Blog

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2007-09-02

surci rokonom sikeresen lecserélte az olajat,a gázolajszűrőt,levegőszűrőt,olajszűrőt és a pollenszűrőt!km állás:106000km

>> SzervizBeryq4 // Alfa 145 Box' R // 2007-09-02

A sajnálatos események hatására a tervezett szív átültetést előbbre hoztam. Így már 1.7 16V az eredeti(1.4-es) váltóval. Azért az új kuplung tárcsa,olaj,szűrő,szíjak,gyertyák,gyertya kábel sem maradhatott el. Kéne még egy hűtő is! Még egy-két beavatkozás tervben van(chip,kidörgő rendszer),de majd idővel. Ja,így talán a fék csere is értelmet nyer! Bár a beszerelés még várat magára.

 
>> Tuning és extraBeryq4 // Alfa 145 Box' R // 2007-09-02

A Rába ringen mutatott hihetlen gyorsulás megszüntetésére beszereztem hátra 1.6 Ts tárcsákat,nyergekkel,előre Q4 fékeket. Mert ugye egy jó tuner a lassulásra is gondol(olvastam!!!). És alattam vagy 95 ló dühöng!

 
>> SzervizTresor // Alfa 146 1.6 TS Special Edition // 2007-09-02

Kitisztítottam az LMM előtti pillangószelepet, már nem ingadozik az alapjárat. Viszont beállítattam azt is, mert 1000 felett volt. Most 1000 alatt egy picivel.
Megnéztem az olajszintet is, a nívópálcán kb 2 mm a szint. :(

Kiszedtem a pollenszűrőt is, fekete! Hétfőn megrendelem!

 
>> EgyébAlfa156SW // Alfa 156 SW // 2007-09-02

auto vásárlás 2007.06..23-án került hozám szülinapomon:)

 
>> EgyébRavlik // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2007-09-01

Cikk alant:

 
>> EgyébRavlik // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2007-09-01

Velencéből az utunk a pirosruhások paradicsomába Maranellóba vezetett!

Hála Istennek, innentől már csak ragyogó napsütésben nyeltük a kilómétereket! Bologna érintésével jutottunk el a Modena melletti kis faluba, ahol a "nagy(obbik)testvér" főhadiszállásától nem messze található Galleria Ferrari zömében Rosso, négykerekűi lakói fogadtak bennünket. (belépő: 14.- €/felnőtt)

A 2002 és 2004 -es bajnok Gép mellet Nikki Lauda (túrbós), Gilles Weilleneuve, Alain Prost, Gerhard Berger és még sok "Hős" legendás gépeit csodálhattuk meg a földszinten. Megannyi gyönyörűen kidolgozott és zseniális V10 illetve V12-es motorblokk között amik az esztétikai élmény mellet iszonyatos teljesítményükkel hagytak sok látogatót tátott szájjal bámészkodni hosszú perceken keresztül!

A kezdeti sokkból ocsúdva, kezdőthetett a nyálcsorgatós fázis kis túránk folyamában ami a fizika törvényeit meghazudtolva ezúttal felfelé vezettek a közúti járművek birodalmába, szóval az emeletre!
Ezek az emberek azért gyártottak közúti járműveket, hogy azok eladásából fedezni tudják a versenyautók fejlesztését... kemény!

Ettől függetlenül nem látszik rajtuk, hogy csak másodlagos tevékenység alantas végtermékei lennének! Azt viszont ki lehet jelenteni, hogy ezekben a gépekben a sok, manapság divatos elektromos kütyü és a maszírozós, hűthető-fűthető bőrkanapék nem igazán lelhetőek fel, egészen a legutóbbi "divat", az F430-as szériáig. A Testarossa -ban még klíma sem volt!!! Az F50 -esnél még a Suzuki GL is nagyobb komfortot kínál. De amire csinálták őket az nem is annyira ezekről szól!

Ezek inkább a versenypályáról adaptált igazi telivérek! Olyan műszaki tartalommal, ami egy kicsit is benzinvérű látogatót, azonnal rabul ejt. Az Ollahnak tátva maradna a szálya az Enzo fékjétől !! én is így jártam...

Levezetésként pedig, kicsit felboncolt motorok társaságában csodálhattuk meg többek között a Ferrari Boxer kompozíicóját, valamint a nyers öntény Hengersort és a Nyers Hengerfejet.

Miután kb. 2 órát nyáladzódtam, kellően megéheztem és a múzeum melletti a Maranelloi Ferrari klub -nak is helyt adó "büfében" ettünk egy kis pastat és caprese-t, Kimi és Massa dedikált képeinek társaságában...

Az irány Pisa volt, a gyönyörű toscanai hegyek között...

Folyt.köv.

 
>> SzervizYouri // Alfa 145 QV // 2007-09-01

Ma bele lett rakva a m.henger,eddig úgy néz ki h jó.Azért még figyelgetem pár napig.Egy gonddal kevesebb...