Blog
Cinkes korróziógátló alapozó festék (trinát) került a küszöbre, kenéssel. 2 réteg már fenn van, még megy 1, aztán gitt, mattfekete, majd fekete rücsi lesz a sorrend. A gonosz szpoilert többet nem rakom fel. Majd ki lesz fújva valami üregvédővel, vagy trafóolajjal. Nagy ügybuzgalmamban ki is porszívóztam, szóval most megtisztultunk. A szerszámokat és alkatrészeket is kiselejteztem, hogy csak az úton szükségesek legyenek benne. Máris egy negyeddel nagyobb a csomagtér. Kis RO55 a csomagtérbe fel lett ecsetelve, mert apró rozsdafoltok keze betette a lábát. Hamarosan helyre kis kocsi leszünk, szebb lesz, mint mikor megvettem.



Olaj és olajszűrő csere. Természetesen gyári Selenia Alfa olajat kapott a drágaság.
Első fékbetétcsere, ha majd ez a garnnitura elkopik akkor tárcsa csere is lesz rajta.
09.06-ra végre sikerült befejezni a futómű felújítását.
A gyári lengőkarokban és csonkállványokaban lévő GE szemek, és a kisebb stabilizátor rudakan a szilentek kerültek felújításra.
Most már keményen és feszesen fogja az utat.

... méghozzá Ő. Akiről 10 éve álmodtam, és mindig tudtam hogy majd egyszer... Nos, itt van, és nem tudok betelni vele. Még csak ismerkedünk, de egyszerűen csodálatos!
És Őt is egy barátom mutatta be. És nemhogy bemutatta, hanem rengeteget tett (és még mindig tesz) azért, hogy a megismerkedésünk minél egyszerűbb és problémamentesebb legyen... giovanni, köszönöm! Nagyon sokkal tartozom Neked ezért.
(Mivel most ennyire agyatlanul elfogult vagyok, mindenki figyelmébe ajánlom BeeGee elemzését, két bejegyzéssel korábbról.)
Az erdőt frissen áztatta az eső, de a fák között már a nap sütött a párán át. A falu végéből egysávos út visz föl a dombtetőn lévő átjátszó állomáshoz. A 10 perc / gombaszedő népsűrűség ideális terepet ad, hogy kipróbáljuk az első diffit.
Sok helyen pocsolya, sárátfolyás és apró szemű zuzalék tarkította az utat, meglepetés kátyú azonban sehol. A jelőlt útvonalat 30-120 közötti tempóval sikerült abszolválni. Szűk visszafordítók kettesben rükverchanggal, közepes ívek hármasban kavicssercegéssel. Közös bennük a nagy gáz, ugyanis ekkor úgy tépi be maga alá az aszfaltot az autó, mintha nem érdekelné, hogy éppen jobbról, vagy netán balról jön a ív - kiegyenesíti. Az ASR bekapcsolva maradt, de az erőltetett hegymenet alatt egyszer sem szólt be, mindent megoldott nélküle a futómű és a torsen.
Egy benzin motor üvöltése és egy hosszabb kettes erősen hiányzott, de így is jött az adrenalin - hang nélkül. Mintegy tájfutó fujtatása és kavicscsikorgása a hajrában.


Kb két éve, mikor először huzamosabb ideig (értsd. 3 napig) jártam egy jóbarátom V6 TB GTV-jével, maradandó élményeket okozott. Két napja felfrissültek az emlékek. Egy másik jóbarátom vett ugyanattól egy újabb GTV-t. Kétliteres-turbós véhatos aresi blokkal.
Utolsó emlékeim szerint a GTV egy tepsi seggü hatalmas tank, amiből alig látni ki, de szupersportautókat idézően üvölt. Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte. Az ülés rámkényszeríti a nyegle, kényelmetlen pozíciót. A kormányt az ölembe húzom. 100-al csorogva karomat a felhúzott bal lábamra téve lógatom ki az ablakon.
Ez az autó szellős. Ki lehet belőle látni. Vékonyak az oszlopok, hátranyúlva elérem a tető végét. Méghogy tank.. Minden emberléptékű. Az ülés, a műszerfal. Az illatok, a zajok. Természetes. Tudod, hogy Te vezetsz.
Mintha Bruce Willist kérnéd meg, hogy csapja le a legyet.
count M barátom, gratulálok! Vigyázz rá, mert ez az autó védett faj, a kihalás szélén..

ki hitte volna, műszerfal csere, egesz könnyu volt :D aszittem az uj muszerfal van ramaty allapotban,de miutan kivettuk az enyemet,rakellett jojjek, h csak a minosegi börözés tartotta egyben :D mostmár faszás
A hétvégén a Syma csarnokban megrendezett Tuningkiállításon vettünk részt kisautómmal. Jó buli volt. :-)




1 órás munkával valahogy kibontottam a légszűrőmet, és behelyeztem egy friss, tiszta példányt. Érezhetően jobban veszi a motor a levegőt. Gazdagabb lettem egypár horzsolással, és egy méhcsípéssel a nyakamon.