Blog
Belementek a parkolóban, megint. Cserben hagyva. Csomi ajtó csere lesz.
41 db magassági pont begyűjtve
2.444 db fénykép
178 db összesen 48,5 GB videó az útról
1.778 km
137,35 liter E95 E5
7,725 l/100km átlag
1 liter motorolajfogyás :-(
További képek itt
3440m Pitztaler Gletscher - Wildspitze - Végpont Felvonó Gyalog -
3247m Schwarze Schneidbahn - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
3030m Hochgurglbahn & Wurmkogl II - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
3058m ice Q Sölden - hegycsúcs - Végpont Felvonó Gyalog -BmKE
3040m ice Q Sölden - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2993m Schwarze Schneidbahn köztes állomás - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2840m Pitztaler Gletscherexpress felső állomás - -FÁ
2840m Wildspitzbahn Talstation - -FÁ
2829m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -Bm
2793m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -mFÁ
2803m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -
2724m Hochgurglbanh felső állomás - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2674m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -mFÁ
2672m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -Fm
2672m Gletscherexpress felső állomás - Végpont -FÁ
2509m Timmelsjoch - Hágó -BmFÁ
2410m Drei Seen Bahn - -FÁ
2291m Rotkogelbahn felso állomas - -FÁ
2283m Giggijochgbahn - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
2176m ice Q Sölden - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2160m Hochgurglbahn köztes állomás - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2101m Timmelsbachbrücke - Hágó -Bm
2093m Rotkogelbahn alsó állomas - Végpont -FÁ
2020m Acherkogelbahn - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
2020m Kühtai-Sattel - Hágó -Fm
1960m Drei Seen Bahn induló állomás - -FÁ
1789m Hochgurglbahn induló állomás - Végpont -FÁ
1740m Pitztaler Gletscherstraße - Végpont -
1690m Sattele - Hágó -Zm
1560m Roßfeldstrasse felső pont - Hágó -Bm
1543m Ahornbüchsenkogel / Rossfeld - Hágó -Z
1370m Dientner Sattel - Hágó -Fm
1290m Filzensattel - Hágó -Fm
1000m Griessen Pass - Hágó -Fm
949m Parkplatz Kehlsteinhaus - Végpont -FÁ
868m Schwarzbachwacht - Hágó -Zm
849m Schoberpass - Hágó -F
820m Acherkogelbahn induló állomás - Végpont -FÁ
745m Steinbacher Sattel - Hágó -
675m Pass Strub - Hágó -
558m Steinpass - Hágó -












Jobb oldali tükör remegés, illetve alapjáraton is az egész autó rezonált.
Az erősített motortartó bak csere után a remegés, rezonálás megszűnt.
Fontos, hogy az erősített bakhoz 2 db hosszabb csavar kell a karosszéria lefogatásánál, így ezt is külön rendelni kell.








Kuplung munkahenger + fékfolyadék csere
Pulai szerviz
Ebből az ECU-ból most olvastam először hibakódot, vezerműtengely jeladó hibát írja állandóra. Ezt nem is engedte törölni. Be volt tárolva még 2 lambdaszonda is, de gondolom azok még az előző autóra vonatkozhattak.
A veztengely jeladó vezetéken találtam is nemi sérülést. Ezt kijavitottam, illetve leellenőriztem, hogy se zárlat, se szakadás nincs a vezetékeken.
Még sem hajlandó indulni, és továbbra is dobja a hibát.




Ismét megpróbálkoztam az indítassal. Egy visszaduranassal lelőtte a légszűrő ház fedelet. Leszakadt mind a kettő rögzítő fül. Az egyiket megtaláltam az autó alatt, a másikat kb. 1.5óra keresgélés után találtam meg úgy, hogy ki kellett vennem a balos index lámpát, hogy elérjem.
Visszaragasztottam műgyanta alapú ragasztóval.
A cicanak is bejön a verda, bár annyira nem vagyok oda érte, hogy megmászta....
Az ajtóhatároló kattogását szüntettem még meg. Valószínűleg nem lesz hosszú életű, de egy próbát megér. Csak szétütőttem a stiftet, majd zsugorcsövet melegítettem rá két rétegben. Így raktam vissza. Egyenlőre jónak tünik. A kárpit lebomtásánál találtam egy extra csavart a tükör belső borítása alatt. Elképzelésem sincsen róla, hogyan és miért került oda. A hangszóróról meg csak úgy készítettem egy képet.








Igyekeztem feltárni minél több javítani való dolgot az autón. Illetve visszaraktam minden megbontott dolgot a helyére, mert úgy gondoltam, hogy este már gurulok vele egyet. Sajnos nem volt hajlandó beindulni. Menni viszont kellett, ezért nem is nyektettem sokáig.




Párnapra lementünk Balatonra, mivel a szállástól nincs messze a strand, a bolt és az étterem ezért leparkoltam az autót a szálláshelyen és csak gyalog közlekedtünk abban a reményben, hogy talán ott biztonságba van az autó. Távozás napján pakolás közben vettem észre, hogy a jobb hátsó ajtót meghorpasztották... Természetesen sehol egy cetli sehol egy kamera így a tervezett strand helyett inkább haza jöttünk mivel ilyenkor mindentől elmegy a kedvem..


Akku csere után még produkált az autó nehézkes indulást. Nem igazán tudtam már mihez kötni a dolgot ezért igazítottam kicsit a sarukon, hogy kicsit feszessbbek legyenek. Töltőre is raktam, látszólag segített is a dolog. Biztos ami biztos bekeszítettem plusz egy akkut a csomiba. Nem volt rá szükség. Majd már így estefelé kiszúrtam, hogy valami fény szűrődik ki az utastérből. A kondi kék ledjei világítottak, amit azért kötöttem be, hogy indítózasnál ne induljon újra a rádió. Közelebbről megvizsgálva némi olaj is folyott belőle, és már a pillanatnyi feszültségét sem jelezte ki.
Mire kiszereltem már csak 4.7V mértem rajta. Azt hiszem dísznek még jó lesz 😁
Ránéztem a korábban kivett akksira is, azon már csak 10.5V-ot mértem, és a töltő már szóba se áll vele..





