Blog

>> EgyébPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-09-04

Idén ezúttal a Győr mellett található écsi Rábaringen szervezte az Alfa Romeo Club Magyarország a gyorsulási versenyét, melynek időpontja ezúttal nem augusztus 20.-a, hanem augusztus 18.-a volt. Ismét megmérettettem magam. Először Torpe146 ellen mentem, egy 1,6 TS 146. Korán váltottam és a rajtom sem volt túl jó, így hát kikaptam. Következő futamom Lokfer ellen volt, 155 2.0 8V, ők 3-an ültek az autóban, ezt nyertem. Utánna Jata 2.0 TS 164-ese ellen mentem, melyet szintén nyertem. Ezután 2 futam következett egy szintén 2.0 TS 156 ellen, ő Esbe volt. Az elsőt csak hajszállal vesztettem el, a máodik futamon mi már ketten ültünk az autóban, ez az időmön is meglátszódott, ekkor már többet kaptam tőle. Kategóriámban sikerült bekerülni az első 8 közé. A nyolcaddöntőben Kpeki 1,9 JTD-je ellen mentem, 1 tizeddel, de kikaptam. Legközelebb kipakolom a csomagtartót :)

Végül felmentünk az oválpályára, 2x3 kört tettem meg, a leggyorsabb körömben 140 km/h-val vettem be a döntött kanyart. Inkább óvatosabban mentem, minthogy összetörjem az autóm, annyit nem ér az egész.

Időeredményeim:
Reakció idő Nettó idő Bruttó idő Sebesség

1 0.783688 s 17.913556 s 18.697244 s 126,87 km/h
2 0.841980 s 18.371520 s 19.213500 s 126,18 km/h
3 0.612712 s 17.352002 s 17.964714 s 127,65 km/h
4 0.590982 s 17.450074 s 18.041056 s 129,16 km/h
5 0.681198 s 17.687038 s 18.368236 s 126,27 km/h
6 0.694424 s 17.331462 s 18.025886 s 129,66 km/h

>> SzervizDekka // Alfa 33 1.7 16v // 2007-09-04

Hétfőn sikerült kicserélni az első lámpákat, a jobbodlali istenkirály, de a baloldalin még tuningolni kell egy kicsit

meg kiderült h alapjárati kapcsolót kell cserélni/csinaltatni

Tegnap szerelőnél volt a kocsi, mivel fényezőhöz ment a lökhárítóm. Átnézte az egész autót. Nem sok hibát talált… Szelepszárszimmering, (valószínüleg) féltengely szimmering, stabilizátor szilent + összekötő rúd (1 centit lóg), illetve a kormányműben az axiális gömbcsukló (asszem így hívják) ki van kopva. És "csak" fényeztetni vittem a lökhárítót. :( Na mindegy a javítási költség bk 40000 lesz összesen (plusz a fényezés, de az betétlapra megy).

 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.8TS8V // 2007-09-03

Azért így is találtunk szép számmal virágokat:

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.8TS8V // 2007-09-03

Ha már úton voltunk,benéztünk a zirci arborétumba,ahol most először forogtam fent.Kicsi de szépséges a kertFeltűnően sok virág volt,úgyhogy tavasszal érdemes felkeresni újra.

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.8TS8V // 2007-09-03

Pannonhalmát céloztuk ma meg kirándulásilag.Győrben tankoltam.735 km-t mentem 51,5 liter benyával addig.Ez 6,8-as átlag.Bodottá!Szóval mentünk az apátságba,mely csak vezetéssel látogatható de jó fej volt a srácos és pompás volt az objektum.A könyvtár különösen nagy hatással volt rám.

>> Tuning és extraPeti 146 // Alfa 146 1.6 boxer // 2007-09-03

kicsit nyűgösen, kicsit lassan, de rátaláltam a felnire, ami nem túl drága és tetszik is.
a gumikatt kellett sürgősen lecserélnem, mert enyhén szólva voltak már kopottak. emiatt rászántam a pénzt és felnikkel együtt cseréltem a gumikat. igaz nem újak, de néhány évig jók lesznek, ha nem füstölve indulok el folyton... az alfa jelek még mindig nem kerültek fel a posta jóvoltából, de nem bírtam kivárni és lecseréltem a kerekeket. remélem a héten megjönnek és már nyomatom is rá őket. sokat dobnak majd a megjelenésen ezek a "kis" jelek is...

 
>> SzervizAlfaBoy // Alfa 147 1.9 JTD // 2007-09-03

Hazakerült a kicsike, beállt az udvarra és rövid idő múlva leengedett egy fain kis tócsa vörös olajat... Rövid kutakodás után kiderült, hogy a kormányszervó egyik nagynyomású aluminium csöve mondta fel a szolgálatot és az egyik rögzítési pontnál szivárogni kezdett...
Kiszerelés + csőcsere + visszapakolás = minden OK :-)

 
>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-09-03

Pénteken 9x annyi idő alatt értem haza a melóból, mint máskor! Összességében ez azt jelenti, hogy a 3,5 Km távot 45 perc alatt sikerült teljesítenem. Kicsit dugó volt :( Otthon úgy döntöttem, benne hagyom gyújtáson a kulcsot, hadd forogjon a ventillátor (van olyan márka, ami kulcs nélkül is el tudja játsszani ezt magától).

Hát persze, hogy egész éjjel benne felejtettem! Le is szivattyúzta az akksit. Érdekes dolgokat tapasztaltam ezután : amikor kivettem a kulcsot, akkor jelentek meg a feliratok a kijelzőn. Amikor pedig bedugtam, akkor meg eltűntek. Pont fordítva, mint működni szokott! Ezen felül két furcsa felirat is megjelent : "ICE" és "SPORT".

Feltöltés után helyreállt minden működés, leszámítva a napi Km számláló adatát, az nullázódott.

>> SzervizHakuna // Alfa 33 1,4 - 1990 // 2007-09-02

Szombaton elmentem pár ajtóért Kando777 cartárshoz, mivel a jobb első gyanús volt már régóta, nemrég pedig kiütött rajta egy kis rozsda. Az ajtók rendben el is jöttek, így ma lekentem őket, gondoltam legyenek rendesen tárolva, majdcsak ráapplikálom őket a verdára, persze majd csak egy festés után. (Rövid ideig elméláztam a drapposszürke-vörös-pepita megjelenésen, de könnyüszívvel mondtam le róla :)) Gondoltam egy telet még csak kibír a rozsdás, de addigis, hogy nehogy kárt tegyen a kasztniban, gondoltam lekezelem a küszüböt is a rozsdás ponton, mert oda is "átvonulni" látszék az korhadás. Aztán mondom gyanús nekem ez a küszöbspolier, nem is látok rendesen alá, leveszem, hát mibaj lehet, legalább látom mennyire terjedt a folt.
Nos kíváncsiságom "végzetes" hiba volt. Az egész jobboldali küszöb alulról tiszta rohadás, azon a helyen, ahol az ajtó is ki volt kezdve négy ujjam beszaladt.
Hejj, de remek, irány kasztnis ismerős. Ott lebontottuk az összes spoilert. Kijött belőlük összesen kb kétszer fél kiló megszáradt sár, valamint jelentős mennyiségű vasoxid. A bal oldalon elöl ép ugyan, de hátul ott is lyuk van, szóval azt hiszem az is cserére kerül, feltéve, hogy lesz hozzá anyag. Magamban elmormoltam egy imát a küszöbspoler feltalálójának lelki üdvéért. Sebaj, már úgyis "rég" költöttem rá. Kíváncsi leszek mibe kerül majd a műsor.