Blog
Egy barátom által, aki nem mellesleg cartárs is, megérkeztek a cnc-zett pedálok Szerbiából. Később beszerelésre kerül.

Kész lett a hátsó futóműnek a homokszórása,mehet a szintereshez.A féknyereg Piros a többi fekete lesz😊.




Szembe jott a hirdetes, hat nem tudtam otthagyni. :)
Rohangalosnak hasznalom, igy a GT mehet a garazsba, es sokkal ritkabban kell elobujnia katyukkal telitett orszagunkba pattogni.
A kocsi ruhaja azert hagy nemi kivetni valot. 5meterrol egesz szep :) Az elejen brutal sok a kavics felverodes, rengeteget ment autopalyan.Ez latszik a km-en ami meghaladta a 300ezret, viszont az auto szerkezeti allapotan is ,ami patent.
Elso korben egy lyukas turbocsovet kellett befoltozni -ideiglenesen-. Okadta a kormot, es semmi ereje nem volt. Ezt orvosoltam egyelore, majd kap egy ujat.
Nemregiben csereltek benne olajat, de 10w40-et toltott bele a szerelo ,amivel en nem ertek egyet, szoval holnap csere friss 5w40-re.
Rozsda: Meglepoen jo allapotu, az aljan semmi nyoma rohadasnak. A kuszob hatso reszen kivul volt nemi korrozio elol ahol talalkozik a kuszob es a sarvedo, illetve a csomagter belseje. Semmi sem lyukadt at, a lemez meg eros.
Kikoszorultem, epoxy primer-t kapott, alapozot, majd felrucsiztem a kuszobot. Szinre is fujtam, bar az felesleges, mert kap egy gyari kuszobspoilert, de ha mar csinaltam... mindegy.
Mikor megvettem valami fanak a nedve mindenhol ra volt folyva, iszonyu nehezen jott le. Az ajtok alja vegig katranyos volt, a a felnik sem mostanaba lettek letakaritva. Nagyjabol lecsutakoltam, de elvittem kozmetikaba, hogy vegyszerrel szedjek le a katranyt en nem kivantam kinlodni vele. Egyuttal lemosattam a motor teret is.Ott is meg kell oldani azt a keves ganyolast amit valaki eszkozolt. Amugy szep lett. Hatso rendszamot felragasztottam, megcsinaltam a rendszam vilagitast,mert az egyik felig ki volt esve, a masik sziloval beragasztva. Gyonyor volt. Donor autobol kivettem, ebbe at, boldogsag. Vagyis reszben , kozben kiegett egy izzo, na bumm , micsoda tragedia 😁
Naprol napra alakul, majd jelentkezem :)




Hatalmas csattanás jött a motortér felől, melyet súrlódó hang kísért. Megálltam, és csak azt láttam, hogy furán áll az ékszíjtárcsa. Hát, az bizony leszakadt... Félre tolás, Facebook-on segítség kérés, majd utána szervizbe vontatás. Ékszíj tárcsa, ékszíj csere, valamint ha már ott van, a fékcsövek is cserélve.



Meg kell időnként állni.
Első tárcsa és betétcsere
Három és fél év után ismét sor került az AR emblémák cseréjére saját kezűleg.
Aliexpressről rendeltem az új típusú emblémákból 2 db-ot nevetséges áron, amik szerintem nagyon jól mutatnak feltéve.



A Giuliettával elgurultunk Paksra egy 159 találkozóra.
Hogy mindez hogy kerül a Spider blogba?
Nos, hoztam pár dolgot. Szerszámokat Shadintól (ha netán itthon állnék neki jól jönnek) és egy garnitúra 50 ezres gyertyát. Igaz ez nem a gyári szett, de csak ki kell segítenie a mostani készletet a csereperiódusának a végégig hátra lévő bő 30e km-en.





Csereérett lett a két hátsó lengéscsillapító. Iszonyat hangja volt és lehetett érezni, hogy szinte elpattog a kocsi az úton. Cserélve lett mindkettő, plusz kicseréltül vele együtt a két hátsó toronyszilentet is. Ismét olyan feszes úttartása van a kocsinak, mint ahogy azt a gyárban megálmodták. :-) Lengéscsillapítóból Monroe Reflex ment bele, toronysziletből pedig TRW márkájú.
km állás: 200.895km

Eltelt egy év, nem jött össze 15e km sem. Az olaj és szűrők cseréje megtörtént, ráadásként most a bal felső lengőkart is cserélték, mert elkezte a 'zsugor ásványvizes palack' nyöszörgést. Az autó átnézve alul-felül, pecsét a szervizkönyvben, szaladhat tovább.

Ma kicserélték a szervó olajat is. Nem teljesen felhőtlen a boldogság, ugyanis az előírás szerint max 1L a feltöltési mennyiség. Nekem sikerült 1.15L leengedni. Jó gondoltam némileg túl volt töltve, meg lehet a mérő edény se túl pontos. Na, de feltöltésnél mikor belement a literes flakon teljes tartalma, sajnos nem érte el a minimum jelzést a színt. Igaz, hogy csak hajszál híján, na de most ezért mehetek még egy liter olajért...