Blog
Beszereztem a megfelelő papírokat amivel át lehet menni a sógorékhoz, így elindultunk. Hartbergtől nyugatra volt még két magassági pont ami valami miatt eddig kimaradt, így azokat vettük célba.
370 km-es lett a kör. Sok szép dolgot láttunk, örülünk a nyitásnak :-)




A vezető oldalon szokásos kifoszlása az ülés szélén.Javítottam és kapott egy tisztítást is az egész ülés és a belsőtér is.

Az 1-2-3-as trafókat kicserélte ma Zoli biztos ami biztos, Bremi szett került be / Bosch szalagon készült / tanktartó pántokat is egyúttal amit előtte galvanizáltattam a Galván 92 Bt-vel / Attala /.
Rendben a vas odafelé kifogtam Európa legnagyobb araszolós dugóját...hazafelé a szokásos paripavágta megvolt:-)





Mai napon olajcsere, levegő és pollenszűrő csere.
A szervízes srác szavaival élve "csak rontani tudnánk az autón" :)
KM: 75.864
Az Allianznál sikerült éves biztosítást kötnöm a Netrisken keresztül.
Amik cserélve lettek:
-kuplung szett, kettőstömegű
-szívósor
-Eibach ültetőrugók
-gyári szűrők, Selénia olaj 5w30
-gyári vezérlés szett, vízpumpával
-váltóolaj
-főtengely szimering
-új antenna szár
-hátsó fékbetét+ tárcsák
Km: 188.000
Vírus miatt kicsit többet lett használva a jármű, meg kevesebb lehetőség volt vele foglalkozni...
Augusztus:
Fűtéscsap csere. Szétborítottam a belsejét, mert mit is lehet csinálni aug 20 környékén egy egész hétig. Kicserélve a fűtéscsap, mert csak az folyt. A radiátor cseréléséhez szerintem az egész kormányoszlopot ki kell venni vagy nem tudom....
Szeptember:
Külső kormányösszekötő csere, lógott.
Október:
Egy ideje hallom hogy erősödik a hangja, meg tavaly télen levált a gyári hővédő lemez a hátsó dobról. Gondoltam hogy majd ha kilyukad a dob, akkor megrendelem hozzá az újat oszt jó van. Hát, nem ez történt. Reggel kocsival mentem melóba, az M0-n egyszer csak hangos lett, nem is értettem mi van, de gázadásra reagál :D.
Szóval letört a hátsó dob előtt, a dísz króm kipufogó vég és a gumi rögzítő megfogta, nem esett le, munkahelyen leakasztottam a dobot, majd este hazabubogtam vele. Mondjuk nem mondom hogy nem élveztem. Rendeltem egy rendszert Torjay Lacitól és felrakattam, mert most nem volt rá lehetőségem ezzel foglalkozni fent Pesten.
2021 június
Szereztem ködlámpát és első fényszórót bontott 146-ról. Műszaki ősszel, ki kell cserélnem a repedt ködlámpát.
Az első foncsor szerintem tönkrement a fényszóróban, mert semmi fénye sincs éjszaka. Szereztem csere HELLA fényszórót, hogy míg megfoncsoroztatom addig legyen valami benne.
A nyáron el kell vinnem még első kerékcsapágy cserére, mert présem az nincs. illetve megint át kell nézetni a futóművet mert megint kezd pusztulni sajnos...
A peremfeltételek lekorlátozták a túra hosszát. Délre haza kellett érnem, így ugrott a tervezgetett mecseki kanyar.Alfista78rg barátomat rá tudtam venni egy korai indulásra és egy jelentősebb távot meg tudtunk tenni.Kmét-Izsák-Kiskőrös-Solt-Földvár-Cece-Németkér-Paks-Kölesd-Gyönk-Szakály-Regöly-Cece-Paks-Földvár-Solt-Kiskőrös-Izsák-Kmét.Kölesdig kitűnő az út, Kölesd-Gyönk közepes, mert hullámos, van pár éles ketteses kanyar, ott javított az út, lehet kövér gázt adni. A regölyi átkötőn durva az aszfalt, de igen jól lehet haladni ott is. Cece-Földvár szakaszt kihagytuk, őrült forgalom volt a Balaton felé.Ez egy válogatott útvonal félnapos gurulásra nem okoz csalódást. Így szerencsére nem kell BAZ-megyéig elmenni. A Kmét-Izsák-Kiskőrös-Solt-Cece-Németkér-Paks-Kölesd oda-vissza teljesen hibátlan lenne, csak Solt-Akasztó között van egy 5km, ahol kímélni kell a futóművet.
Már majdnem elfeledtem milyen klassz kis járgány ez a 156V62.5. Április 12-e óta ugyan párszor elővettem és munkába mentem vele, meg suliba vittem a srácokat (7km), de ez az autó egyáltalán nem erre való.
A nagy sietségben fénykép nem készült.
Olaj, olajszűrő kicserélve.
Stabilizátorok elöl kicserélve, és a kormány gömbfej is. Az axiálhoz nem tudom ,hogy tudnék bölcső bontás nélkül hozzáférni, szóval azt nem cseréltem ki (alkatrész megvan) valamikor kénytelen leszek megejteni.
161.900km
Kemény 2800 km-t volt az olajban.





0
633
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV