Blog

>> EseményBence // Alfa 147 1.6 TS 105 LE // 2012-03-15

Itt a jó idő, felkerültek a nyári gumik.

>> SzervizDeka // Alfa 146 1.9 JTD // 2012-03-28

Ami ezidáig orvoslásra került:
- bal hátsó ABS szenzor csere (használt, bontóból),
- akkumulátor csere,
- kormányösszekötő gömbfej csere,
- belső világítás, műszeregység izzók cseréje,
- motorolaj+olajszűrő csere (Castrol Diesel Magnatec 10W40, olajszűrő: MULLER),
- üzemanyag szűrő csere (TECNECO FM),- ez sem mostanában volt cserélve!-
- levegőszűrő csere+csavarok egységesítése (4 db-ból 2-2 másfajta - "volt osztrák tulaj" specialitása),
- izzítógyertyák cseréje (3 db, NGK D-Power 36/Y534J),
- első lökhárító festés,
- kalaptartó kárpitozása+ kalaptartó műanyag fül csere,
- polírozás, kárpit és belső tisztítás
- pollen filter kivétele, környezetének kitakarítása - hát erre sem sikerült kellő figyelmet fordítani a volt tulajnak!-
- klíma töltés+fertőtlenítés,
- új pollenszűrő berakása,
- váltó rendbetétele,
- bal első ajtóhatároló csere,
- nyári gumiabroncs (4 darab) és alufelni feltétel

Ami még biztosan hátra van:
- fóliázás (valamikor)

Km.: 154828

 
>> AutóápolásPublic Enemy // Alfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2012-03-26

Vasárnap kapott az autó egy jó kis samponos mosást és aztán le is políroztuk a verdát.
Jó kis segítségem volt a munkálatokban... Immár ápolt fényezéssel várjuk a következő megmérettetést a Hungaroringen!! :-) A 3 db. "ráadáskép" a 03.19-i pályanapon készült a "parc fermé"-ben. Legjobb köridőm aznap 2.18.9mp. volt.

 
>> Eseményhg6idn // Alfa 156 SW 2,0 JTS // 2012-03-26

Délelőtt fülig mosoly.
Délután :
1 kerékbilincs (15eFt)
telefonáló gyalogos majdnem nekem jött oldalról ( káromkodás)
Este 20:00 körül Chek Engine üdvözlő felirat:(

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-03-26

Ismét meglátogattam az autóvillamossági szerelőt...
Történt, hogy valamelyik nap majdnem belém jöttek hátulról. A tükörben néztem, hogy miközben készülődtem balra kanyarodni indexelve, mögöttem nagy sebességgel közeledett egy autó, és csak az utolsó pillanatban rántotta arrébb a kormányt. Elgondolkoztam, talán bedöglöttek a ledezett lámpáim és emiatt nem látszódott, hogy mire készülök? Megálltam, megnéztem. Nos, az a helyzet, hogy működnek. Csakhogy a nap ha belevilágít az indexbe, semmi nem látszik belőle. De szó szerint semmi. Úgyhogy ez még egy kis átalakításra vár, mert így nem használható. Mikor beszerelésre került, ez nem tűnt fel, lévén tél volt, kevesebbet sütött a nap, de most, hogy megnövekszik a napsütéses napok száma... Szóval ezt rendbe kell tenni. Tehát ma ki lettek szerelve a külső lámpák, a gyári ment a helyükre. Az első képen bal oldalon a gyári lámpa, jobb oldalon még a ledes, a helyzetjelző bekapcsolva. Itt nem annyira vészes a dolog, úgy gondolom, hogy napsütésben úgysem a helyzetjelzőt figyelik az emberek, de amúgy is erősebbnek látom kicsit a ledest. A második képen szintén bal oldalon a gyári lámpa, jobb oldalon a ledes. Elakadásjelző bekapcsolva, és bár az autó nem áll háttal a napnak, mégis nagyon szembetűnő a különbség. Jobb oldalon a ledes indexből szinte semmi nem látszik, ha belesüt a nap, még ennyi sem. Úgyhogy garanciális javításra visszaküldve...

Mivel megszűntek a reggeli fagyok és sajnáltam már a téli Bridgestonokat koptatni a 20 fokban így szombaton visszakerültek a nyári gurigák! A Téli gumik már átlépték a 15 ezer km-t az elsők szemmel láthatóan és mérhetően jobban kopnak lehet a következő szezonra megcserélem a hátsókkal kopjanak azok is! A felnik is átalakuláson mennek át nyáron ha minden igaz sötét színbe "öltöznek" de ez még csak terv remélem nem csak az marad! Km óra állás 23000

>> Tuning és extraSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2012-03-26

Elég régóta vágytam ilyen fényszórókra, de drágállottam a tuning projektoros fényszóró árát (7x ezer forint) ezért arra adtam a fejemet, hogy a saját két kezemmel készítem el őket. Vettem donor fényszórókat, ebay-ről rendeltem bi-xenon projektort, ami a h7es foglalatba belepasszol a gyári foncsorba. Amíg ezek megérkeztek (23 nap) Előkészítettem a lámpákat. Búrát eltávolítottam, a foncsort takaró elemet lefestettem fényes feketére, a tompított foncsorát pedig matt feketével. Mikor megérkeztek a lencsék csak be kellett raknom őket a foncsorba. Búrát megtisztítottam, majd visszaragasztottam. Előtte a csatlakozások elrejtése miatt kifúrtam két helyen a lámpatestet. Mindenhol leszigeteltem így kicsi az esély a párásodásra. Még bólintó elektronika kell és egy pár fényszórómosó spricni. Szerintem nagyon szép lett. Angel Eyes helyzetjelzők miatt kicsit BMW-s, de véleményem szerint jól áll a 156osnak a gömbölyded formavilágának köszönhetően. :) Jöjjön pár kép:

>> Tuning és extraSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2012-03-19

Ideje volt váltanom nyári garnitúrát. Egy mérettel nagyobb kerekek kerültek fel. Dotz Racing LeMans 8x17 felnik mentek fel. Hátul 235/40 Yokohama A539 elöl pedig 215/45 Hankook Ventus V12 Evo gumikkal. Mióta fent vannak sínautóként viselkedik a kis szépségem.

>> Szervizzalan // Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V Distinctive // 2012-03-26

Végre, megtörtént az olaj, olaj- levegő- gázolajszűrő csere(22,000huf), a felnik ki lettek görgőzve(12,000huf) - már csak festés vár rájuk, ill. kapott egy fekete indexet :)

Vettem még fékolajat, és szervót is az majd most hétvégén lesz cserélve.

 
>> Egyébadrián156 // Alfa 156 1,6 16v twin spark // 2012-03-25

végre megszabadult a Dráágaságom a téligumiktól :) megkapta a 16" gyári alufelniket a jóó Pirelli P7-es gumikkal. szinte láttam rajta h "boldog volt :)) " segítségemre volt öcskösöm akinek ezúton is Köszönet =D miután felraktam és mentem vele egy kört furcsa hangokat (olyan nyöszörgést félét...) hallottam a bal első keréktől... majd vinni kell futóállításra sztem és ott majd érdeklődök
km állás: 121.326km