Blog
Majdnem két hétre előre kaptam csak időpontot a Marsónál gumicserére. A náluk tárolt TS860-at tették vissza az Alfára, a nyári Pilot Sportok pedig mentek a kukába, mert éppen elérték a kopásjelzőt a szezon végére. Tavasszal majd sakkozhatok, hogy hogyan tovább. Eddig arra készültem lelkileg, hogy felnit is kell cserélni, ha valami sportosabb gumit akarok, de nemrég néztem, hogy már akad néhány minta a mostani méretben is. Az eggyel újabb Pilot Sportot például szívesen kipróbálnám...
Kilométeróra állása: 211 526
Utánaszámoltam. Szinte pontosan 40 ezret elment a Pilot Sport 3 garnitúra. Biztosan lett volna más, ami sokkal lassabban kopik, de nem bánom. Baromi jó volt.
Régi 2dines lejátszó átkerül asszonyéba, én inkább valami 1din 2din dolgot akartam véglegesen. Meg néztem boltba, tudtam hogy nagy lesz, méreteket néztem de mindenhogyan határ eset. Eredetileg lent maradt volna, de mivel a képernyő nyitás túl nyílik a derékszögtől így sok lehetőség nem maradt. Lent sem alul vagy csak talán de akkor sem nem látsz rá, sem felső részén nem fért volna el.
Tervben volt aztán hogy a szellőző felett kap helyet, neki is álltam a vázat megcsinálni de mikor próbára került a sor nem tetszett az összkép. Így maradt a szellőző helyén. Jól rá látni mint 1 din, illetve 2 dines verzióban is tökéletes. Az is tervben volt hogy a felső szellőzést meghagyom, de nem volt annyi hely. A középső szellőzés lezárva, szigetelve a hőtől mind alulról és felülről az illeszkedéseknél. Tolató kamera szépen működik, tolatásnál mutatja a kamerát, ha a rádió kikapcsolt állapotban van akkor a tolatás idejére felnyílik majd vissza is csukja. Mikrofon van benne, bár sok mindent még nem próbáltam ahogy a telefon tükrözést sem, de tudja. GPS-nél jól jön majd. A felső rács átalakítást igényelt, volt itthon másik rács egy pici ütődéssel, az került bele mivel az a része amúgy is ki esett volna az átalakításnál. Tekerők le vak dugózva.
Rádióhoz az antenna kábel és minden egyéb oda ért, így nem kellett semmit sem toldani.
Alulra vissza került a gyári tároló rekesz.
Ahol még alakítani kellett az maga a műszerfal belső része, de úgy csináltam hogy bármikor vissza alakítható legyen, de úgysem szeretném. Nem volt kis meló.
A fűtés sem gond, mivel onnan osztodik ketté a két első ajtóra a levegő, így oda most több jut és ugyan olyan hatékonyan fűt.
Másik : ventilátor fűtő fokozat állító érintkezés hibás volt, cserélve másikra. Elég rossz helyen van.
Átléptünk mínuszba és hidegindításnál olyan volt mint ha 3 hengerezne egy pár másodpercig, de utána sem volt egészséges míg hideg volt. Izzitók porlasztók ellenőrizve. 1 db porlasztó cserélve, kicsit úszott üzemanyagban az alja, talán az adta meg magát.









A bal oldali fényszóróm nagyon be volt mattulva, megviselte a napsütés, UV és a hőmérsékletváltozás. A jobb oldali sem volt tökéletes annak ellenére, hogy 1 éve cseréltem.
Monoron Schattinger Peti hozta rendbe őket, tökéletes munkát végzett. A többlépcsős polírozás után kerámiabevonatot kaptak a fényszórók.
Keressétek bizalommal, ha profi ápolást szeretnétek az autótoknak.




Valami kopogott, ami probléma volt azt cseréltük. Lengőkar belső kormányösszekötő, gömbfej. Termosztát is cserés volt, így végre 90 fokon áll a mutató. Elővigyázatosságból a kiegyenlítő tartály is cserélve.
Kicsit lemaradtam a blog írással , de november elején felkerültek a téli cipők Muffinra . Kerékcsere közben észre vettem hogy a jobbos féltengely külső gumi harangja megint ki van szakadva . Ezt orvosolni kell minél előbb .
Szóval jöhet a hó meg minden ami a téllel együtt jár :)
Km : 275.484




Szép lassan átfordult az óra a 30ezren. Négy hónap alatt alig több, mint 2000 km. Nagyon látszik ez a hülye vírushelyzet..
Közben felkerültek a téli gumik, egyéb esemény nem volt.
Remélem a következő időszakban azért jobban szaporodnak majd a kilométerek..
GT barátom meglepetéscsomagja. Nem vitás látszik kinek készítette. Uram innen is mégegyszer hálás köszönet, ecce ha megnövök valahogy meghálálom.
Leírom GT barátom helyett "Nem fólia, nen VTN" 🤪😝


