Blog
880 km a felújítás óta. Lassan kezd megfogalmazódni bennem, de még félve írom le, hogy úgy néz ki, jó az autó. A csörgés elmúlt mióta Carrera100-t tankoltam bele, sőt azóta omv-s 95-tel is szépen jár. A tegnapi napig maximum 3000-ig pörgettem (95 km/h, kíííííínszenvedés), aztán Jászberényből hazafelé a Pentele-hídon elengedtem 4000-ig (125 km/h), jól viselte, szépen muzsikált. Egye fene, nem lököm az árokba...:)
Tervek a közeljövőre:
3000 km után valami frankó olaj
szélvédőragasztás
ülés - újratömés
hátsó teló csere
féknyereg besárgítás
váltógomb, kézifékkar tunying, króm váltókeret
km óra tunying (NEM fehér lesz, de kafa lesz!!!)
ajtóhatároló zsírzás (ez ám a komoly feladat, mondhatni tuning, muhaha)
valami mélynyomó is kéne
Ha mindezeken túlleszek, az nagy királyság lesz!
Ma végre megkaptam a rádió kódját, s az elmúlt csendes egy hónap után élvezhetem a Bose rendszer hangját.
A gyári mélynyomó már az első megszólalást követően elvarázsolt a hangjával.
megkezdődhet az ismerkedés a rendszerrel, a beállításokkal.

127400km....Lakatos Gyuri,és kis csapata ismét hozta a rájuk jellemző színvonalat.A lehető leggyorasabban,kiváló minőségben rakták rendbe az autó összes szíjját...hosszbordás ill. vezérműszíjjak...összes feszítő.Kipufogó-csonk hegesztése...és a rakoncátlankodó termosztát cseréje.
A hazafele út nagyon fucsa volt...az összes eddig jól megszokott zaj megszünt,a motor mint egy újszerű,úgy zümmögött és dorombolt.Komolyan mondom ,élmény volt!
Kicserélték a benzines műszerfalat a belevaló dízelesre. Garanciális, természetesen.
Km-óra állás maradt, de akármennyit beleírhattak volna.
Az utolsó benzines emlékeim is hamarosan szertefoszlanak.. :)
Megvolt a biztonsági olajcsere.
A diagnózis szerint a kocsi testét és lelkét nem gyötri betegség! A lambda szonda és a légmennyiség mérő is tökéletes, ami isteni csoda. Még a szerviz dolgozói is hitetlenkedve fogadták, de mindkét alkatrész gyári! Hibakódnak nyoma sincs:).
2007.08.10
Generátor felujjitás 15000ft
Generátor ki be szerelés
Olaj valvolin 10w60 racyng
Válto olaj
Szervo olaj
Olajszürö
Munkadij 14000ft+23000ft anyag
2007.08.20
Kuplung munkahenger also, felsö 22000ft
Sportlégszürö tisztito+olajzo 4000ft
2007.09.05.
Lengökar elsö bal, jobb
Stab.pálca jobb,bal
Hátso fékbetét
Kézifék javitás
30000ft anyag+munkadij 15000ft
Ezt követte a hiányzó éldarab pótlása, majd ismét alapozás. Holnap felkerül a perforált lemez, és talán a külső köszöb is.


Készülöben az új küszöb. Kis technikai újításra kénytelenek voltunk, de legalább masszív lesz. A belső küszöb, és a perforált lemez közé bekerült egy zártszelvény. Mivel elöl kissé jobban ki volt rohadva, oda még egy 25 centis zártszelvénydarabot illesztettünk (az áthidalóból kivágtunk, így rátámaszkodik a 25 centis darabra). Innentől lehet majd rendesen emelni, ha visszaheggesztjük az emelőbakot, amit valószínű kerek csővel fogunk helyettesíteni. A képeken látszik a megoldás, előbb csak heggesztve, aztán csiszolva, végül pedig alapozva is.



