Blog

>> SzervizLeZo // Alfa 156 SW 1.9 Mjet // 2012-02-17

Elérkezett az olajcsere... és társai!

Olajszűrő, Levegő- és pollenszűrő, gázolajszűrő. 2 vákumcső, rendszámvilágítás és a kuplungpedálban egy trükkös rugó.

Hát kész:)

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2012-02-17

(0217) 180000. km

 
>> Tuning és extradroberto // Alfa 159 SW 1.9 JTDm Distinctive Novitec // 2012-02-16

Megjöttek a még szükséges kerékőrök!
Típus: Farad B63D
Méret: M14 x 1,5 - 25 mm, 60°-os kúpszög
Anyagminőség: 10.9
Bevonat: tüzihorgany
Egyedi fej, gyári kóddal, 2 db kódkártyával. A pótfej, kód alapján, 4000 Ft-ért, mely két nap alatt megjön légipostával.

Az eladó:
Mercsényi Miklós
bmwmotorsport01@gmail.com
off :)

Az ár: 7.000,-Ft

Ja, és Made in Italia! :)

Mivel a váltógomb eredeti bőrözése nem felelt meg elvárásaimnak (az ember gyűrűje kidörzsölte), ezért azt újrabőröztettem a kecskeméti Fellser Kft.-vel.
A váltógomb leszedése, a felső kupak leppattintása után, egy M6-os csavar kitekerésével megoldható.
A bőrös cég vérprofi társaság, de sajnos azt kell mondanom, hogy én csak a második nekifutásra jutotottam velük dűlőre. Elsőre nem sikerült velük megértetnem, hogy a gyári állapot sem volt rossz, csak én hibátlant akarok! Konkrétan: a varrás ferde volt, és az nem elől volt, hanem oldalt, pont ott ahol hozzáérek!
Ezt a kis problematikámat készségesen orvosolták!
Az átadást-átvételt postán bonyolítottuk!
Az ár: 1.000,-HUF + 3 posta
Ami más a gyárihoz képest: A végtelenítés nem ragasztott, hanem varrott, illetve más a bőr struktúrája és az elválasztó gyűrű kissé deformálódott.
Még a kupakot kell lefújnom 2K-s ezüsttel!

>> Szervizkond1 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 8V // 2012-02-16

Elérkezett hát az idő, az első műszaki vizsga mióta én terelgetem. Elvittem a szakihoz aki előtte átnézte, majd el is vitte a vizsgára. Se időpont, se sorban állás, se probléma. Mivel nem volt semmi gond nem is kellett többet fizetnem. Újabb két évig szabadon róhatja az utakat.

 
>> SzervizDiny // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2012-02-16

eljutottam Zé kollégához, aki volt olyan jó hozzám, és komplett első lengőkarozást, első betét+tárcsa cserét, és izzítógyertyacserét végzett Lián.
Az eredmény: végre nem nyekereg a futómű, stabil a haladás, és nem villog az izzítógyertya visszajelzője:)

Emellett a fékek is biztonságosabbak lettek.. egyszóval minden oké.

Még megtudtam, hogy más hibát nem talált. Alváz rendben, kipuff rendben, hátsó futómű és fékek rendben. A motornál volt valami olajfolyás, azt is elintézte, szóval minden kiváló:)

Ami maradt:
-üzemanyag szint jelző háttérvilágításának cseréje, mert nem ég
-plusz rájönni, hogy melyik izzó miatt ég a lámpavisszajelző, mert sehogy sem találtuk meg:)

örülök, hogy végre ez is megvan. Mindenki egészséges

>> Tuning és extraTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2012-02-16

Megvásároltam a krysee által hirdetett (Biohazard) 17"-os kerekeit. Még nincs nálam, de idővel idekerül. Fényezés után télikerékként váltják le a mostani 15"-os kerekeket. A színben még nem vagyok biztos. Van időm rajta gondolkodni. Nyárra marad a küllős felni.
Emiatt lehet egy hónapot csúszik a fólia "projekt". :-)

>> EgyébÉjfúria // Alfa 159 1.9 JTDM SW // 2012-02-16

Tegnap a 20 perces hóviharban persze kocsiba kellett ülnöm... Fúria gyönyörűen ment, és felfedeztem valamit :) Van benne kitörésgátló...
Ezek szerint a csúszkálásnak annyi :D

 
>> SzervizTasy // Alfa 147 JTD 16V // 2012-02-16

megtörtént az olaj csere meg ami ilyenkor szokásos 136540km jobb oldali felső lengőkar csere is megtörtént mert nagyon nyekerget :-(

 
>> SzervizZsoltyr // Alfa 146 1.6 TS // 2012-02-13

Tulajdonképpen nem volt rossz állapotban a kipufogó, csak minden egyes eleme külön életet élt. Dolog orvosolva, minek következményeként már nem lehet hallani 10 km-ről, hogy jövök. Sőt, belül alig lehet hallani, hogy jár a motor. Plusz még a bal hátsó ajtó ismét a központi zárás-nyitás részeként üzemel. Kuplung alsó munkahenger csere a tetejébe. Éljen?!