Blog
Meguntam, hogy télen is beleizzadok, a csajok csúszkálnak benne, ha kedvemre kanyarodok.........eldöntöttem, hiába szép, hiába "menő" nem kell bőrülés.
Akármire nem akartam lecserélni, csak is erre amire várólistára kerültem a kedvenc érdi Alfa bontómba.
Szóltak Petiék, hogy jött egy szett a kívánság üléseimből.
Így hát megtörtént a csere.
Nem bántam meg. Tetszik.


Ystuc barátomnak nem lett jó a Toora 18-as felni. Kinézetre ugyan az, mint a gyári 17-es ti Toora felni, csak ez 18-as méretben. Nekem szerencsére nincs nag fékem, ezért lecsaptam az ajánlatra :)


Az idő vas foga..... majd nem az autó elejéről kapott egy új kipufogó rendszert, hátul ketté ágaztatva, új krómvégekkel.
A hangja továbbra is kellemesen dörmögő maradt.
Eddig bírta a 'dugó' mikor vettem már bele volt ragasztva az olajleeresztő csavar, mert eresztette az olajat. Fel lett furva nagyobb menetre, de eddig bírta. Most komplett dekni csere volt+olajcsere.
197070 km óra állás
Volt egy kis szabadidőm, gondoltam kezelésbe veszem a fényezést. Nem lett 100%-os, de nem is ez volt a cél. Mindenesetre fényévekkel jobb, mint mikor hazahoztam.
1. lépésként alapos autómosás
2. lépés: lakktisztító gyurmával átdörgöltem az egész autót
3. lépés: Autoglym fényezésfelújító paszta
4. lépés: Sonax polírpaszta és wax
5. lépés: gyönyörködés, majd elrakni tavaszra :-)






A szégyenfoltokat sikerül végre eltüntetni. A bal küszöb végét ki kellet lakatoltatni, gyári bontott alkatrész segítségével..A motorfedél fényezése nagyon gyengén sikerült, amikor megvettem az autót. Másodjára is vállalhatatlan minőségben készült el. Még rendbe kellett hozni az első íveket is és a hatsó lökhárító alsó részen egy mély horzsolást is. Valalmi elcsúszott a mesternél, mert az első sárvédöket is újra fújták. Mindezek most top minőségben elkészültek november 28.-ra. Annyira jól mutatott az autó egy része, hogy mindenképpen be kellett valahogy fejezni az egészet.
A téli szünetben kiraktam a garázsból a V6-ot és felpolíroztam az autó másik részét. Durva, finom, hologram kezelést is adtam neki. 15 óra zsinnyegés, kevés pöttyözés. Ah, na ez durva jó lett. Unalmas meló volt, de mintha új lenne az Alfám. Ki lehet támasztani már a napfényre. Eddig is mindig visszanéztem rá, de most már kétszer is.




Pénteket átjött Sanyi és az általuk használt kétkomponensű ragasztóval visszaragasztotta a német műhely által letört csavartartót.
A hidegre való tekintettel kapott két napot száradni, közben kapott némi meleg levegőt is a ventilátortól.
Felkerült az új burkolat, majd a görgők és az ékszíjtárcsa is.
A bordásszíj a korábbi emlékeimmel ellentétben simán visszament a helyére.
Már csak a dobbetétet kellene visszaraknom, de kimerült az akku a lámpában, így az elmaradt.
Majd a legközelebb.








Felkerült egy rohadás mentes sárvédő és vissza került a motorhaztető is
Cserélve lett a motorhaztető kitámasztó műanyag zsanérja újra
Csomagtartó teleszkóp új párban
Új hátsó ablaktörlő gumi












Kb. két hete megrendeltem a kocsiba az autó- és telefonspecifikus tartót a Brodit magyar oldalán.
USB csatlakozósat rendeltem, így ha a telót beleteszem tölti is és a rádióra való csatlakoztatás is megvan.
A héten megjött, ma beszereltem.
A szerelés adja magát a leírás alapján.
A telefont odapróbálva úgy döntöttem hogy a telefontartót a tartó legaljára csavarozom fel.
A tartó csatlakozóját bedugtam a könyöklőbe és próbaüzem.
Királyság van, minden működik. A telefon kijelzője normál esetben fekete, ha kell a billentyűzete használható. Nem remeg a tartóban a készülék.
Szóval ez is kipipálva.





