Blog
Meghalt az akksim. Ez most nem bírta valami sokáig, pontosan három év 4 hónapig. Nem sokat variáltam vásárláskor, a legolcsóbbat vettem, amit hirtelen találtam. Magyar :-) Arra jó lesz, hogy a sok állásban tönkremenjen, mert hát sajnos nem sokat megyek az autóval. Azt hiszem be kellene szereznem egy jóféle akksi töltőt is. Na majd karácsonyra kérek a Jézuskától. :-D
Az akksi 18500ft-ba került, de 1600-ért beszámították a régit. Kíváncsi leszek meddig bírja.




Most hogy ilyen léptékekben alakult az autó, újra ellátogattam Oroszlányba a Mayer motor performancehoz, lássam diagram formájában is hogy jól érzem-e a változásokat. Jól érzem. Az erő nem növekedett számottevően tovább, de a kiinduláshoz képest 10 le és 4 nm plusz van, viszont ahogy leadja az teljesen más. Szépen megjön a nyomaték, hosszan kitartja és fordulaton érkezik rá az erő, nem kókad le 5000 fordulat felett. Tetszik ez a karakter, sokkal jobban autózható mint a Twin spark pörgőssége. A képen a zöld görbék a kiindulás, a pirosak a mostaniak. Beszédes.

Az olajwebshopból megrendeltem a szervízhez tartozó dolgokat. Vettem egy liqui moly engine flush motoröblítőt is. Eddig is használtam ilyet minden olajcserénél csak más márkából.
255 ezer kmnél tart a számláló.

Új jobb hátsó gumi fékcső és réz fékcső.
Küszöbök, padlólemez javítás. A küszöbök külseje belseje kijavítva, merevítések megcsinálva. Padlólemez vízkifolyók és szokásos rohadási helyek kijavítva. Alapozó, karosszéria tömítő és alvázvédő. Küszöbök belseje üregkezelve. Kasznis meló kifogyott, mehet össze lassacskán. Következő művelet a kormánymű csere lesz mivel szivárog. Aztán csak apróságok már...












Felpolíroztattam a pedálokat és a lábpihentetőt. Szálcsiszoltak lettek, gyárilag is ilyen a design.
Első képen ez előtte állapot, másodikon az utána.

