Blog
Lecseréltem az olajat, olajszűrőt, pollenszűrőt és a klímát befújtam a képen látható habbal.
256 ezer kmnél járunk.

Sajnos a hatalmas viharba, míg álltam ki a szél leemelte a garázsajtót és neki dobta a kocsi oldalának.A harcból nem az autó került ki győztesen! Így lakatos és festő lett a vége. Bár a festés jobb lett mint a gyári.






Szilárddal meglátogattuk a nagycenki bontót, ahol két szebb napokat látott GTV is van, igazából nagy kincseket már nem találtunk, az igazán értékes dolgok már ki lettek mentve mindkét autóból, viszont a teljes fekete oszloptakaró garnitúra megvolt még mindkettőben, így ha már ott jártunk, legalább azokat elhoztuk :) Ma be is szereltem az autóba, sokkal jobban tetszik ez, mint a gyári szürke szövetes. Valószínűleg a tetőkárpitot is "feketíteni" fogom majd, hogy egységes legyen a fekete összkép. A pedálgumik is meglepően jó állapotban voltak a bontós autókban, így azt is kimentettem, és azok is bekerültek :)












Olajcsere: 224731
Minden szűrő cserélve, bal oldali ajtóhatároló cserélve. Légzsák megnézve, proxy rendezés.
Éves olaj és szűrő csere. KM: 195000
Műszakin jelezték, hogy gyenge az egyik hátsó gátló. Műszaki után elvittem Várpalotára Csörgő szervizbe ahol kicserélték a két hátsó gátlót,rugót és torony szilentet. Két hátsó kereszt merevítő is ki lett cserélve, valamint gázolaj szűrő.
Kicserélve a kézifékkötél, a régi elrozsdált és megszorult.
Kilométeróra állás: 250200 km
Küszöb elején, valamint a kerékjárati ívben meginduló rozsda eltávolításra került. 2K alapozó és színrefújás megtörtént, plusz kapott egy védőfóliát is.
Küszöbök belső üregvédelme megcsinálva, 1 kg üregvédő került a küszöbökbe.