj csere is, bár van még 2000 km-je, de az egy éve október végén letelt.
Hirdettem egy rövid ideig az autót, de az időteltével egyre rosszabb érzés volt, illetve komolytalan ajánlatokat kaptam csak. Úgy érzem még mindig nem tudják az emberek mit jelent egy valóban hegesztés-tákolás mentes, rozsdát hírnévből sem ismerő 1.8 TS.. Ezek okán úgy döntöttem megmarad. Mivel nem is tudom látni-e valóban gyári állapothoz közeli 156-ot, főképp első szériásat, úgy döntöttem visszaalakul minden arra ahogy lejött a szalagról, és ő lesz a fűtött garázs lakója. A munka megkezdődött, később részletezem képekkel :)
Mai napon melóból kifelé szórakoztatott az akksi. Konkrétan nem indult, egyre lassulótekerés és a végén csak a relék kattogtak össze-vissza. Asszonykahála égnek oda tudott ugrani a kis 147-el, TZoli rendelt egy Exide-ot a Bárdiban így hamar újra vidáman teker a kisautó. Persze hogy kellett valami, mivel ebben a hónapban nem akartam rá költeni :D Még korábban kicseréltem a törött pohártartós kis tárolót a műszerfalban, olaszbontó Tata volt ez is.