Blog
erre is feldobtam a p rendszámot és tettem vele pár km-t itt a városban meg a kuton kapott egy nagynyomásu mosást : )
Tegnap (05.07.) Knoxx-nak köszönhetően bekerült az autóba egy kis ledesítés, nagyon jól néz ki, és a fénye is sokkal jobb, köszönet még egyszer! :)
A nap további tartozékai egy kocsimosás (a mai eső örömére), egy minitalálkozó, finom ebéd (uzsonna:) és féknyereg festés IzomNorbi, a kulcstörő, valamint asszonyaink társaságában. :)



Ezen a kellemese esős napon sikerült fél órára leszabadulnom a garázsba. :-) És végre felkerült a küszöb is! :-)) Már csak a fóliát kell lehúzni az inox betétről. :-)






Az egész első futómű felújításra szorult, jobb-ball, alsó-felsőlengőkarok, stb. Olajcsere 65000km-nél, szűrők cseréje.
Az egész első futómű felújítás,olaj csere, szűrők cseréje.
tisztára mosva, meg sk tisztára nyalva, telibewaxolva (turtle wax, a spriccolós fajta)
meg utol értem már magam a belső rend kategóriában, tisztítás, meg volt egy kis retek...ergo kárpittisztítás
HoZé közreműködésével elkészült (0507) a két első féknyereg upgrade. Bár a kerekek levételével kicsit megszenvedtünk - egy kerékkulcsot eltörtem :) - de a végeredmény szerintem egész jó lett. A két hátsó nyeregre nem volt idő, de legközelebb azt is kezelésbe veszem. Köszönet GT-nek is az Alfa Romeo feliratért.
[Költségeim: féknyereg festék 1890 matricák(sok:) 800]




Ma leugrottunk Friedrichshafenbe a mar fentemlitett esemenyre,es ott keszült par kep Alfakrol.Mint dsejtettem nemsok digo vas diszelgett a sok nemet offos között,dehat eztmar idekinn megszoktam...











Lucifer hazatért, félig-meddig meggyógyulva. Kicserélésre került a hengerfej-tömítés, az összes kis vízcsatorna be volt dugulva, amik ki lettek tisztítva. Mivel az olajban is víz volt, olajcsere szintén megtörtént. A nívópálca-tartó is kicserélésre került, el volt törve. Ami nincs kész: a hűtőventilátorom nem kapcsol be, + még klímám sem tökéletes, ezek jövő héten kerülnek ellenőrzésre. Hőmérséklet jeladó új beépítve. Nyári papucsok fent.
