Blog
Meghozta bátyus, a régóta várt lámpákat. Köszönet érte! Csináltattam másik emblémát is, mert a régi piros már nem illett annyira az összképbe.

Most egy pár napig nem volt jó az autó. Kezdődött a probléma leszakadt a porlasztó fészek, aztán hengerfej csere után pár napig működött az autó, és ismét füstölni kezdet az autó. A probléma mellé társult némi erős kopogó hang. A hengerfej leszedése után kiderült, hogy az első hengerben a dugattyú beleütött a hengerfejbe. A hajtókarcsapágy vékony volt mint a cigaretta papír, de már működik az autó.
Holnap a következő embereket kell hívnom és időpontot kell kérni! :-)
Fóliás - első oldalsó ablakra megy egy halványabb. Most még nem rakom vissza a garázsban pihenő fekete üvegeket.
Futóműves - még mindig a hátulja. Ha ő is vakarni fogja a fejét, akkor nem tudom mi lesz. A tervben van egy állítható magasságú garnitúra.
Szélvédő inast - ideje cserélni, mert már hozzám nő, hogy mindig be van repedve.
Bőrözős inast is csörgetni kéne - kormány, váltó- és kézifékszoknya...mindegy
Muszáj, mert nem haladok.
Szerintem egyenlőre ennyi. :-)
A pótféklámpába a második izzó megint nem működik. :-)
Nem készítettem képeket, mert garázsos lett volna. :-)
Hosszú idő után ismét írok. Ez egy hoszabb lélegzetvételű dolog lesz, sokmindent kell csinálni. Összerakás óta kb 5000km van a kocsiban, de mivel nem nem volt megfelelő az olajnyomás, így kiszedem a motort. Ez a mai napon meg is történt.
Tennivalók:
- Olajpumpacsere
- Balance tengelyek kiszerelése
- Váltó/osztómű szimmeringek cseréje
- Turbo csere ( TD04HL-13G )
- Néhány szilent csere
- Váltóbowden csere
- Tankszelep csere
- Kormánymű porvédő csere
- Első gátlók felújítása
- Fűtőmotor csere
- Hengerenkénti gyújtótrafók beszerelése



Pénteken teljesült egy régi vágyam mivel nem rendeltem meg a gyári üvegtetőt a kocsiszínes srácok segítettek, hogy ne mondjak le eme szerintem gyönyörű látványról.
Nem sokat vacakoltak talán egy óra sem volt a teljes művelet köszönet érte!











Kapott a vas két szélterelőt az első ablakokra, sajnos a hátsóra nem lehet kapni. Szatunába nincs a nagyvadra, ezért maradt ez a márka. Más nincs is. :)


Nem tudom ki választotta volna a feketét? Nem lett tökéletes, de első nekifutásra nem rossz. Majd kap egy 1000 csiszolást, meg újra egy fényezést, és szebb lesz! A képek azért csalnak. :)




Végre megjött a jobb hátsó-alsó motortartó bak. Nehéz szülés volt, mert max gyárit lehet találni 59.000,- Ft-ért, utángyártott meg nincs, egyszerűen beszerezhetetlen. Napokba telt a net előtt, meg "jó pár" autó alkatrész boltot megkerestem, de hiába. Rábukkantam egy net boltra: fékmester.hu akik 3 napon belül szereztek Lengyelből egyet 16.000,-Ft ért Már csak be kell szerelni, és talán végre megszűnik a kigyorsításkori zörgés.



A multhéten sikerült sortkerítenem a klíma feltöltésére (teljesen üres volt). És kapott egy fertőtlenítést is (ami egy pénzkidobás volt, itthon negyedéből kivitelezhető lett volna. Hibákból tanul az ember).
cca 3500 km megtétele után megevett 1 liter motorolajat, ha akarom normális, ha akarom nem. Így tartalék olaj beszerzése vált szükségessé.