Blog
Rendeltem Kínából egy IP-Bus -os bluetooth kiegészítőt a Pioneer rádióhoz. Elvileg telefon kihangosításra is jó jó és mikrofon is van hozzá.


Bátorkodtam újból felrakni a nyári kerekeket.
óra állás: 131459km
Közben lemértem a felnikupakokat (56mm), és felfedeztem, egy Skoda jelet a belsejében :)
A héten érkeztek az első indexek helyére Ledek. Canbus barát, nincs hibakód, és a rádiót sem zavarja. Elsőre gyengének találtam az indexeket, azt hittem lepergett már róluk a sárga bevonat, de úgy néz ki alapból ilyenek. A ledeknek szebb határozottabb fényük van. Az utolsó képen a jobbos lámpában még a hagyományos izzó, a balosban már a led. Jól visszaadja a különbséget. Remélem olyan hosszú életűek is lesznek, mint amilyen jók...




Mivel a TV műsorok egyre kevésbé nézhetőek ezért a youtube a fő műsorforrás. Az Utravelók-at néztem éppen amikor feldobta ezt a videót.
Másnap mentünk az Aldiba és volt éppen ez a cucc, vettem. Egy próbát megér, főleg hogy nincs is sok karc a kocsin csak egy kicsit frissíteni kellene...
Tegnap meg ez akadt az utamba. Ma meg az obi ahol egy nagyon hasonlót árulnak.
Velem jött.
Csináltam egy tesztet a csomagtartó fedélen. Működik - 4. kép
Végigmentem az egész autón. Csini lett :-)
A hosszabbítóval sikerült leszabnom az ablaktörlőről a vízcsövet, úgyhogy a napot annak a visszaragasztásával zártam. Sikerült.








Sikerült eljutnom a gumishoz ahol már vártak az új Michelin Pilot Sport 4 nyárigumik.
KM: 72.803
A gumi beszerzést és szerelést Molnár Laci bácsiék végezték Ajkán.


Beszerkesztettem a helyére ma délután miután bevontam karbonszövettel még márciusban, korrekt szerelés ki-be rendesen és észszerűen megoldották a gyárban anno semmi anyázás pikk-pakk megvolt / 2 óra:-) /




Különösebb gondom nem volt a szervolajjal, inkább csak az időszerű csere.
Leengedett olajból ítélve kellett is. Piros helyett zöldet kapott.
Munkáról kép szokás szerint nem készült, a tartályból kivarázsoltam az olajat, azt féktisztítóval megtakarítottam.
A csövet megtoldva egy edénybe vezettem a másikat levegővel nyomatva a kerekeket forgatva szépen kinyomattam.
Tartályt visszatettem csöveket bilincsekkel rögzítettem és feltöltöttem olajjal.




Visszakerült a Wizard kipufogó.
Wizard Exhaust
Kozi’s Garage
Bödő Gabiék Sárvásron be dobták a szinter kuplungot , végre nem csúszik ,még szokni kell elég vad ,de legalább el értük a célunk.
Meg érkezett az ebayről rendelt kormány is , be dobtam azt is.
Végre ,hogy nem csúszik mértem egy gyorsulást is tudjam az átlépő sebbeséget, ami nagyon jó lett 172-174km/h, ennek alapján az autó siman 305ló kürül van.
Kocsi súlyát kétszer mértem le úgy ,hogy benne ülök és félig volt a tank , 1454kg és 1450kg lett a mérés eredménye.








